Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1536
Fikk hold i noen kvalitets J's fra Amster, som er forseglet lufttett altså. Hvor lang holdbarhetstid har disse? De er heller ikke utsatt for sol el.l. Og i tilfelle, hvordan bør de oppbevares i påvente av min heller rekreasjonelle bruk. Hadde tenkt å ha dette lille funnet en god stund om de da ikke mister futten og "går ut på dato"
Hiv de i fryseren og ta de ut noen timer før du har tenkt å røyke de.
Mister ikke futten men vet av erfaring at tobakk smaker funky etter noen måneders lagring, men hey, jeg har røykt pall mall fra andre verdenskrig som ikke smakte grotesk og du oppbevarer dem luftett så tror du kan ha dem leeenge.
Takk for svar Da skal man koooose seg med disse over litt tid ja. Noe annet enn det mølet en kan få tak i her... Bruker det for å få roet skolten pga ptsd. Så får vel etterhvert ta en langweekend dit hyppig
Lurte bare på hva du egentlig har pakket det inn i?
egentlig bare i de hylsene de var i, samt plast... Ser ut som det går greit
Sist endret av Terapeut1; 30. august 2014 kl. 23:11.
Sitat av Terapeut1 Vis innlegg
Noe annet enn det mølet en kan få tak i her...
Vis hele sitatet...
Du sitter med turistvare fra Amsterdam..
Gjør ikke meg noe, for de funker helt supert