Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1149
Hei.

Jeg bor nå på en liten hybel og hadde lyst til å dra frem N64 igjen og spille litt Zelda, og til det trenger jeg en TV. Den skal, sannsynligvis frem til jul, brukes til film og Nintendoen. Jeg nevner senere stueTV fordi jeg håper å få flyttet til en større leilighet og dermed mer lys, som kanskje kan kreve mer enn TV'en.

- Siden jeg er student er det ikke alt for mye å rutte med, så hadde håpet på å havne under 5000.
- Kunne tenkt meg noe rundt 42".
- Må være sort ramme
- Lyd har lite å si da jeg har anlegg til det

Trenger dere mer for å kunne svare må dere bare spørre.

//Henrik
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637864

Også student! Bestilte denne idag
Trådstarter
Sitat av daimeno Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637864

Også student! Bestilte denne idag
Vis hele sitatet...
Er det ikke dumt med plasma for meg om jeg senere skal ha den i en kanskje veldig oppøyst stue? Ellers så den jo fet ut
Eller så kan du spille zelda på pc'en din med Project64 og en usb kontroller: ) Bare til informasjon.
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Eller så kan du spille zelda på pc'en din med Project64 og en usb kontroller: ) Bare til informasjon.
Vis hele sitatet...
TV skal jeg ha uansett. Skal også spille mario kart på vors f.eks.

Men takk for tipset, det finnes altså overgang til n64 kontrollen? Spilte med xbox kontrollen en liten stund, men var aldri det samme:/
Sitat av Henrik91 Vis innlegg
TV skal jeg ha uansett. Skal også spille mario kart på vors f.eks.

Men takk for tipset, det finnes altså overgang til n64 kontrollen? Spilte med xbox kontrollen en liten stund, men var aldri det samme:/
Vis hele sitatet...
Jeg bruker denna overgangen.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Eller så kan du spille zelda på pc'en din med Project64 og en usb kontroller: ) Bare til informasjon.
Vis hele sitatet...
har du link til produkt for å koble n64 controller til pc?

blir det noen forskjell på å koble n64 controller opp til pc kontra n64? altså blir helt likt å styre?
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
har du link til produkt for å koble n64 controller til pc?
Vis hele sitatet...
Sett posten over deg?
Trådstarter
Ingen som har noen on topic suggestions a?

(kommer til å kjøpe en slik adapter tho)
se om du kan skaffe en gammel CRT tv gratis. n64 ser ut som en elendig grøt på flatskjerm, men ser ganske bra ut på en CRT
Trådstarter
Har hørt det ikke er helt bra, men kan det være sååå ille da? En CRT skal jeg vel klare å anskaffe
Du vet du bor i Norge når studenter bestiller 50-tommers plasaTV!
Måtte bare... ":P"
I feel you, har lenge hatt lyst til å sette meg ned med de gamle Zelda spilla selv og bare bli helt oppslukt. Kunne sikkert spilt flere dager i strekk, gi meg noen g's og en haug med snacks også så har vi en perfect weekend =D Kanskje litt Johnny bravo og Dexters labratorium på cartoon network for å hvile hjernen litt iblandt Hvem savner ikke de tidene.. Lurer på hvordan det hadde vært å satt seg ned med et Pokemon marathon den dag i dag, sitti inne å røyka seg ballefjern fra morra til kveld og bare sett usunne mengder med den driten life can b good hæ? : D
Kan dessverre ikke være så mye til hjelp ang tv, men jeg har allikevel et spørsmål å komme med:
Hvor går det an å få kjøpt N64 spill den dag i dag? Samt kontroller eventuelt, savner en old fashioned beat down i super smash med gutta :P
Trådstarter
Sitat av robz1 Vis innlegg
I feel you, har lenge hatt lyst til å sette meg ned med de gamle Zelda spilla selv og bare bli helt oppslukt. Kunne sikkert spilt flere dager i strekk, gi meg noen g's og en haug med snacks også så har vi en perfect weekend =D Kanskje litt Johnny bravo og Dexters labratorium på cartoon network for å hvile hjernen litt iblandt Hvem savner ikke de tidene.. Lurer på hvordan det hadde vært å satt seg ned med et Pokemon marathon den dag i dag, sitti inne å røyka seg ballefjern fra morra til kveld og bare sett usunne mengder med den driten life can b good hæ? : D
Kan dessverre ikke være så mye til hjelp ang tv, men jeg har allikevel et spørsmål å komme med:
Hvor går det an å få kjøpt N64 spill den dag i dag? Samt kontroller eventuelt, savner en old fashioned beat down i super smash med gutta :P
Vis hele sitatet...
Faan! Har du telepatiske evner? Jeg kjøpte to kontrollere på www.games1.no, og de er allerede sendt. Får dem sikkert i dag eller i morgen, så kan jeg si hvordan kvaliteten er på dem. Jeg skal også spille Donkey Kong og da trenger jeg den expansion packen. Det er det ikke ale som har desverre, var så heldig å finne min konsoll rett før jeg kjøpte en uten.

Føler meg som en liten desperat unge, som den julaften jeg fikk zelda, men ikke fikk lov å spille før de fleste var reist.

Skal på visning i dag tho, og der er det en fet TV fra før av, så blir at jeg avventer bittelitt.

Kommer tilbake og forteller hvordan kontrollen er

Fikk kontrollene i dag, og de er helt fantastiske. Spaken var byttet ut så den er akkurat som ny.

Kan virkelig anbefale www.games1.no om du trenger noe retroutstyr.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627721

Hva tror dere om dette kjøpet?