Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1774
Å krystallisere amfetamin, er det noe som lar seg gjøre egentlig?
Nja, men det er ikke for den vanlige mannen i gata. De som klarer det trenger ikke spørre om hvordan man gjør det eller om det er mulig.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Nja, men det er ikke for den vanlige mannen i gata. De som klarer det trenger ikke spørre om hvordan man gjør det eller om det er mulig.
Vis hele sitatet...
Det er vel en første gang for alle?
Sååå, lage meth? Lykke til, enklere å finne noen som kjenner noen enn å en gang prøve på det der.
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Sååå, lage meth? Lykke til, enklere å finne noen som kjenner noen enn å en gang prøve på det der.
Vis hele sitatet...
Krystallisere er ikke det samme som å syntetisere. Krystallisering av amfetamin er ikke vanskeligere enn å løse det opp med varme i noe det har dårlig løselighet i. F.eks isopropanol. Når løsningen er mettet så vil amfetaminen utkrystalliseres ved nedkjøling.
Sitat av n0x1n Vis innlegg
Krystallisere er ikke det samme som å syntetisere. Krystallisering av amfetamin er ikke vanskeligere enn å løse det opp med varme i noe det har dårlig løselighet i. F.eks isopropanol. Når løsningen er mettet så vil amfetaminen utkrystalliseres ved nedkjøling.
Vis hele sitatet...
Ja det er my bad. Ca noe lignende folk gjør med salmiak(?) og kokain?
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Ja det er my bad. Ca noe lignende folk gjør med salmiak(?) og kokain?
Vis hele sitatet...
Den mottatte prosessen ligner mer, da omdannes kokain base til kokain hydroklorid og saltet utkrystalliseres. Amfetaminen omdannes ikke til base og forblir salt (sulfat) gjennom hele prosessen i min forrige kommentar.
Sitat av n0x1n Vis innlegg
Den mottatte prosessen ligner mer, da omdannes kokain base til kokain hydroklorid og saltet utkrystalliseres. Amfetaminen omdannes ikke til base og forblir salt (sulfat) gjennom hele prosessen i min forrige kommentar.
Vis hele sitatet...
Hørtes avansert ut.. men ja da misforsto jeg. Er det krystalisert amfetamin man kaller meta da? trodde alltid at det de i usa osv stuker på er meta, men har fått meta (99% sikker) og det er jo hakket sterkere/blir mer paranoid osv, følte jeg hvertfall.

Meth er da mye sjukere? og noe helt annet?
Meth er Methamphetamine https://en.wikipedia.org/wiki/Methamphetamine
Amf er Amfetamin https://en.wikipedia.org/wiki/Amphetamine

Det er to forskjellige men veldig like stoffer.
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Hørtes avansert ut.. men ja da misforsto jeg. Er det krystalisert amfetamin man kaller meta da? trodde alltid at det de i usa osv stuker på er meta, men har fått meta (99% sikker) og det er jo hakket sterkere/blir mer paranoid osv, følte jeg hvertfall.

Meth er da mye sjukere? og noe helt annet?
Vis hele sitatet...
Metamfetamin og amfetamin er to forskjellige stoffer, men farmakologisk sett er de nesten identiske. Metamfetamin har litt raskere og sterkere virkning fordi det er mer fettløselig og blir raskere levert til hjernen.

Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Hørtes avansert ut.. men ja da misforsto jeg. Er det krystalisert amfetamin man kaller meta da? trodde alltid at det de i usa osv stuker på er meta, men har fått meta (99% sikker) og det er jo hakket sterkere/blir mer paranoid osv, følte jeg hvertfall.

Meth er da mye sjukere? og noe helt annet?
Vis hele sitatet...
Krystallisert amfetamin betyr bare amfetamin i saltform. Amfetaminsulfat er krystallinsk, men har selvfølgelig ikke samme struktur som metamfetamin.
Sist endret av n0x1n; 6 dager siden kl. 05:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Meth er Methamphetamine https://en.wikipedia.org/wiki/Methamphetamine
Amf er Amfetamin https://en.wikipedia.org/wiki/Amphetamine

Det er to forskjellige men veldig like stoffer.
Vis hele sitatet...
ålreit, men så har jeg kjøpt "speed" som er gul/brunaktig og med krystaller i seg, er dette METH? for de som røyker meth i usa osv blir jo klin kokos? er dette da METH? Sorry hvis jeg virker helt idiot men jeg føler ikke jeg har tatt meth før, bare sterkere amfetamin, er jo ikke svære krystaller heller, er ikke en "rock" vi må knuse opp/røyke, men vi har sett at dette er noe kraftigere greier og følt det på nedturen. Stått i vinduet i timesvis og fulgt med på alt og alle, på en helt annen måte enn amf.
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
ålreit, men så har jeg kjøpt "speed" som er gul/brunaktig og med krystaller i seg, er dette METH? for de som røyker meth i usa osv blir jo klin kokos? er dette da METH? Sorry hvis jeg virker helt idiot men jeg føler ikke jeg har tatt meth før, bare sterkere amfetamin, er jo ikke svære krystaller heller, er ikke en "rock" vi må knuse opp/røyke, men vi har sett at dette er noe kraftigere greier og følt det på nedturen. Stått i vinduet i timesvis og fulgt med på alt og alle, på en helt annen måte enn amf.
Vis hele sitatet...
Prøv å være våken i flere døgn uten fart. Blir fort så en står å følger med i vinduet da også.
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
ålreit, men så har jeg kjøpt "speed" som er gul/brunaktig og med krystaller i seg, er dette METH? for de som røyker meth i usa osv blir jo klin kokos? er dette da METH? Sorry hvis jeg virker helt idiot men jeg føler ikke jeg har tatt meth før, bare sterkere amfetamin, er jo ikke svære krystaller heller, er ikke en "rock" vi må knuse opp/røyke, men vi har sett at dette er noe kraftigere greier og følt det på nedturen. Stått i vinduet i timesvis og fulgt med på alt og alle, på en helt annen måte enn amf.
Vis hele sitatet...
Blir ikke mange av de som tar "vanlig" amfetamin i Norge også klinkokos? Metamfetamin er bare en litt sterkere rus, akkurat som du sier i din nest siste setning. Jeg kan ikke svare på om det var metamfetamin du tok, men hvis det var det så fikk du den typiske effekten. Hadde du tatt mindre hadde du kanskje ikke merket forskjellen.
Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Folk som tweaker rundt på speed, det være seg nasalt, rektalt, IV, eller om de røyker det i Norge og alle andre land blir også "klin kokos". Det har ikke så mye med rusmiddelet å gjøre som det har med rusbrukeren å gjøre..

Er du våken i ukesvis så blir du psykoselig etterhvert uansett hvordan du vrir og vrenger på det.

Veldig ofte er speeden i Norge og andre land en blanding av Amf og meth
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Folk som tweaker rundt på speed, det være seg nasalt, rektalt, IV, eller om de røyker det i Norge og alle andre land blir også "klin kokos". Det har ikke så mye med rusmiddelet å gjøre som det har med rusbrukeren å gjøre..

Er du våken i ukesvis så blir du psykoselig etterhvert uansett hvordan du vrir og vrenger på det.

Veldig ofte er speeden i Norge og andre land en blanding av Amf og meth
Vis hele sitatet...
I følge avløpsvannprøver og beslagsstatistikk er det mye mindre metamfetamin enn det var før, men det stemmer at det var vanlig å ikke vite om du fikk det ene, det andre eller begge.
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Folk som tweaker rundt på speed, det være seg nasalt, rektalt, IV, eller om de røyker det i Norge og alle andre land blir også "klin kokos". Det har ikke så mye med rusmiddelet å gjøre som det har med rusbrukeren å gjøre..

Er du våken i ukesvis så blir du psykoselig etterhvert uansett hvordan du vrir og vrenger på det.

Veldig ofte er speeden i Norge og andre land en blanding av Amf og meth
Vis hele sitatet...
så når folk her i norge sier det er meta, er det da METH-amfetamin? (som breaking bad)
Føler bare de krystallene og meta er noe HELT annet igjen, men da er det kanskje ikke det, og til deg over, ja man blir jo klin kokos, er jo på brukeren, men jeg har aldri (selv på 2-4g i armen) ikke blitt psykotisk av noe, mens jeg har blitt psykotisk av 0.6 av noe annet.

Uansett, jeg tror jeg har fått svaret mitt, så takk!

Sitat av Opponent Vis innlegg
Prøv å være våken i flere døgn uten fart. Blir fort så en står å følger med i vinduet da også.
Vis hele sitatet...
Hvem er våken i flere døgn uten rusmidler? sist jeg var det var vel 12 år siden på TG, og da var det smålig halliser og latterkramper, men psykoser og noia, absolutt ikke.
Sist endret av Hvemhvaufo; 4 dager siden kl. 15:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
så når folk her i norge sier det er meta, er det da METH-amfetamin? (som breaking bad)
Føler bare de krystallene og meta er noe HELT annet igjen, men da er det kanskje ikke det, og til deg over, ja man blir jo klin kokos, er jo på brukeren, men jeg har aldri (selv på 2-4g i armen) ikke blitt psykotisk av noe, mens jeg har blitt psykotisk av 0.6 av noe annet.

Uansett, jeg tror jeg har fått svaret mitt, så takk!



Hvem er våken i flere døgn uten rusmidler? sist jeg var det var vel 12 år siden på TG, og da var det smålig halliser og latterkramper, men psykoser og noia, absolutt ikke.
Vis hele sitatet...
Ja metamfetamin er meth, men mye av metamfetaminen i norge er metamfetaminsulfat og ikke hydroklorid sånn som på breaking bad. Metamfetaminsulfat kan ikke røykes men har ingen andre store forskjeller så vidt jeg vet.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
så når folk her i norge sier det er meta, er det da METH-amfetamin? (som breaking bad)
Føler bare de krystallene og meta er noe HELT annet igjen, men da er det kanskje ikke det, og til deg over, ja man blir jo klin kokos, er jo på brukeren, men jeg har aldri (selv på 2-4g i armen) ikke blitt psykotisk av noe, mens jeg har blitt psykotisk av 0.6 av noe annet.

Uansett, jeg tror jeg har fått svaret mitt, så takk!



Hvem er våken i flere døgn uten rusmidler? sist jeg var det var vel 12 år siden på TG, og da var det smålig halliser og latterkramper, men psykoser og noia, absolutt ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg ble kling kokos på adhd meds, lite søvn, lite mat og drikke.

1 år med: "det er noe ugler i mosen her, men jeg aner ikke hvorfor"

Hvis det er nok med Aktivitet, søvn, mat og drikke så kan de fleste ta en del stims uten langvarlig skade.

Skjekk ut sult eksperimenter de gjorde på mennesker under/etter krigen. Noen har kappa av seg fingra etter måneder i kaloriunderskudd og de fleste blir helt sprø.

På tg så dytta du sikkert i deg bøtter av snop, pizza, brus og energidrikk. + kids har uendelig* med energi fordi alt er gøy uansett etter mange timer.