Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 7861
Hei, røyket en del grønt i går, det er vell ca 10 timer siden jeg røyket nå og det jeg merket var at rusen varte veldig lenge, ca 4-5 timer, når har rusen gitt seg men jeg merker at jeg har veldig vondt i hode nå, er det noe som er vanlig? Jeg har bare røyket hasj 5-6 ganger før og i går var første gangen at jeg kjente det ganske bra. Røyket ca 0,2-0,3 gram med en vaporizer
Kan være mye rart. Da du trekker brent plantemateriale ned i lungene får du mindre oksygen, og det kan gi hodepine. Folk reagerer også forskjellig, og du kan ha hodepine av en helt annen ting. Cannabis bedøver hjerneceller i opp til en månede etter siste inntak, så mulig du reagerer på det her. Vil tørre å påstå at det sikkert ikke er noe farlig.
Drikk vann. Det er ingen hemmelighet at man blir ganske dehydrert av cannabis.
Og først som sist, lær deg at det er forskjell på hasj og cannabis :P
Sitat av bacongull Vis innlegg
Og først som sist, lær deg at det er forskjell på hasj og cannabis :P
Vis hele sitatet...
Hmm, hasj og marihuana?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Kan være mye rart. Da du trekker brent plantemateriale ned i lungene får du mindre oksygen, og det kan gi hodepine. Folk reagerer også forskjellig, og du kan ha hodepine av en helt annen ting. Cannabis bedøver hjerneceller i opp til en månede etter siste inntak, så mulig du reagerer på det her. Vil tørre å påstå at det sikkert ikke er noe farlig.
Vis hele sitatet...
Han har brukt vaporizer, så det er nok ikke pga. brent plantemateriale. Ellers er det bare tull at hjerneceller blir "bedøvet" av cannabis. Hadde det vært tilfelle ville vel ikke TS hatt vondt i hodet i det hele tatt?
Kanskje du har lavt blodsukker? Har du spist nok ordentlig mat?
Altså ikke bare godteri, potetgull og junkfood.
Sitat av bacongull Vis innlegg
Og først som sist, lær deg at det er forskjell på hasj og cannabis :P
Vis hele sitatet...
Hasj er cannabis. Cannabis brukes som betegnelse på rusmidler fremstilt av hamp-planten. Cannabis er alt fra Hamp til toppskudd til dab oil til kief. Det blir litt det samme som å si: ''Og først som sist, lær deg at det er forskjell på brennevin og whiskey.''
Bakfjern, litt dehydrert og generelt sett er tung i hodet og/eller har hodepine er ganske normalt etter en heeeftig røykekveld.

Tror nok du bare er litt dehydrert og greit bakfjern. Går nok over iløpet av kvelden.
Spis litt god mat, drikk masse vann så går det nok over.
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Kanskje du har lavt blodsukker? Har du spist nok ordentlig mat?
Altså ikke bare godteri, potetgull og junkfood.
Vis hele sitatet...
Får ikke akkuratt lavt blodsukker av de der da
Sitat av Grisefett Vis innlegg
Får ikke akkuratt lavt blodsukker av de der da
Vis hele sitatet...
der tar du feil.
blodsukkert går opp i starten, ja. så faller det til under der det var før du spiste.

Høy vs lavkarbo diagram
http://3.bp.blogspot.com/-D3ksarF1fMY/T9WRywIa9MI/AAAAAAAABnE/75bvG6by1Mc/s1600/blodsukker.png
Om ikke marihuanaen er flushet så kan enkelte få hodepine
Voksesmerter. Du bruker hodet for fullt når du begynner å røyke og det er en vanesak. Bare ta vare på deg selv med mye vann, sunn mat og god hygiene. Hvis problemene fortsetter etter det så ta en pause og prøv igjen senere. Cannahasjuana er ikke for alle. Ta det med ro med opplegget og se hvor det går. Alle vil skjønne den.
Sitat av mocp Vis innlegg
Voksesmerter. Du bruker hodet for fullt når du begynner å røyke og det er en vanesak. Bare ta vare på deg selv med mye vann, sunn mat og god hygiene. Hvis problemene fortsetter etter det så ta en pause og prøv igjen senere. Cannahasjuana er ikke for alle. Ta det med ro med opplegget og se hvor det går. Alle vil skjønne den.
Vis hele sitatet...
Voksesmerter? Bruker hodet for fult? Latterligste jeg har hørt her på lenge, unnskyld meg. Såvidt jeg vet så vokser ikke hjernen din da du røyker weed, ei heller får du voksesmerter av det. Igjen: Hva skulle hygeine, vann og sunn mat gjøre mot at hjernen din skulle slutte å vokse?
Ey, Jeg kan logikk, men dette var ikke en kommentar i en debatt hvor sånt er viktig.

Du tenker anneledes når du røyker og karen var nettopp begynt, så gi det litt tid, men ha huset i orden. Noe mer?
Sitat av mocp Vis innlegg
Ey, Jeg kan logikk, men dette var ikke en kommentar i en debatt hvor sånt er viktig.

Du tenker anneledes når du røyker og karen var nettopp begynt, så gi det litt tid, men ha huset i orden. Noe mer?
Vis hele sitatet...
Du må være verdensmester i å prate bambus, tror jeg må innta 9 forskjellige stoffer for å klare å tyde hva du mener..
Sitat av mocp Vis innlegg
Ey, Jeg kan logikk, men dette var ikke en kommentar i en debatt hvor sånt er viktig.
Vis hele sitatet...
Dette er freak.no, ikke en debatt på VG. Du kunne ikke ta mer feil.
Sitat av mocp Vis innlegg
Du tenker anneledes når du røyker og karen var nettopp begynt, så gi det litt tid, men ha huset i orden. Noe mer?
Vis hele sitatet...
Joda, man tenker kanskje annerledes, vet ikke helt hva det har med hus og gjøre, men det at man tenker annerledes er fremdeles ingen grunn til å få hodepine, ei heller ser jeg hvordan en endring i kostholdet skal hjelpe mot hodepinen dersom det kommer fra en annerledes tankegang.
jesus, you are what you eat, sant? Spis sunt, drikk vann og det vil være til fordel når du røyker, eller som TS prøver på å gjøre bedre. Les ordene jeg skriver. Enkelt råd.
Mulig at du hadde vondt i hodet før du begynte og røyke?
Har fått vondt i hodet når jeg har røyka selv, men det var for det meste fra dårlig stasj.
har ikke prøvd med Vape før, men..
Er helnormalt å få litt vondt i hodet etter å ha røyka. Særlig i det rusen begynner å gå helt ut. noen ganger dagen etter en heftig kveld med røyking. spis mat, drikk vann og ta en dusj. Garanterer at du ikke er bakfjern mer :-)

Virker ikke så ulogisk at kroppen reagerer litt ekstra i og med det er første gang du får skikkelig funk heller. 0,2-3 på vape kan være mye for en nybegynner.