Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2889
Hei freaks,

har i den siste tiden blitt veldig interessert i å prøve mdma. Har lest veldig mye om det og har tenkt å gjøre det på sunnest mulig måte og ta de forhåndsregler som kan tas. Derfor tenkte jeg å følge guiden på rollsafe.org og ta kosttilskuddene som er anbefalt brukt der både før, under og etter rus.

Tenkte å bestille dette fra iherb.com og lurte i den forbindelse på lovligheten ved dette og om det blir noe problem å få det igjennom tollen.
Det jeg tenke å bestille er:

Insonitol
5-HTP
Quercetin
CoQ10
Aceyl-L Carnitine
R-Alpha Lipoic Acid
EGCg Green Tea Extract
Milk Thistle
Melatonin

Hva tror dere om dette? Er det noe som kan bli problematisk å få inn til landet og hva er konsekvensene hvis det blir stoppet?


På forhånd takk for svar.

-Jameson
Jeg vil anbefale deg å droppe Melatinon, siden dette vil bare ødelegge opplevelsen din, ved å gjøre deg trøtt. Melatonin er det naturlige søvnhormonet i kroppen, og doktorer over alt skriver det ut om du sier du sliter med å bli trøtt om kvelden. Insonitol vet jeg ikke hva er, og gidder ikke google, men jeg kan se på navnet at det er en form for alkohol, og hvor bra det er vet jeg ikke.

EGCg Green Tea Extract høres ut som scam, men vet ikke.

Håper du har en fin opplevelse! Det går fint å ta MDMA uten andre midler, men hver sin smak! Lykke til!
Milk thistle er kapsler som er ment for å¨beskytte leveren din, dette er totalt unødvendig for 1 tripp.

R-Alpha Lipoic Acid (ALA) er ment for å øke insulinnivåene dine, det kan gi deg en helvetes halsbrann. Også totalt unødvendig.
Sist endret av pkk1990; 22. mai 2014 kl. 21:22.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg vil anbefale deg å droppe Melatinon, siden dette vil bare ødelegge opplevelsen din, ved å gjøre deg trøtt.
Vis hele sitatet...
Har du lest på siden det refereres til? De mener ikke at man skal dette mens man turer, men når man skal legge seg etterpå.



EDIT: Ellers så er jeg helt enig i at det ikke er noe poeng i å kjøpe mange tilskudd for en tur... Kjøp noe c-vitaminer og kanskje noe magnesium. Evt multivitaminer om du har ensidig kosthold.
Sist endret av randomize; 22. mai 2014 kl. 21:25.
Jeg tar alle kosttilskudd du nevner der før/etter MDMA (utenom Insonitol) og jeg sliter aldri med comedowns.
Føler en fin afterglow i dagene etter alltid. Hvis dette er første gang du tar MDMA vil du mest sansynlig føle deg fantastisk i dagene etter uansett kosttilskudd/eller ikke. Men hvis du har planer om å ta MDMA en gang i mnd som jeg gjør så er det kanskje lurt å handle inn litt. Better safe than sorry.

Jeg tror ikke du skal ha noe problem med å få det meste av det gjennom tolla, men jeg er usikker på 5htp.
Jeg vet at du får det fra England osv. Men lurer på om det er nødt til å komme fra et land som er med i EU pga det er legemiddel(sjekk det opp)... værste som skjer er at de tar det, ikke noe mer.

Den viktigste invisteringa du kan gjøre er å kjøpe en testkit fra eztest.com - for å faktisk få sjekket at det er MDMA du har
Etter og ha prøvd MDMA tre ganger har jeg også bestemt meg for og gå til innkjøp av supplements! Hva ville folk sagt er de viktigste supplementsa som blir nevnt på rollsafe?
Sist endret av snickersogtwist; 26. mai 2014 kl. 00:52.
Comedownen er ikke så ille. Faktisk er det værst akkurat i det du innser at du er på vei ned. Du vil føle deg avslappet og litt tom. Og å sove kan være vanskelig. Etter en dag er du helt normal. Alle oppturer følges av nedturer, det hører til, ying/yang balanse forholdet må alltid opprettholdes.

Når det gjelder kosttilskudd er jeg litt skeptisk, men halve greia er vel å ha trua på at det virker, for da virker det.
Trenger ikke all slags spesi/obskure kosttilskudd. Spis godt og drikk godt med vann, ta gjerne vitamintilskudd.
Det der er bare noe folk har kokt i hop for å rettferdiggjøre inntaket ved å være "litt ekstra forsvarlig". Har ingenting for seg, kjøp øl - det funker.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av jameson Vis innlegg
Hei freaks,

har i den siste tiden blitt veldig interessert i å prøve mdma. Har lest veldig mye om det og har tenkt å gjøre det på sunnest mulig måte og ta de forhåndsregler som kan tas. Derfor tenkte jeg å følge guiden på rollsafe.org og ta kosttilskuddene som er anbefalt brukt der både før, under og etter rus.

Tenkte å bestille dette fra iherb.com og lurte i den forbindelse på lovligheten ved dette og om det blir noe problem å få det igjennom tollen.
Det jeg tenke å bestille er:

Insonitol
5-HTP
Quercetin
CoQ10
Aceyl-L Carnitine
R-Alpha Lipoic Acid
EGCg Green Tea Extract
Milk Thistle
Melatonin

Hva tror dere om dette? Er det noe som kan bli problematisk å få inn til landet og hva er konsekvensene hvis det blir stoppet?


På forhånd takk for svar.

-Jameson
Vis hele sitatet...
jeg vil anbefale deg ogh IKKE prøve det. det finns ingen ''sunnere'' metode. med mindre du har en drøm om å være narkoman så er det ikke noe vits å prøve, man vet aldri og plutselig er du hekta og det er en helvette
Forrige gang kjørte jeg på med litt nøtter, 1 glass apelsinjuice + 1 Avocado før tur. + det samme + Havregryn, yoghurt og banan etter tur. + Grønn te

Jeg dreit meg ut sist gang å dyppa fingeren å fikk i meg 0.4. Ikke ansvarlig i det hele tatt. Nedturen var dog mild og veldig svak hangover annet enn opp-tygd tannkjøtt.

Ikke det at mat redder deg fra disse bivirkningene, men det hjelper deg ihvertfall litt på vei.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Magnesium og sink syns jeg gjør stor forskjell. En annen ting er å drikke såkalte elektrolytt drikker. Saltholdig mineralvann, de derre b12 helsesaftene o.l

bønne for å røyke seg ned og få sove etterpå hvis du er speeda
Sist endret av meaculpaUIO; 28. august 2014 kl. 17:25.