Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 3893
Sitat av Evelen2
Vis hele sitatet...
kilder og kilder... er folk som sier det bare da....
kan godt si at 100% av all kriminalitet utføres av innvanderer... men betyr det at det er sant fordet? neppe.... hvis du hadde linka meg ei side til ssb els no sånt kunne jeg tatt det for god fisk...

Sitat av Knowledge
Kvendi er kvinner ja ^^

Var vel litt dialekt dette, beklager det.
Vis hele sitatet...
hehe
du er fra "bondelandet" eller ?
Sitat av &lt Vis innlegg
kilder og kilder... er folk som sier det bare da....
kan godt si at 100% av all kriminalitet utføres av innvanderer... men betyr det at det er sant fordet? neppe.... hvis du hadde linka meg ei side til ssb els no sånt kunne jeg tatt det for god fisk...



hehe
du er fra "bondelandet" eller ?
Vis hele sitatet...
Det er god fisk.
Selv.
Bare jeg som ikke har funner staestikken enda.
Skal fortsette og lete...
Sitat av &lt Vis innlegg
kilder og kilder... er folk som sier det bare da....
kan godt si at 100% av all kriminalitet utføres av innvanderer... men betyr det at det er sant fordet? neppe.... hvis du hadde linka meg ei side til ssb els no sånt kunne jeg tatt det for god fisk...



hehe
du er fra "bondelandet" eller ?
Vis hele sitatet...
Er vel på en måte det, jeg er fra Seljord i Telemark, flytta til bø og går nå på skole i notodden.

Men fader'n bor i oslo, så er jo å besøker han i ny og ne
Sitat av Knowledge
Er vel på en måte det, jeg er fra Seljord i Telemark, flytta til bø og går nå på skole i notodden.

Men fader'n bor i oslo, så er jo å besøker han i ny og ne
Vis hele sitatet...
hehe... er vel egnetlig så og si litt fra bondelandet jeg også... ... 5 min kjøretur, så er alt du ser korn korn og atter korn..

badeland i bø <3
Jeeeebus, denne tråden ble jo helt off topic..
Sitat av &lt Vis innlegg
hehe... er vel egnetlig så og si litt fra bondelandet jeg også... ... 5 min kjøretur, så er alt du ser korn korn og atter korn..

badeland i bø <3
Vis hele sitatet...
Trippe når du tar 'magesuget' <3
Sitat av Macca
Jeeeebus, denne tråden ble jo helt off topic..
Vis hele sitatet...
og du hjelper den veldig til å bli mer Ontopic...

Sitat av Evelen2
Det er god fisk.
Selv.
Bare jeg som ikke har funner staestikken enda.
Skal fortsette og lete...
Vis hele sitatet...

ja, vær så snill vil gjerne se at 80 % av all kriminalitet begås av innvanderere..

Sitat av Knowledge
Trippe når du tar 'magesuget' <3
Vis hele sitatet...
hehe.... magasuget er bare helt rått
Sitat av Evelen2
Det er god fisk.
Selv.
Bare jeg som ikke har funner staestikken enda.
Skal fortsette og lete...
Vis hele sitatet...
Leter du til du finner? Håper det
Sitat av &lt Vis innlegg
og du hjelper den veldig til å bli mer Ontopic...




ja, vær så snill vil gjerne se at 80 % av all kriminalitet begås av innvanderere..



hehe.... magasuget er bare helt rått
Vis hele sitatet...
helt nede under "eksterne Linker" f.eks:
http://no.wikipedia.org/wiki/Krimina...ksterne_lenker
(spise middag, bbl)
Sitat av Evelen2
helt nede under "eksterne Linker" f.eks:
http://no.wikipedia.org/wiki/Krimina...ksterne_lenker
(spise middag, bbl)
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Krimina...ksterne_lenker

så vansklig var det å fake den siden.. i fjort faktisk

ser du har finni masse tall, men finner du noen steder at 80 %a v all kriminalitet er gjort av innvanderere? nei og den wikipedia siden som karen før her har finni er bare redigert og er ett tapptert forsøk på å gi skylden for all kriminalitet til innvandrere..
Sitat av &lt Vis innlegg
Opprinnelig skrevet av Macca
http://www.radiobergen.org/ssb-03.htm

http://www.regjeringen.no/nn/dep/ai....html?id=405413
___________________

ser du har finni masse tall, men finner du noen steder at 80 %a v all kriminalitet er gjort av innvanderere? nei og den wikipedia siden som karen før her har finni er bare redigert og er ett tapptert forsøk på å gi skylden for all kriminalitet til innvandrere..
Vis hele sitatet...
se litt bedre på de tallene og ta frem kalkulatoren
Sist endret av Evelen2; 3. oktober 2007 kl. 14:36.
Sitat av Evelen2
se litt bedre på de tallene og ta frem kalkulatoren
Vis hele sitatet...
HAHA! Håper du kødder!? Om ikke så anbefaler jeg deg å ta Statistikk 101. Alvorlig talt.
Sitat av Evelen2
se litt bedre på de tallene og ta frem kalkulatoren
Vis hele sitatet...
sier wikipedia fakern... du har tapt.. face it
Sitat av Evelen2
80% av all kriminalitet er gjort av utleninger.
Det sier litt?
Vis hele sitatet...
http://www.ssb.no/emner/03/05/a_krim...-10-13-20.html
Evelen, slutt å snakk ut av ræva ...
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Sitat av Evelen2
80% av all kriminalitet er gjort av utleninger.
Det sier litt?
Vis hele sitatet...
Er du virkelig så dum eller er du bare en trangsynt rasist?

Beklager, dette sporer HELT av topic men jeg må bare si det.
Sitat av Freaken
Er du virkelig så dum eller er du bare en trangsynt rasist?

Beklager, dette sporer HELT av topic men jeg må bare si det.
Vis hele sitatet...
tror det er en god kombinasjon... så prøvde han og redigere en wikipedia side så det stå 80 % av all kriminaliet ble begått av utenlendinger..
Sitat av Petter Pan
http://www.ssb.no/emner/03/05/a_krim...-10-13-20.html
Evelen, slutt å snakk ut av ræva ...
Vis hele sitatet...
Bare en presisering her: Oversikten du viser til, viser Statsborgerskap. De aller, aller fleste fremmedkulturelle i Norge har norskt statsborgerskap; og faller således inn under "Norske" i statistikken.

Det er ikke utarbeidet noen offentlig statistikk over hvor stor del av kriminaliteten som fremmedkulturelle står for; nettopp fordi man er redd for at lavpanna idioter skal begrunne alt mulig skitt med statistikk-grunnlaget (som man mistenker vil slå negativt ut for de fremmedkulturelle)

Den eneste "offentlige" statistikken som er utgitt, såvidt meg bekjent i hvert fall, er Politimesteren i Oslo som stod frem i VG, og sa noe sånt som at "85% av alle i fengslene i Oslo har fremmedkulturell bakgrunn". Det husker jeg det ble mye oppstyr rundt.

Jeg mener imidlertid at man burde utarbeide en slik kriminal-statistikk, for å få problemene frem i lyset. Man kan ikke helbrede et sår, når man ikke vet hvor såret ligger - eller hvor stort det er.
Sist endret av Stormen; 3. oktober 2007 kl. 16:59.
Sitat av Stormen
Den eneste "offentlige" statistikken som er utgitt, såvidt meg bekjent i hvert fall, er Politimesteren i Oslo som stod frem i VG, og sa noe sånt som at "85% av alle i fengslene i Oslo har fremmedkulturell bakgrunn". Det husker jeg det ble mye oppstyr rundt.
Vis hele sitatet...
Skal være enig i at det faktisk er en stor del av fremmedkulturelle som både dreper, raner og diverse andre ting, fortsatt blir det galt og legge frem saken på den måten som ble gjort der.
Men tall er bare tall, er det ikke? 85% høres skummelt høyt ut. Selvom disse tallene er hentet fra et sted.