Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2033
Hva anbefales? Trenger info. Lyst på en romantisk påskeferie, skal være der en uke. Kommer mest sansynlig ikke til å ta det her hver dag den ferien, men en kveld med en del sprit og øl og MDA er det jeg har. Var ute etter MDMA men fikk vite at det var tomt. Om jeg da er ute etter at jeg å dama skal jokke som kaniner som på mdma, burde jeg go for MDA? Og gir Mda like euforisk effekt som mdma? Trenger all info jeg kan få,

setter pris på svar.
Sist endret av Cookiem0nstar; 18. mars 2013 kl. 21:09.
Etter min erfaring mindre auforisk, men mer sexlyst og lenger prestasjon enn på MDMA.
Foretrekker forøvrig MDMA ovenfor MDA.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Jeg ville valgt MDMA. MDA er mer visuelt og psykedelisk samt varer litt lenger, MDMA er mer empatogenisk, euforisk. (er det norske ord...?)
Sist endret av lex123; 18. mars 2013 kl. 22:08.
Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
Var ute etter MDMA men fikk vite at det var tomt
Vis hele sitatet...
Så du lurer på hva du skal velge mellom MDA og MDMA, selvom du altså ikke kan få tak i MDMA...?


Vel, anyways:
Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
Hva anbefales? Lyst på en romantisk påskeferie
Vis hele sitatet...
MDMA uten tvil. MDMA = Kjærlighet i pulver/krystaller. Kjør på med god-kvalitets MDMA med noen du kjenner eller er glad i og du vil ha det så fantastisk herlig. Spe på med litt cannabis for extra amazingness
Kan bekfrefte at det er artig å "kose" seg litt med dama i MDA-rus. Er ikke feil med medium/sterke halliser mens man holder på, artig det!