Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 589
Finnes det ett registrerings script UTEN å bruke mysql?
Sist endret av vannpipea; 25. november 2006 kl. 21:06. Grunn: Skrivefeil
Feks:

<?php
$teller_fil = "teller.txt";
if (!($filref = fopen($teller_fil,"r")))
die("Får ikke åpnet tellefilen");
$teller = (int) fgets($filref);
fclose($filref);

$teller++;
echo "Du er besøkende nummer $teller";

$filref = fopen($teller_fil,"w");
fwrite($filref,$teller);
fclose($filref);
?>

Forutsetter at det ligger en fil som heter teller.txt i samme dir.

Nå vet jo ikke jeg hva du ønsker å redigere, men du få tak i IP adressen fra den som leser siden med f.eks $myIP = gethostbyname(trim(`hostname`));
Sist endret av Turamann; 25. november 2006 kl. 21:15.
Sitat av Turamann
Feks:

<?php
$teller_fil = "teller.txt";
if (!($filref = fopen($teller_fil,"r")))
die("Får ikke åpnet tellefilen");
$teller = (int) fgets($filref);
fclose($filref);

$teller++;
echo "Du er besøkende nummer $teller";

$filref = fopen($teller_fil,"w");
fwrite($filref,$teller);
fclose($filref);
?>

Forutsetter at det ligger en fil som heter teller.txt i samme dir.

Nå vet jo ikke jeg hva du ønsker å redigere, men du få tak i IP adressen fra den som leser siden med f.eks $myIP = gethostbyname(trim(`hostname`));
Vis hele sitatet...
Trøtt?

Han ser etter et registrerings script, ikke en teller oO


Trådstarter: Søk på www.hotscripts.com der er det mye nyttig
Finner ikke no som heter noe med Registrering
søk etter:

Signup
users
usersystem
registration
Finner nå forsatt ingen uten myaql
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
http://norskwebforum.no/ - finner du ikke noe der, kan jeg bare si en ting, vipp over den bryteren bak på strømforsyningen din (normalt rød) til 110.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Hva er egentlig et "registrerings script" for noe? Det går jo i og for seg an å tenke seg fram til at du er på jakt etter et slags brukersystem, men det må da gå an å skrive HVA man faktisk er ute etter, ikke bare gi folk et lite hint om hva det kan være.

Utover det, er jeg rett og slett jævla imponert over at du ikke greier å finne noe sånt på hotscripts.com. Enten er du for lat til å ha brukt noe særlig mer enn et halvt minutt, og hvis ikke det er årsaken så kan jeg ikke skjønne og begripe at du skal kunne klare å benytte deg av det du er ute etter. Jeg brukte tre museklikk på å komme i kategorien User Management, og på førstesida der finner du f.eks. denne. Du finner forøvrig det samme scriptet på tredjeplass dersom du bruker søkestrengen "user registration php 'no msql'" på google, så du har tydeligvis et og annet å lære om websøking. Og det finnes helt sikkert mye annet der også som ikke bruker MySQL, men det forutsetter jo en viss egeninnsats. Helvete heller, dette er et diskusjonsforum, dvs at man skal diskutere ting, ikke be om hjelp til noe som tar fire og et halvt sekund å gjøre selv.