Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1149
Hei.

Jeg bor nå på en liten hybel og hadde lyst til å dra frem N64 igjen og spille litt Zelda, og til det trenger jeg en TV. Den skal, sannsynligvis frem til jul, brukes til film og Nintendoen. Jeg nevner senere stueTV fordi jeg håper å få flyttet til en større leilighet og dermed mer lys, som kanskje kan kreve mer enn TV'en.

- Siden jeg er student er det ikke alt for mye å rutte med, så hadde håpet på å havne under 5000.
- Kunne tenkt meg noe rundt 42".
- Må være sort ramme
- Lyd har lite å si da jeg har anlegg til det

Trenger dere mer for å kunne svare må dere bare spørre.

//Henrik
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637864

Også student! Bestilte denne idag
Trådstarter
Sitat av daimeno Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637864

Også student! Bestilte denne idag
Vis hele sitatet...
Er det ikke dumt med plasma for meg om jeg senere skal ha den i en kanskje veldig oppøyst stue? Ellers så den jo fet ut
Eller så kan du spille zelda på pc'en din med Project64 og en usb kontroller: ) Bare til informasjon.
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Eller så kan du spille zelda på pc'en din med Project64 og en usb kontroller: ) Bare til informasjon.
Vis hele sitatet...
TV skal jeg ha uansett. Skal også spille mario kart på vors f.eks.

Men takk for tipset, det finnes altså overgang til n64 kontrollen? Spilte med xbox kontrollen en liten stund, men var aldri det samme:/
Sitat av Henrik91 Vis innlegg
TV skal jeg ha uansett. Skal også spille mario kart på vors f.eks.