Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 923
Anonym bruker
"Nummen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker da jeg sist brukte amfetamin for mange år siden, en hvit type at den hadde en distinkt tåfis lukt. Mens andre gule typer luktet mer kjemisk og andre blomster. Har alltids lurt på hva forskjellen er?
Bare jeg kjente lukten av blomster fikk jeg lyst på speed selv flere år etter at jeg sluttet. Heldigvis ikke nå lengre.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kun opplevd blomsterlukt 1 gang på amfetamin. Ellers har det stort sett vært en litt svak kjemisk lukt.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin i ren form er vell så si luktfritt mener jeg.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det man lukter I 90% av amf er løsemiddelet
Lukt kommer oftest fra rester etter stoffer sittende igjen fra produksjon.

Disse stoffene som gjenkjennes av lukt kan gi pekepinn på produksjonsmetode. Det kan igjen si en del om både hva man kan forvente av effekt og ressurser, evt område varene kommer fra.
Merker at bare tanken på amfetamin gir meg frysninger, den kjemiske lukten er så distinkt og får klump i magen bare jeg lukter på det.. bare prøvd et par ganger. Ikke noe for meg, men skjønner at folk tar det
Anonym bruker
"Nummen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Lukt kommer oftest fra rester etter stoffer sittende igjen fra produksjon.

Disse stoffene som gjenkjennes av lukt kan gi pekepinn på produksjonsmetode. Det kan igjen si en del om både hva man kan forvente av effekt og ressurser, evt område varene kommer fra.
Vis hele sitatet...
Ja det skjønner jeg forsåvidt. Var vel heller den der tåfis amfetaminen jeg var mest interressert i å vite hva kan være. Tåfis produksjonsmetode, hva i alle dager liksom?
Illegal amfetamin lukter helt forferdelig i 90% av tilfellene. Det er blomstermakka dere prater om, hater luken selv etter 27år. Men det er bare å kjøre en acetonvask så ser du også hvor urent produktet ditt er.

PS. Ikke kødd med aceton før du har satt deg inn i det. Og det siste du gjør er å kvitte deg med det etter loven om farlige kjemikalier. Ikke hell dette ut i naturen.

Det skal stå: Kvitt deg med dette etter loven om kasting av farlige kjemikalier.
Sist endret av Marius82; 13. januar 2024 kl. 10:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.