Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1419
Prøvde noe helt nytt, lekte og utforsket litt i photoshop og redigerte et bilde utav Robbie Williams.
Hva syns dere?
Veldig stilig, spesielt til at dette er ditt første møte (?) med et forholdsvis avansert og kraftig program
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Den "eksplosjonen" på hånda ødelegger. Han er squishy på ryggen også. Du har mørkgjort hodet såpass mye at jeg mistenker det er for å dekke over slurv i redigeringen.

Sett dem mot hverandre, sånn komposisjonsmessig. Motsetninger mellom harmoni på heia, og horrible helvete.
Haha! Ser ut som Charlie fra "It's Always Sunny in Philadelphia".

Fikk meg en god latter
Vet ikke hvor mye slurv det er, men prøvde meg rett og slett bare frem med litt forskjellige ting.
Uansett, tusen takk for tips!
Det var litt mørkt rundt hodet hans. Morsomt med skjegget haha. Alt i alt ikke så verst start på PS da. Se litt tutorials på youtube å slik så blir det enda bedre etter hvert som du prøver deg fram

http://www.youtube.com/results?search_query=Photoshop+tutorials&aq=f
▼ ... noen uker senere ... ▼
kom med tilbakemlder
Sitat av skukketrure Vis innlegg
kom med tilbakemlder
Vis hele sitatet...
Neseborene er for store til at de ser "naturlige" ut og øynene er ikke skumle nok. Ellers var det småekkelt.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
kom med tilbakemlder
Vis hele sitatet...
Lol, dama sniktittet på skjermen min idet bildet spratt opp.
Hu skvatt!
▼ ... noen uker senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kan jeg forstå!