Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 1912
Må ha meg nytt headset nå, å gidd ikke betale så mye.. Har sett på DETTE.
Noen som har kjennskaper til dette? Er det bra lyd? Bra bass?

Håper på raskt svar!
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Må ha meg nytt headset nå, å gidd ikke betale så mye.. Har sett på DETTE.
Noen som har kjennskaper til dette? Er det bra lyd? Bra bass?

Håper på raskt svar!
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke ikke brukt headsettet selv, men det er noen i mitt område som bruker dette på bussen osv. Jeg hører ingen ting!
Hvis du skal høre på musikk så er det vel litt skremmende å ha ett slikt gevir på bussen. Hvis du derimot skal game vil jeg lag i ett par lapper til og godt for storebror nemlig Siberia v2
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det er godt til gaming men vis du går med et slikt i byen blir du vell sett på som en litt spesiell person, men om du syns det er okei skal jeg ikke gå nærmere inn på.
Eide vel dette en gang i tiden, det falt fra hverandre etter en 8 måneder med bruk. Var vel helt OK med tanke på prisen. Vil nok heller anbefale deg å gå for noe annet ^^
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det er godt til gaming men vis du går med et slikt i byen blir du vell sett på som en litt spesiell person, men om du syns det er okei skal jeg ikke gå nærmere inn på.
Vis hele sitatet...
Ska bruke det til å spille COD på xbox

Noen som har noen andre anbefalinger da? Til rundt 2-300?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Ja men da er det vell perfekt, nå er det bare moren din som ser på deg å himler med øynene. He-He.

Men da vil jeg si det passer bra til deg. Når jeg brukte dette så kjente jeg at det var veldig behagelig på, som er viktig når du er en svett gamer som sitter i timevis på ett svett gutterom å hardcoregamer på harde livet!
God lyd også som gir et godt lydbilde.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Ja men da er det vell perfekt, nå er det bare moren din som ser på deg å himler med øynene. He-He.

Men da vil jeg si det passer bra til deg. Når jeg brukte dette så kjente jeg at det var veldig behagelig på, som er viktig når du er en svett gamer som sitter i timevis på ett svett gutterom å hardcoregamer på harde livet!
God lyd også som gir et godt lydbilde.
Vis hele sitatet...
Er det volumkontroll på den?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Er det volumkontroll på den?
Vis hele sitatet...
Off, det husker jeg faktisk ikke, har bare brukt det når jeg lånte det med en kompis en helg det var lan...
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Off, det husker jeg faktisk ikke, har bare brukt det når jeg lånte det med en kompis en helg det var lan...
Vis hele sitatet...


Aah, eller er dette et bedre alternativ?
Sist endret av Susehuet; 15. januar 2011 kl. 21:46.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Aah, eller er dette er bedre alternativ?
Vis hele sitatet...
Tror det er en ødelagt link, den funker vertfall ikke hos meg, desverre.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Tror det er en ødelagt link, den funker vertfall ikke hos meg, desverre.
Vis hele sitatet...
Endret den nå, så nå funker den
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det har jeg nok ikke testet, men siden det er v2 så er den kanskje bedre.
har samme headsete, har hatt det i ett år nå og brukes til gaming. anbefales og det er kjempe bra lyd på det.
Sitat av paddus Vis innlegg
har samme headsete, har hatt det i ett år nå og brukes til gaming. anbefales og det er kjempe bra lyd på det.
Vis hele sitatet...
Det kvite eller den V2?
jeg har ikke prøvd noen av de du linket men har hørt veldig mye om siberia v2 klart, det er vel ikke særlig fristende å bruke blant folk sånn tilfelle du skal bort en tur. det er kanskje noe helvettes digert men også helvettes godt
Jeg har det første steelseries headsettet du linker til. Kanon headsett. Fin lyd, godt detaljert og gjennskaper lyden svært godt slik at du vet om personer kommer bak eller på sidene. Den sitter ikke på ørene så du blir aldri sliten å ha dem på deg.
Der er volum kontroll på min, og microfonen som kan følge med er også svært god.

Men til musikk når den ikke helt opp. Føler at bassen blir dårlig når du skrur opp og virkelig skal digge.
Sist endret av clarionify; 15. januar 2011 kl. 22:24.
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Jeg har det første steelseries headsettet du linker til. Kanon headsett. Fin lyd, godt detaljert og gjennskaper lyden svært godt slik at du vet om personer kommer bak eller på sidene. Den sitter ikke på ørene så du blir aldri sliten å ha dem på deg.
Der er volum kontroll på min, og microfonen som kan følge med er også svært god.

Men til musikk når den ikke helt opp. Føler at bassen blir dårlig når du skrur opp og virkelig skal digge.
Vis hele sitatet...
V2? Eller den jeg linket til på starten i posten min?
Sitat av Susehuet Vis innlegg
V2? Eller den jeg linket til på starten i posten min?
Vis hele sitatet...
det første du linket, den billigste.
Sitat av iMoan Vis innlegg
Hvis du skal høre på musikk så er det vel litt skremmende å ha ett slikt gevir på bussen. Hvis du derimot skal game vil jeg lag i ett par lapper til og godt for storebror nemlig Siberia v2
Vis hele sitatet...
Hva slags lapper har du? V2 koster kun 799
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Hva slags lapper har du? V2 koster kun 799
Vis hele sitatet...
449 HER!

Titegn!
har selv vurdert å kjøpe v2. men hører at det ikke er optimalt til musikk. siden du skal kun bruke det til spill, så tror jeg det er et utmerket kjøp mtp pris. :-)

hos meg står det mellom dette og et av disse: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=Sennheiser+HD

vil ikke hijack denne tråden, men innspill settes pris på. :-) jeg skal bruke det til RPG-spill på PC, men altså også til musikk av og til. derfor vil jeg ha noe som er bra til begge deler.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Drar opp igjen denne tråden da jeg har tenkt å kjøpe meg ett gamingheadset til rundt samme prisklassen (~500kr). Mic er ikke en nødvendighet.(Men OK om det er med)

Har sett på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=613393

Noen som har noen erfaringer med det?

Edit: Legger til at jeg gidder ikke bruke så mye mer penger enn dette da jeg har planer om å bruke mindre tid på gaming. Men når jeg først gamer vil jeg likevel ikke ha clas ohlson headset
Sist endret av Waffaz; 26. januar 2011 kl. 21:01.
jeg endte opp med Steelseries Siberia v2. er *meget* fornøyd med lyden. sykt bra lyd til å være så billig. (nå har det gått opp kr200 siden jeg kjøpte det på komplett, men men.) er litt knitring ved mye bevegelse, og det holder ikke overdrevent mye lyd ute/inne - men litt så. og det aller viktigste - for meg iallfall - er lydkvaliteten. og den er super. så det anbefaler jeg til deg. :-)
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Må ha meg nytt headset nå, å gidd ikke betale så mye.. Har sett på DETTE.
Noen som har kjennskaper til dette? Er det bra lyd? Bra bass?

Håper på raskt svar!
Vis hele sitatet...
Knallheadset til gaming. Hatt det i 2-3 år.

Sitat av Susehuet Vis innlegg
Er det volumkontroll på den?
Vis hele sitatet...
Ja.

Sitat av Susehuet Vis innlegg
Aah, eller er dette et bedre alternativ?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke i forhold til prisen.
mente nok hundrelapper

Men Siberia headsettet er drit nice funker like godt til spill, musikk og film! god lyd og bass! Eneste er som nevnt over, ikke veldig morro å sitte med på bussen osv da går det mer i kos portapro hos meg

Kan sitte i flere timer uten å merke at jeg har på dette headsette (Siberie altså, ikke koss)
trodde selv at folk overdrev når de beskrev hvor komfortabelt Siberia v2 var. det gjorde de altså ikke. det er helt sykt behagelig å ha på seg.
Det eneste jeg har imot siberia er at det ser ut som en jævla rom-hjelm. Finnes det ingen alternativer i samme prisklasse som kan stå opp mot siberia? :/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bestilte nå det Siberia headsettet jeg linket til først, nå når det er på tilbud til 199,-

Takk for hjelpa!
Da var Siberia Headsettet i hus, og funker perfekt!

Eneste er vel at det ikke er volumkontroll? Men justeret lett lyden på pcn fra tastaturet.

Syns det funka fett til musikk å je
bruker også det til gaming funker veldig bra for min del. eneste dumme er at jeg ikke tror micken og sånn som følger med ikke funker på ps3? å man kan ikke ha ps3 bluetoothen i mens man har på headsettet så det er enten headsett eller teamspeak.....men allt i allt et konge headsett.
Sist endret av The Nameless; 17. februar 2011 kl. 17:06.
Sitat av The Nameless Vis innlegg
bruker også det til gaming funker veldig bra for min del. eneste dumme er at jeg ikke tror micken og sånn som følger med ikke funker på ps3? å man kan ikke ha ps3 bluetoothen i mens man har på headsettet så det er enten headsett eller teamspeak.....men allt i allt et konge headsett.
Vis hele sitatet...
Konge Headsett ja

Eneste minuset her er at det ikke er volumkontroll
Bra du kjøpte det, nå er du like kul som meg og Basshunter. Men vi var så kule og kjøpte headsettet når Icemat lagde dem, og ikke steelseries. Volumkontroll er det også på de gamle
Sitat av Kjeksboks Vis innlegg
Volumkontroll er det også på de gamle
Vis hele sitatet...
??

Titegngngnng
Mitt har også volumkontroll. Merkelig at de har slutta med det? Fikk med en lang skjøteledning som hadde volumkontroll på enden. Sinnsykt nice. Bra lyd, utrolig komfortabelt OG billig. Kan man be om mer?

Edit: Dette var kanskje kun da Icemat lagde de?
En annen ting jeg glemte å adde. De er de mest komfortable hodetelefonene i verden. MEN de kunne ha vært bygget litt bedre. Plastikken blir brått til "lealaus" og kan begynne å knirke. Er ikke så fryktelig irriterende men hvis du finner på å spille med lav lyd og spiser/tygger tyggis eller noe så kan det fort høres ut som hele greia knekker, men det gjør den ikke.. Bare en heads-up
Sist endret av Erelion; 17. februar 2011 kl. 17:45.
Sitat av Erelion Vis innlegg
Mitt har også volumkontroll. Merkelig at de har slutta med det? Fikk med en lang skjøteledning som hadde volumkontroll på enden. Sinnsykt nice. Bra lyd, utrolig komfortabelt OG billig. Kan man be om mer?

Edit: Dette var kanskje kun da Icemat lagde de?
En annen ting jeg glemte å adde. De er de mest komfortable hodetelefonene i verden. MEN de kunne ha vært bygget litt bedre. Plastikken blir brått til "lealaus" og kan begynne å knirke. Er ikke så fryktelig irriterende men hvis du finner på å spille med lav lyd og spiser/tygger tyggis eller noe så kan det fort høres ut som hele greia knekker, men det gjør den ikke.. Bare en heads-up
Vis hele sitatet...
Var med en skjøteledning her å, men ingen volumkontroll.
Skal vel gå an å få tak i no slik sikkert