Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1781
Hei Medfreaks!

Er nå ute etter å laste ned/kjøpe nytt spill til PC!
Har Bad Company, Black Ops, Gta osv fra før.
Alt av intriesser!

Hilket spill anbefaler dere?
Siden du ikke spesifiserer noen sjangere:
- Fallout: New Vegas
- Magicka
- Garrys Mod med Wiremod (kan være litt avansert, men gøy når man først kan det)
- Postal 2
- Kabal

Orker ikke å skrive noe om dem, du får sjekke de ut selv
Google er din beste venn.

Selv ville jeg anbefalt Splinter Cell, of hvis du liker noe realistisk kjøp deg Battlefield 2 og last ned Project Reality til den.
Sist endret av JKnutsen; 7. februar 2011 kl. 18:14.
liker medal of honor 2010 jeg! og Sc2..
pfft. ikke tull da gutter. MW2 og COD4 er kjempe spill! Ellers er jo CS:S en klassiker som alle gutta i bua liker! Et annet spill kan jo være Angry Birds. Har hørt det har blitt lansert på PC.

Ha det gøy.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Google er din beste venn.

Selv ville jeg anbefalt Splinter Cell, of hvis du liker noe realistisk kjøp deg Battlefield 2 og last ned Project Reality til den.
Vis hele sitatet...
Google suger hvis man er ute etter anbefalinger. Kanskje se litt nærmere etter før du kommer viftende med LMGTFY neste gang?
Sitat av robhol Vis innlegg
Google suger hvis man er ute etter anbefalinger. Kanskje se litt nærmere etter før du kommer viftende med LMGTFY neste gang?
Vis hele sitatet...
Prøver du å si at du ikke klarer å finne spill-anbefalinger via. en søkemotor..?
Best uten ball!
r0bin's Avatar
To strategi spill som jeg synes er knall bra hvertfall
-Empire:Total War
-Hearts of Iron 3
Hvis du ikke har spilt Fallout-spillene, vil jeg gjerne anbefale Fallout 3 og Fallout : New Vegas
R-factor - et fantastisk racing sim spill med sinnsykt god fysikk!
World of warcraft
Crysis og Crysis Warhead
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
GRID og Half Life 2 DM!
Half Life 2 serien, Mass Effect 1 og 2, Crysis, Assassins Creed, Warcraft 3 campaign om du ikke har spilt den, Fable 1, 2 og 3.
Modern Warfare 2 FTW! ;D
Heroes of Newerth! Beste brukte 150 kroner, når det kommer til spill. Når det kommer til underholdning generelt óg forøvrig.
Battlefield 1942 !
Det folk har skrevet her er stort sett bare tull
Counter-Strike: Source
StarCraft 2 er å anbefale. Bra campaign. Multiplayer delen til SC2 er kanskje det beste og mest balanserte multiplayer spillet som noen gang er laget. Vanskelig i begynnelsen, men når du lærere deg det blir du hekta.
hvis du liker gamle spill er jo Abandonia noe å anbefale
Det kan være litt vanskelig å få i gang, mendet går lettere etterhvert
er for det meste spill til DOS der

Abandonia
Sitat av Nødgyboii Vis innlegg
Det folk har skrevet her er stort sett bare tull
Counter-Strike: Source
Vis hele sitatet...
Lett! Gamer det nå
Test drive unlimited 2
Jeg trodde strategispill var kjedelige helt jeg kjøpte Starcraft II, det er dritbra
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Prøver du å si at du ikke klarer å finne spill-anbefalinger via. en søkemotor..?
Vis hele sitatet...
Jeg prøver å si at når noen spør etter en personlig mening, trenger man ikke være søppelnerd og vifte med LMGTFY. Det er barnslig og svært lite nødvendig når det ikke er noen objektiv sannhet her.
Jeg er genuint overrasket over at ingen har nevnt Dead Space!
Begge Dead Space spillene er gode spill, anbefales på det varmeste!
F.E.A.R kan jo også nevnes, samt en expansionpack eller to. Vil si Perseus mandate er den beste varianten. Extraction point hadde sine scener, men hele spillet var ikke like godt gjennomført imo.
Age Of Conan
Det har forbedret seg massivt over det siste året og er en sann nytelse å spille.
Kommer snart med ny grafikk-motor, kalt Dreamworld.
Hvis du ønsker mer info, bare spør
Sist endret av ZELDUR; 8. februar 2011 kl. 12:14.
Yeah, blir vel satt noen spill på nedlastning her nå ja!

Tusen takk for svar!
Age Of Conan trial gir deg to uker med gametime, hvis du eller noen andre vil prøve spillet.
Sist endret av ZELDUR; 8. februar 2011 kl. 16:09.