Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3077
Hotellet ringte til advokaten min i dag for en halvtime siden, de sa de hadde funnet sprøyter på rommet og ikke fikk vi der lenger.
Jeg brukte amfetamin i går men var sikker på at jeg hadde kasta alt ute.

De sa de satt bagasjen min på et bagasje rom, og at jeg skulle komme å hente det.
Siden jeg er i retten, så sa advokaten at hun ringer tilbake etterpå til hotellet.

Det jeg lurer på er om de kan kontakte politiet nå, opprette andmeldese, eller noe sånt ?
Eller om det er noe unnskyldninger jeg kan komme med som at det ikke er mitt eller?
Burde jeg være redd for å møte på politiet når jeg skal hente bagasjen?

Noia. Håper på raskt svar!

Je er forresten 17 år. Og kjærsten min som har vært med meg er 18!
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Det jeg lurer på er om de kan kontakte politiet nå, opprette andmeldese, eller noe sånt ?
Vis hele sitatet...
De kan kontakte politiet om de er kjipe, men det kommer veldig an på hvilket hotell dette er. De fleste jeg kjenner i hotellbransjen ville latt dette passere uten å kontakte politet.
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Eller om det er noe unnskyldninger jeg kan komme med som at det ikke er mitt eller?
Vis hele sitatet...
Ditt dop, ditt ansvar. Du kan servere så mange løgner du vil men det er veldig lite sannsynlig at noen gidder å tro på deg. Kommer du i kontakt med politet grunnet dette så vil du antagelig måtte se på en anmeldelse.
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Burde jeg være redd for å møte på politiet når jeg skal hente bagasjen?
Vis hele sitatet...
Nei, det er lite trolig du kommer til å møte dem. Men man vet jo aldri.
Tviler på at hotellet har tatt var på sprøyten, så om de ikke har det kan du vell bare si at sprøyten ble brukt til noe annet, lovlig.
Som til hva da...?
Sitat av nomore Vis innlegg
Som til hva da...?
Vis hele sitatet...
Vann, du var dehydrert, og du liker ikke smaken av vann. De kan faen ikke bevise noe, og må nesten ta ordet ditt for det.
Eller, insulin, morfin(for sterke smerter), marivan blodfortynner.........
Sitat av Sebbai Vis innlegg
Eller, insulin, morfin(for sterke smerter), marivan blodfortynner.........
Vis hele sitatet...
Dette er ting man trenger resept på, ihvertfall insulin og morfin. Det er nok ikke det lureste å fortelle politiet at du har skutt, da ville jeg heller gått for Vann, eller noe du har resept på.
Sist endret av Relevant; 27. august 2014 kl. 16:46.
Så lenge du ikke har noe dop på hotellrommet/bagen så har det ingenting å si.
Er ikke ulovlig å ha sprøyter uansett hva de er brukt til...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Vann, du var dehydrert, og du liker ikke smaken av vann. De kan faen ikke bevise noe, og må nesten ta ordet ditt for det.
Vis hele sitatet...
Er det ikke veldig dumt å sprøyte inn vann i blodet ditt?
Du kan jo si at du går helse&sosial og skal lære deg å sette sprøyter, så du prøver på deg selv! B-)

Neida, men er vel ikke ulovlig å ha sprøyter, med mindre det var blod og papir overalt?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Si at det var til steroider? Det sa jeg, gikk helt fint og de la alt tilbake på plass.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Du kan jo si at du går helse&sosial og skal lære deg å sette sprøyter, så du prøver på deg selv! B-)

Neida, men er vel ikke ulovlig å ha sprøyter, med mindre det var blod og papir overalt?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle det være ulovlig å ha sprøyter selv om det lå blod og papir overalt
Sist endret av EyesWideShut; 27. august 2014 kl. 17:17.
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Je er forresten 17 år. Og kjærsten min som har vært med meg er 18!
Vis hele sitatet...
Er dere ikke litt ung? Når jeg tar meg inn på et hotell, så sitt jeg heller i jacuzzien eller badstuen med et glass vin...
Hadde også kontaktet politiet om jeg fant antydning til dop i min arbeidsplass/hus, så den ansvarlige blir tatt. Hotellet sitt rykte står jo på spill når dopnisser tar seg inn, ingen vil leie et hotell der dopnisser er velkommen til og skyte sprøyter også videre uten reaksjoner.
Slapp av. Hotell folk har sett mye og du kan klare å snakke deg ut av det hvis de finner "spor". Ikke tenk på det sånn. Men de liker kanskje ikke amf rote lokomotivet så bare vær vennlig, si at du ser ting fra de sin side, og kom deg vekk derfra. Enkelt. Har vi gode norske uttrykk for easy peachy?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av mocp Vis innlegg
Har vi gode norske uttrykk for easy peachy?
Vis hele sitatet...
Har vi egentlig et på engelsk?
Hva med easy peasy
eller peachy
Sist endret av Bothrops; 27. august 2014 kl. 17:39.
It's peach and cake
-rickyism

men poeng
Hvorfor ringte dem advokaten din og ikke deg? .. er jo bare å si til hotellet at du har en sykdom som bare dem skal drite i og at du tar sprøyter med medisin i .. hva og hvorfor har dem ingenting med
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Hvorfor skulle det være ulovlig å ha sprøyter selv om det lå blod og papir overalt
Vis hele sitatet...
Mente iform av forsøplingen sin del* hehe.