Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 4045
Heisann, satt og tenkte litt da, og ble plutselig nysgjerrig på hva folk mener er den perfekte tiden på døgnet for hver dag i uka? Gjerne forklar hvorfor

Selv så mener jeg 10:00 er den beste tiden på døgnet, fordi da har man som regel fått sove litt ekstra, man føler ikke at man har gått glipp av hele dagen og man har fortsatt tid til å slumre litt

Hva mener dere?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
12:00 Onsdager, da resettes raid.
klokken 19 på fredager. er noe med feelingen om at det er en hel helg foran deg
13:37 Fredag. Titter alltid på klokka da siden jeg slutter 1335 på fredager og klokka på mobilen går 2 min for fort. Å tanken at det er helg er herlig
lørdagskveld 23-03 da jeg er ofte wasted og koser meg deluxe
Er enig i både Jensemann & Srbija. Begge deler er awesome tidspunkt.
mandag - fredag 16:00. Da slutter jeg på jobb. Noe sier meg at jeg burde bytte jobb..
Trives godt kl. 19:00. Da går mange ebay auksjoner ut. Det er tidlig på kvelden (Stort potensiale). Alt stresset på dagen er ferdig
Gjest
Trådstarter
Masse gode svar gitt
i like!
17.22, hver eneste dag.

Hvorfor?
Fordi en storkjeftet kompis hadde skaffet seg nye venner som han bestemte seg å skryte til.
Skrytet gikk ut på å lyve om penisstørrelsen sin.
17 cm slapp og 22 cm erigert.

Når jeg ser det klokkeslettet tenker jeg bare på all den interne humoren og ikke minst teksten på russebussen vi disponerte:

" Ikkje le, 17/22 e me! "

Dette skjønte aldri den nevnte personen.

Uansett, hvor normalt er det å lyve om slikt når man treffer nye venner?
Sist endret av Knask; 26. november 2010 kl. 05:48.
04:20 *tusenogtolvtegn*
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Uansett, hvor normalt er det å lyve om slikt når man treffer nye venner?
Vis hele sitatet...
Her jeg kommer fra blir du slått helseløs om det viser seg at penisen din er under 20cm! Skjønner han godt jeg!

Hehe neida, morsom historie
04.00 til 06.00 på hverdagen, da får jeg gjort unna en del av det som må gjøras på morran og kan slækken når jeg kommer hjem
20.00 og utover kvelden fredag og lørdag, søndag liker jeg ikke
Mandag-Fredag 15:00.. Da er jeg ferdig på jobb :P
Fredag og Lørdag 22:00-23:00, for da sitter jeg med den gode følelsen "Da er jeg helt i fred resten av dagen, digg!"

PS! Ja, jeg bor hjemme. Ja, jeg har en mor som maser, på rett og slett alt.. Enda jeg blir 18 nærmeste ukene.. Annoying as hell!
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Mandag-Fredag 15:00.. Da er jeg ferdig på jobb :P
Fredag og Lørdag 22:00-23:00, for da sitter jeg med den gode følelsen "Da er jeg helt i fred resten av dagen, digg!"

PS! Ja, jeg bor hjemme. Ja, jeg har en mor som maser, på rett og slett alt.. Enda jeg blir 18 nærmeste ukene.. Annoying as hell!
Vis hele sitatet...
Du har ikke fred før mamma har lagt seg? Morsomt
4 om natten på lørdag, alt er stille, ingen maser og jeg chiller max med snus ^^
Må være rundt kl.17 på en fredag ... da er en komt hjem fra skole/jobb ... er familie eller venner så mekker man som regel en digg middag, for å så bare slaske og daske seg et par timer forran tvkassa før en evt. stikker på Vorsj

Klarer aldri slappe av med helgefri før er komt hjem fra skole/jobb og fått fiksa en god middag ... etter det er det så chill ... tv, kaffi, snus, ... evt. en blund på øye om ønskelig ... det er på denne tiden at alt hverdagstress forsvinner for min del
etter mye tenking så må det være når jeg våkner uthvilt og huset er tomt for unger og samboer. men det er ikke ofte da :P ellers så chiller jeg bra lørdags kvelden med litt vin.
Overraskendes få som har sagt 4:20
Sitat av nightLook Vis innlegg
Overraskendes få som har sagt 4:20
Vis hele sitatet...
Hva er spesielt med 4.20 ?
@Buddapower: Time for weed
Må nok si 19:00-20:00 på fredager, hvor man er ferdig med skoleuken, og middagen er spist opp!
Endelig tid hvor man kan stikke ut med venner, eller bare slappe av maks hjemme!
mellom 23 og 03 på Tirsdager/Onsdager

da sitter jeg sikkert med ett eller anna i Photoshop som blir bra etter hvert.

ellers så er det 13,37 på fredager, da er jeg ferdig og kan ta helg.
sefølgelig kl 19 for da begynner mythbusters
20:00 på fredager, for da begynner co-op borderlands på ps3 med kompiser i statene :P.
Rundt 11 på lørdager om morgenen, for da føles det ut som at klokka er 16.00, og jeg kan bli lettet hver gang at det fortsatt er morgen. Våkner rundt 8.
Sist endret av Wakoko; 26. november 2010 kl. 10:40.
Klokken 22:00 fredag.

Det er altid en positiv tid, enten en er hjemme, borte eller på fest.

Helmut Weitze og Kai Winkler har update, mulig det er en god fredags film.
Beste tidspunktet på døgnet er når de fleste sover 03:00 til 05:30... Den fredelige stemningen, ingen mobilmas, bare meg og månen sammen i mørke.. I Love It!
23:00 til 04:00 på fredag/lørdag. Enten feste på lørdager, eller spelle som fan med folkz.
Zarathustra
As he said
Klokka 6 om morgonen. Dette er den tida der ein verkeleg føler at ein lever, og at ein ikkje burde det.
23.00 på søndager. Blitt en vane å drikke søndagspils med venner, der vi snakker om helga eller andre ting som har skjedd siden sist søndagspils.
Hver eneste dag når klokken er 13:37! Pleier å nyte det ene minuttet og uansett hvoren jeg er og hva jeg holder på med, så blir jeg alltid glad når eg ser klokka på det tidspunktet;D
når man åpner den første pilsen på fredag klokka etter jobb og tar en god velfortjent slurk, fullført av et middelshøylytt ... Ahhhh
Sist endret av Ampier; 26. november 2010 kl. 13:10.
04:00, any day. Stille og rolig. I helgene er jeg enten på et koselig nach, eller så chiller jeg hjemme med en pils og tar meg en røyl. 04:00 er det tidspunktet hvor jeg finner meg selv mest kreativ og får gjort mye. Det er noe magisk over det; ikke helt natt og ikke helt morgen.
05:45 Mandag. Da er det tid for å stå opp og komme seg på jobb!
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Uansett, hvor normalt er det å lyve om slikt når man treffer nye venner?
Vis hele sitatet...
Hvor normalt er det å sitte på fasiten på sin kamerats penislengde? Siden du vet han lyver
Klokka 16:00 på fredag, å vite at man har ei hel helg foran seg er så deilig.

Sitat av Buddapower Vis innlegg
Hva er spesielt med 4.20 ?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/4:20
Akkurat nå! ferdig på skole og fylla venter
Mellom klokken 02:00-05:00 hver dag. Ingenting er bedre enn å stå ute på terassen da og ta seg en røyk, mens det er helt stille ute.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
17.22, hver eneste dag.

....

Uansett, hvor normalt er det å lyve om slikt når man treffer nye venner?
Vis hele sitatet...

La meg bare si det alle tenker:

Hvorfor vet du at han løy? Du vedgår i praksis å ha hatt deg med mennesket. Hva er verst, å lyve om størrelse, eller Å HA LIGGET MED EN SOM LYVER OM STØRRELSEN PÅ KJØNNSORGANET?

Håhå. Håh.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
12:00 Onsdager, da resettes raid.
Vis hele sitatet...
Åååja, indeed! (:
02:00-05:00 på fredager, da kan jeg være helt alene etter en stressende uke. Ingen andre våken i huset enn meg selv, kan bare ha ´´meg tid´´og være kreativ eller bare slacke.
Fantastisk tråd! Kjenner jeg ble helt varm og glad inni meg av å lese gjennom hva folk skriver, og kjenner jeg skulle ønske det var fredag nå, og ikke at jeg måtte opp om 4 jævla timer!

Sier meg enig med mange her, når jeg er ferdig på skolen kl 13:45 på fredager (begynner alltid å pakke sammen 13:37!), vandrer ut av skolegården og fyrer opp en sigg, og slenger meg på bussen. Setter meg bakerst med kompisgjengen, disktuerer hva vi skal i helga, for så å mekke en digg middag med enten kompisene, dama eller familien, og så tilbringe kvelden og helga deretter!
Its always 4:20 så 22:30 da har du 30 min på å springe ned til kiwi før de stenger
22.30 for da er det leggetid.
Fra 00:00 til 4:00 hver dag.

Å sitte oppe midt på natta er noe av det beste jeg veit. Bare sitte og høre på avslappende musikk, surfe på nettet, game litt og høre fugler som kvitrer når det nærmer seg morgen gir meg bare en deilig følelse.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Fra 00:00 til 4:00 hver dag.

Å sitte oppe midt på natta er noe av det beste jeg veit. Bare sitte og høre på avslappende musikk, surfe på nettet, game litt og høre fugler som kvitrer når det nærmer seg morgen gir meg bare en deilig følelse.
Vis hele sitatet...

Hvordan har du mulighet til det hver natt? Jeg er en tanke misunnelig...