Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 5330
Halla folkens :P

Har hatt en merkelig oplevelse...

jeg hadde akkurat kommet hjem fra butikken. Var veldig trøtt så jeg sovna i bilen. Så våkna jeg (eller jeg trudde jeg våkna) og kunne ikke bevege meg i det hele tatt!

Trudde jeg hadde blitt lam eller noe, men plutselig kunne jeg bevege meg igen.
Det som var så rart var at jeg følte meg 100% våken :S

100 % sikker på at beina ikke hadde sovna :P

Var dette en lucid dream/ut av kroppen opplevelse ?
mest sannsynlig søvnparalyse.
Sannsynligvis søvnparalyse, ja. Når man sover blir kroppen "paralysert" slik at man ikke skal leve ut drømmene i virkeligheten. Noen ganger kan kroppen "sovne" før hjernen gjør det, eller våkne etter at hjernen har gjort det, og da kan man oppleve å være "våken" men ikke i stand til å røre seg. Ofte opplever man også hallusinasjoner, og søvnparalyser kan derfor være en skremmende opplevelse for mange.
Når man går inn i tredjefase (mulig jeg tar feil), også kalt for REM-sleep!
rem står for rapid eye movment, og det er dette stadiet som er "drømmestadiet" der kroppen blir paralysert.
det er godt mulig du våknet akkurat i dette stadiet, og opplevde litt brainlag :P
Høres mistenkelig ut som søvnparalyse, ja. Et fenomen som rammer de fleste minst én gang i løpet av livet. Husker min første (og forhåpentligvis siste) erfaring med dette fenomenet. Opplevde det selv natten etter jeg hadde lest om det på nettet. Kunne ikke røre en muskel, og så synes jeg at jeg så skygger rundt meg. Ble helt skrekkslagen av en eller annen grunn, noe som resulterte i at senga mi ble søkkvåt av svette. Anbefales ikke.
Sist endret av Moreagain; 17. oktober 2010 kl. 02:19.
*stjele tråden bittelitt*

Et fenomen skjer med meg vær eneste gang jeg skal sove, jeg kan ligge me øynene igjen, helt i mine egene tanker.
Plutselig er det som om jeg faller ned en spirral,, hører metalliske lyder, samt få en følelse av at jeg ikke kan fylle lungene mine med luft. Der jeg vær eneste gang, må sperre opp øynene og sette meg opp.

Angst? Dette er ikke ubehagelig i den sammenheng at den stopper meg fra å sove,,... søvn er vel noe av det beste jeg vet (tihi). Men har prøvd å la den gå, uten å avbryte det, men har til dags dato ikke klart det... (håper at jeg kansje superwizz i outofbody, eller lucid?) siden noen av symptomene er like.

Anyone!?
Høres ikke ut som lucid dreaming, lucid dreaming er vell at en drøm føles helt ekte ut, men ikke at du ikke kan bevege deg?
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Høres ikke ut som lucid dreaming, lucid dreaming er vell at en drøm føles helt ekte ut, men ikke at du ikke kan bevege deg?
Vis hele sitatet...
når man lucid dreamer så kan man gjøre som man selv vil i drømmen.
Sitat av mathsterk Vis innlegg
når man lucid dreamer så kan man gjøre som man selv vil i drømmen.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, man kan være uten evne til å styre drømmen slik man vil.
Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Når man går inn i tredjefase (mulig jeg tar feil), også kalt for REM-sleep!
rem står for rapid eye movment, og det er dette stadiet som er "drømmestadiet" der kroppen blir paralysert.
det er godt mulig du våknet akkurat i dette stadiet, og opplevde litt brainlag :P
Vis hele sitatet...
Var sikkert Brain lag :P
Sitat av mathsterk Vis innlegg
når man lucid dreamer så kan man gjøre som man selv vil i drømmen.
Vis hele sitatet...

Lucid dreaming er i all hovedsak å bli bevisst i en drøm. Man kan være i en lucid dream uten å bli bevisst nok til å ta styring. Det kalles å være halv-lucid.
Søvnparalyse er ikke behagelig i det hele tatt, drømte at en mann stakk meg med en kniv. Sakte i brystet, *våkna* opp og kunne ikke røre meg. Kjente ut som det var noen i rommet og jeg prøvde å skrike så høyt jeg kunne men det nytta ikke, broren min våkna at jeg mumla et eller annet. Og jeg våkna når han kom bort til meg å spurte om det gikk bra.

Var ikke noe jeg vil oppleve igjen :P
Gøy med sære drømmer. Har flere ganger vært borti at jeg ligger å stirrer i et "tomt hvitt rom". Der kan jeg løfte arma i drømmen, og se den i rommet, men jeg føler ingen bevegelse, samtidlig er jeg klar over at rommet er drømmen min, og jeg kan bevege arma mi fysisk, slik jeg føler bevegelse, men ser ingen arm i rommet Aner ikke om dette kalles lucid drømming da.
Sitat av Kejerith Vis innlegg
Søvnparalyse er ikke behagelig i det hele tatt, drømte at en mann stakk meg med en kniv. Sakte i brystet, *våkna* opp og kunne ikke røre meg. Kjente ut som det var noen i rommet og jeg prøvde å skrike så høyt jeg kunne men det nytta ikke, broren min våkna at jeg mumla et eller annet. Og jeg våkna når han kom bort til meg å spurte om det gikk bra.

Var ikke noe jeg vil oppleve igjen :P
Vis hele sitatet...
Hørtes ikke fett ut
Opplevde søvnparalyser nesten hver natt når jeg var yngre. Man får litt samme feelingen som når man føler seg klaustrofobisk. Har fortsatt til gode og oppleve lucid dreaming tho.
Artig trivia angående søvnparalyse!

De aller fleste tilfeller av kontakt/møte med romvesner kan forklares ved at vedkommende har havnet i dette stadiet og hallusinert. En dokumentar jeg så engang forklarte at under dette stadiet var det vanelig at folk så høye, tynne skikkelser, gjerne rundt sengen eller andre steder i soverommet, som kom nærmere. Det kombinert med den klaustrofobiske følelsen man får av og ikke kunne røre seg eller snakke, har visstnok ført mang en redneck til å miste besinnelsen.

Om det er goverment propaganda og area 51 all over again vites ikke, men det høres logisk nok ut for meg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hadde søvnparalyse en gang da jeg var innlagt. Det var helt grusomt. Jeg har jo slitt med psykoser en del, og den kvelden var "våknet" jeg av at en slags "mannen med ljåen" sto i rommet og fylte en sekk med alle mine ting. Skreik, men kom ikke en lyd. Var sånn i kanskje en halv time. Det var virkelig forferdelig!
Har opplevd noe lignende. Drev å skulle prøve lucid dreaming med tokens og alt det der. Jeg våkna og hele rommet var helt hvit. Som et hvit filter på alt. Kunne ikke røre meg i det hele tatt. Så fikk jeg panikk og klarte å rive meg ut av det til slutt.. Ekkel opplevelse.
Har aldri opplevd sånn "skikkelig" søvnparalyse som dere beskriver, men har veldig lyst! Høres utrolig interessant ut!
har klart å unngå en søvnparalyse, sånn akkurat i siste liten.
Sitat av Mokko Vis innlegg
Sannsynligvis søvnparalyse, ja. Når man sover blir kroppen "paralysert" slik at man ikke skal leve ut drømmene i virkeligheten. Noen ganger kan kroppen "sovne" før hjernen gjør det, eller våkne etter at hjernen har gjort det, og da kan man oppleve å være "våken" men ikke i stand til å røre seg. Ofte opplever man også hallusinasjoner, og søvnparalyser kan derfor være en skremmende opplevelse for mange.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du gå i søvne om du er i søvnparalyse?
Sitat av Hoksalon Vis innlegg
Hvordan kan du gå i søvne om du er i søvnparalyse?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke det.
Sitat av gamernuub Vis innlegg
Halla folkens :P

Har hatt en merkelig oplevelse...

jeg hadde akkurat kommet hjem fra butikken. Var veldig trøtt så jeg sovna i bilen. Så våkna jeg (eller jeg trudde jeg våkna) og kunne ikke bevege meg i det hele tatt!

Trudde jeg hadde blitt lam eller noe, men plutselig kunne jeg bevege meg igen.
Det som var så rart var at jeg følte meg 100% våken :S

100 % sikker på at beina ikke hadde sovna :P

Var dette en lucid dream/ut av kroppen opplevelse ?
Vis hele sitatet...
Har hatt akuratt det samme selv. Lå i senga, åpnet øynene, men klarte ikke å bevege meg. Jævelig følelse!
Sitat av mathsterk Vis innlegg
Du kan ikke det.
Vis hele sitatet...
Da lurer jeg på hvordan noen i familien min kan si at jeg har gått innpå rommet deres om natten og slått de.

Snakke i søvne burde uansett ikke påvirkes av søvnparalyse, for det er vel ganske normalt tror jeg.

EDIT: Når jeg tenker meg om, så kan det hende at en av de i familien min drømte den situasjonen.
Sist endret av Hoksalon; 5. desember 2010 kl. 15:34.
Sitat av Hoksalon Vis innlegg
Da lurer jeg på hvordan noen i familien min kan si at jeg har gått innpå rommet deres om natten og slått de.

Snakke i søvne burde uansett ikke påvirkes av søvnparalyse, for det er vel ganske normalt tror jeg.

EDIT: Når jeg tenker meg om, så kan det hende at en av de i familien min drømte den situasjonen.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke gå i søvne hvis du er i en søvnparalyse, du er midlertidig lammet(paralysert).Du har vel ikke sett(hørt) at en lam person kan gå?
Sist endret av Mathsterk; 5. desember 2010 kl. 15:43.
Sitat av Hoksalon Vis innlegg

Snakke i søvne burde uansett ikke påvirkes av søvnparalyse, for det er vel ganske normalt tror jeg.
Vis hele sitatet...
Fikk søvnparalyse en gang og da prøvde jeg å snakke, greide så vidt å få fram noen ord, men det funka ikke, så det påvirker snakke evnen.
blir man altså helt lam? ikke engang bevege øynene? høres kjedelig ut!
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
blir man altså helt lam? ikke engang bevege øynene? høres kjedelig ut!
Vis hele sitatet...
Du kan bevege øynene og pusten, men ikke noe annet.
Ehh. du kan faktisk bevege deg inn i en drøm fra søvnparalyse, da også med stor kjangse for å være lucid..

trikset er å påtvinge seg en følelse av at noe presser deg ned i sengen, forestill deg at tyngdekraften presser deg nedover, så du går "mellom" sengen. Eventuelt så kan du også forestille deg at du blir løftet opp av sengen, men det er litt vanskeligere.
Sitat av LetMeBleedPLZ Vis innlegg
Ehh. du kan faktisk bevege deg inn i en drøm fra søvnparalyse, da også med stor kjangse for å være lucid..

trikset er å påtvinge seg en følelse av at noe presser deg ned i sengen, forestill deg at tyngdekraften presser deg nedover, så du går "mellom" sengen. Eventuelt så kan du også forestille deg at du blir løftet opp av sengen, men det er litt vanskeligere.
Vis hele sitatet...
Ekke greia her også at når du kommer til søvnparalysen, starter du å se masse farger? Så må du prøve å fokusere på ett punkt. Dette punktet vil bli mer og mer tydelig. Når du holdet på dette punktet lenge nok, vil du være i en drøm, i lucid tilstand. MEner jeg har lest at det er viktig å gjøre en virkelighetstest her også. Sånn at du er helt sikker på at du drømmer. Dette kan være å telle fingrene. Går det til helvete, som feks at du har 4 fingre på en hånd, drømmer du mest sannsynlig. :P Så er det bare å kjøre på med alle fantasiene man måtte ha!

Jeg har aldri klart å lucid drømme. Kan ikke huske det fra barndommen heller, da skal det vistnok være normalt å ha det. Prøver innimellom. Men glemmer det fort. Har lyst å starte å prøve igjen nå. Går rundt med en lapp i lomma for tia hvor det står "jeg drømmer". Så tenker jeg hver kveld rett før jeg legger meg at neste gang jeg tar opp den lappen fra lomma. Drømmer jeg. Da skal man vistnok bli lucid.

Håper jeg får det til!
har enda ikke forståt En Lucid dreaming
er det slik?

Man går i en drømm, men tar kontroll over drømmen, og gjør den til noe man vil? feks, gå i en by og putselig trykke på en så kalt Q menu og spawne en våpen fram, og skyte zombiene og fortsette krigene men du kan ta og gjøre akkurat hva du vil, som alt fra bare hente et våpen fram fra et skap, / et fly fra en garage? eller bare NU drar æ med flyet og drar til tyrkia? også sitt man på hotellet med drinker og penger, og damer.

Er det Lucid dreaming? XD
Sist endret av randomfish; 7. desember 2010 kl. 07:14.
Høres ut som om du har hat en ganske heftig lucid drøm...
Det skal være mulig å gjøre det du sier tror jeg og jeg misunner deg over at du klarte det!
Sitat av randomfish Vis innlegg
har enda ikke forståt En Lucid dreaming
er det slik?

Man går i en drømm, men tar kontroll over drømmen, og gjør den til noe man vil? feks, gå i en by og putselig trykke på en så kalt Q menu og spawne en våpen fram, og skyte zombiene og fortsette krigene men du kan ta og gjøre akkurat hva du vil, som alt fra bare hente et våpen fram fra et skap, / et fly fra en garage? eller bare NU drar æ med flyet og drar til tyrkia? også sitt man på hotellet med drinker og penger, og damer.

Er det Lucid dreaming? XD
Vis hele sitatet...
Lucid Dreaming enkelt; Når du VET du drømmer.
Dermed kan du gjøre hva du vil, om du er god nok til det.
Sist endret av droppboks; 7. desember 2010 kl. 09:23.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opplevde noe lignende eller det samme åfte når jeg gikk på skole å brukte ritalin (har add).
var stort sett ungåelig om jeg knasket i meg et par tabeletter å skylte ned med cola like før jeg ble overtalt til å skulke skolen for å såve..

Kunne skje 2 min etter jeg hadde såvnet, da var jeg i drømmen å viste jeg lå å såv men klarte ikke våkne, prøvde å rope røre på meg men ingenting hjalp, plutseli våknet jeg å spurte om jeg hadde sagt eller gjort noe men jeg hadde vært helt stille.. da hadde jeg såvet i 15 minutt men føltes som 5 timer søvn noe som egentlig var litt digg.
Dette sjedde flere ganger samme dagen i perioder
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ok, jeg stjeler tråden litt.

Jeg har prøvd meg på lucid dreaming, og har så langt vært veldig vellykket angående det å sovne mens man fremdeles er bevist. Har dog aldri klart å komme forbi fase 3. Hjertet hamrer som om jeg skulle løpt maraton og pulsen er godt over 140. Ender med at jeg våkner opp igjen til full våken tilstand.

Problemet er at jeg nå faktisk ikke klarer å sovne normalt lengre! Jeg sovner bevist gang på gang hver bidige kveld den siste uka. Sovner, våkner opp, sovner, våkner opp osv. Tar meg flere timer å faktisk sovne normalt normalt.

Videre, hvis jeg skulle våkne randomly iløpet av natta så vil det ta meg timer å sovne igjen. Sovner bevisst, våkner opp igjen, osv..

Har noen andre opplevd dette? Hva gjorde dere for å komme ut av det?
Begynner å bli passe slitsomt.

Beklager om posten er dårlig formulert, er pisstrøtt. Holder meg våken så lenge som mulig for å se om jeg klarer å sovne normalt da.
Sist endret av Bombasa; 3. januar 2011 kl. 00:36.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ok, jeg stjeler tråden litt.

Jeg har prøvd meg på lucid dreaming, og har så langt vært veldig vellykket angående det å sovne mens man fremdeles er bevist. Har dog aldri klart å komme forbi fase 3. Hjertet hamrer som om jeg skulle løpt maraton og pulsen er godt over 140. Ender med at jeg våkner opp igjen til full våken tilstand.

Problemet er at jeg nå faktisk ikke klarer å sovne normalt lengre! Jeg sovner bevist gang på gang hver bidige kveld den siste uka. Sovner, våkner opp, sovner, våkner opp osv. Tar meg flere timer å faktisk sovne normalt normalt.

Videre, hvis jeg skulle våkne randomly iløpet av natta så vil det ta meg timer å sovne igjen. Sovner bevisst, våkner opp igjen, osv..

Har noen andre opplevd dette? Hva gjorde dere for å komme ut av det?
Begynner å bli passe slitsomt.

Beklager om posten er dårlig formulert, er pisstrøtt. Holder meg våken så lenge som mulig for å se om jeg klarer å sovne normalt da.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å slappe ordentlig av før du legger deg?

Har ikke opplevd akkurat det du har opplevd, men noe lignende.
Sover veldig urolig noen netter, det eneste som hjelper er to ting:
Enten å være våken til jeg blir ordentlig trøtt.
Eller roe ned ordentlig for så å legge meg, funker 7 av 10 ganger.

-Mathias
Sist endret av Mathsterk; 3. januar 2011 kl. 04:08. Grunn: Mellomrom
er det i det hele tatt mulig å lucid dreame uten å gå inn for det?
Sitat av Podcastern Vis innlegg
er det i det hele tatt mulig å lucid dreame uten å gå inn for det?
Vis hele sitatet...
Du kan gjøre mye uten å gå inn for det, men tror faktisk man kan få en lucid dream uten å gå inn for det.
Sitat av Podcastern Vis innlegg
er det i det hele tatt mulig å lucid dreame uten å gå inn for det?
Vis hele sitatet...
Oddsene er store for at nettopp du har hatt en Lucid Dream før, men du husker det bare ikke. For mange er Lucid Dreaming helt naturlig, og de kan ha opplevd det ofte uten å i hele tatt ha lest eller hørt noe om "fenomenet" før

Man kan også øve seg til å oppnå Lucid Dreams. Det mange gjør feil, er at de tror de kan lese om metoden WILD (Wake Induced Lucid Dream, gå rett fra å være våken til Lucid) Og prøve dette i noen par netter, og forventer å bli Lucid. Denne metoden er den vanskeligste (dog beste) og krever mye øving. Sjansene for å få det til er minimalistiske, og de gir opp.

Men om du ønsker å lære deg det, kan jeg anbefale www.ld4all.com, hvor det er en utrolig bra guide for Lucid Dreaming, og det er mange teknikker, ikke bare WILD! Sjekk også ut formuet, hvor det ligger masse informasjon om emnet.
Bombasa: Mener du når kroppen paralyserer seg selv og hjernen ''kiles'' som faen(eller falle, er usikker på om folk opplever forskjellig eller bare tolker det forskjellig) og så tvinger du deg selv til å våkne?
Opplevde noe rart noe i dag morges, nesten som en ut av kroppen opplevelse...

Var halveis våken og fant ut at jeg skulle åpne dataen som lå ved siden av meg, men når jeg prøvde å åpne den så gikk armen min bare rett igjenom, fikk ikke noe tak i den i det heletatt...
Sitat av Catchy Vis innlegg
Bombasa: Mener du når kroppen paralyserer seg selv og hjernen ''kiles'' som faen(eller falle, er usikker på om folk opplever forskjellig eller bare tolker det forskjellig) og så tvinger du deg selv til å våkne?
Vis hele sitatet...
Yup, idet jeg sovner så ''faller'' jeg nedover. Pulsen øker og pusten øker. Jeg kan enten prøve og være så rolig som mulig eller tvinge meg våken med engang.
Jeg klarer ikke å komme helt inn til drømmeland slik. Har prøvd flere ganger. Sikkert flere titalls.. Det ender med at jeg glir tilbake til våken tilstand før eller siden uansett.

Skal på jobb om 5 timer. Har allerede sovnet 6 ganger ikveld. morsomt.



Sitat av mathsterk Vis innlegg
Har du prøvd å slappe ordentlig av før du legger deg?

Har ikke opplevd akkurat det du har opplevd, men noe lignende.
Sover veldig urolig noen netter, det eneste som hjelper er to ting:
Enten å være våken til jeg blir ordentlig trøtt.
Eller roe ned ordentlig for så å legge meg, funker 7 av 10 ganger.

-Mathias
Vis hele sitatet...
Det eneste som funker er å være våken til jeg er piss-trøtt. Funker fint når jeg har fri, men når jeg skal på jobb og skole så er det noe mer problematisk.

Det å være avslappet gjør bare at jeg sovner fortere, men fremdeles bevisst.
Sist endret av Bombasa; 8. januar 2011 kl. 06:03.
Sitat av zevz Vis innlegg
Opplevde noe rart noe i dag morges, nesten som en ut av kroppen opplevelse...

Var halveis våken og fant ut at jeg skulle åpne dataen som lå ved siden av meg, men når jeg prøvde å åpne den så gikk armen min bare rett igjenom, fikk ikke noe tak i den i det heletatt...
Vis hele sitatet...
Ja mann !

Får cirka en månede siden...

Jeg hadde akkurat sovna(trur jeg), så fant jeg ut at vann glasset mitt stod på enden av senga. Jeg strekte meg jo over får og hente det men fant det ikke, armene gikk rett gjennom det. Prøvde gang på gang xD

10 sec seinere skjønte jeg jo at alt var bare en drøm eller noe lignene :P

Skjønner hva du mener, det er lissom så realistisk !

Etter denne opplevelsen i bilen har jeg prøvd mere og mere får og faktisk oppnå LD (lucid dreaming). Prøver WILD teknikken :O

HAr faen meg prøvd i 3 timer i natt, ikke noe sukksess...
Sitat av gamernuub Vis innlegg
Ja mann !

Får cirka en månede siden...

Jeg hadde akkurat sovna(trur jeg), så fant jeg ut at vann glasset mitt stod på enden av senga. Jeg strekte meg jo over får og hente det men fant det ikke, armene gikk rett gjennom det. Prøvde gang på gang xD

10 sec seinere skjønte jeg jo at alt var bare en drøm eller noe lignene :P

Skjønner hva du mener, det er lissom så realistisk !

Etter denne opplevelsen i bilen har jeg prøvd mere og mere får og faktisk oppnå LD (lucid dreaming). Prøver WILD teknikken :O

HAr faen meg prøvd i 3 timer i natt, ikke noe sukksess...
Vis hele sitatet...
Du burde lære deg å huske drømmene dine. Faktisk så kan du ha lucid mer enn du tror, du bare husker ikke drømmene.
Når du også husker drømmene bedre, blir de mer virkelige og du er mer tilstedet i drømmen (ihvertfall for meg)
Jeg hadde to lucid dreams på to netter, uten å prøve.
Når jeg tenker over drømmene mine så er de ganske ekte, problemet er bare at jeg ikke vet at det er en drøm.
Når jeg finner ut at det er en drøm blir jeg så og si 100% bevisst og alt føles helt ekte ut.
Første gangen jeg ble bevisst var da jeg tenkte ordet "drøm". Den andre gangen så jeg på en klokke og den var 31:20, jeg skjønte at jeg drømte og ble bevisst.

BTW: Også er det lettere å få lucid etter du har sovet en stund, forså å våkne. Best er vel rundt 4-5 tiden.
Sist endret av Xernox; 9. januar 2011 kl. 04:57.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du burde lære deg å huske drømmene dine. Faktisk så kan du ha lucid mer enn du tror, du bare husker ikke drømmene.
Når du også husker drømmene bedre, blir de mer virkelige og du er mer tilstedet i drømmen (ihvertfall for meg)
Jeg hadde to lucid dreams på to netter, uten å prøve.
Når jeg tenker over drømmene mine så er de ganske ekte, problemet er bare at jeg ikke vet at det er en drøm.
Når jeg finner ut at det er en drøm blir jeg så og si 100% bevisst og alt føles helt ekte ut.
Første gangen jeg ble bevisst var da jeg tenkte ordet "drøm". Den andre gangen så jeg på en klokke og den var 31:20, jeg skjønte at jeg drømte og ble bevisst.

BTW: Også er det lettere å få lucid etter du har sovet en stund, forså å våkne. Best er vel rundt 4-5 tiden.
Vis hele sitatet...
Takk, skal prøve og skrive ned drømmene mine fra nå av

Det som faktisk er litt bra er at jeg huska 2 drømmer i natt :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dere som er der hvor dere klarer å holde dere bevisste i drømmer.. Har dere prøvd å legge dere til å sove i drømmen?
Kan en legge seg til å sove og drømme i en drøm man allerede er i? Burde vel gå i teorien?
Sitat av Andromeda27 Vis innlegg
Dere som er der hvor dere klarer å holde dere bevisste i drømmer.. Har dere prøvd å legge dere til å sove i drømmen?
Kan en legge seg til å sove og drømme i en drøm man allerede er i? Burde vel gå i teorien?
Vis hele sitatet...
Greia med LD er at ALT er mulig, du kan faen meg få rose elefanter til og fly

Cheers