Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1795
**********
Sist endret av nso; 10. august 2013 kl. 18:07.
Jeg har aldri lest eller skrevet dikt tidligere, men jeg syns at det var spennende.
Velkommen til forumet! her kan du møte på mye slags folk!
aller først vill jeg si veldig bra skrevet! jeg likte det veldig godt selv om jeg ikke er en "fan" av dikt osv..
Liker emnet og meningen veldig godt, jeg føler jeg "står i en tåke av uvisshet" gjennom hele teksten. Når språket og kommunikasjonen er så uklar, vil leseren både bevisst og ubevisst lete i seg selv for å finne mening og utfylling - kort sagt iverksetter selve lesingen en subjektiv analyse av innholdet.

Diktet mangler både rim og rytme - om det er et virkemiddel du bruker bevisst vet jeg ikke, men det forsterker i hvert fall effekten av "den spennende mangelen på informasjon".

Hvis jeg skulle skildret diktet i bilder, hadde det blitt en blyanttegnet tegneserie hvor rutene overlapper eller flyter sammen med hverandre... But that's just me
Sitat av excubated Vis innlegg
Liker emnet og meningen veldig godt, jeg føler jeg "står i en tåke av uvisshet" gjennom hele teksten. Når språket og kommunikasjonen er så uklar, vil leseren både bevisst og ubevisst lete i seg selv for å finne mening og utfylling - kort sagt iverksetter selve lesingen en subjektiv analyse av innholdet.

Diktet mangler både rim og rytme - om det er et virkemiddel du bruker bevisst vet jeg ikke, men det forsterker i hvert fall effekten av "den spennende mangelen på informasjon".

Hvis jeg skulle skildret diktet i bilder, hadde det blitt en blyanttegnet tegneserie hvor rutene overlapper eller flyter sammen med hverandre... But that's just me
Vis hele sitatet...
Jeg må si at det var det kuleste jeg noen gang har hørt om et dikt jeg har skrevet! Veldig bra tilbakemelding! Takk for det.
Rim og rytme bruker jeg aldri i diktene mine (jeg skriver en del), jeg føler det setter en veldig stor restriksjon på formulering og gjerne gjør slik at jeg må bruke "svakere" ord.
Sitat av Lilleulv93 Vis innlegg
(jeg skriver en del)
Vis hele sitatet...
Du må gjerne dele mer av det du har skrevet, evt. skriver i fremtiden. Likte dette godt.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Du må gjerne dele mer av det du har skrevet, evt. skriver i fremtiden. Likte dette godt.
Vis hele sitatet...
Enig! Stilig dikt. Mer.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Enig! Stilig dikt. Mer.
Vis hele sitatet...
Enig her også - hvis du lager en blogg hvor du legger ut alt du skriver, vil jeg følge den
Jeg har allerede en blogg!
Men er det lov å linke til den her da?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Lilleulv93 Vis innlegg
Jeg har allerede en blogg!
Men er det lov å linke til den her da?
Vis hele sitatet...
Link den i signaturen din!
Bra skrevet! Jeg likte diktet ditt veldig godt, har du flere på lager som du kan dele med oss?
Godt skrevet, kjente meg godt igjen i skrivet ditt.
Sist endret av RydEN; 30. november 2012 kl. 12:06.
Ligger link til bloggen min i sitatet mitt; der legges ut 9/10 dikt
Synes du burde brukt alliterasjonen mer metrisk regulært.