Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1450
sjekk denne www.pottland.piczo.com jeg prøvde og lage en tegning av hva jeg mener.
Tror dere det funker og ta en papprull(dassrull el en sånn som e litt lengre) lage hull på mitten til mekket fyre på og en på ver side trekker inn?fikk bare en syk ide hehe
Hva skal det se ut som egentli, kanskje øve litt mer i paint?
Ser to hoder å noe krusseduller...
tegningen sugde.......
haha ja, men skjønte kva du meinte.. nå har ikkje eg så mykje erfaring med og mekke. men det blir vel ei slags 2delt pipe? ville nok heller ambefallt og mekke ei pipe av brusflaske e.l..
Skjønte poenget ditt godt, men jeg tror ikke det ville være noe bedre enn en vanlig bong. Sjekk bongtråden
Trådstarter
79 0
ja vet tegningen søg men krusedullene er da røyk hehe..og tenkte bare meg å en vennine sku sitte og ha lattis av og gjøre det hehe.
Hvorfor ikke bare lage det i noe god mat? Brownies er jo godt? Jeg synes hvertfall brownies er veldig godt
Offtopic:
Mmmm.. Brownies.. eller Seigdamer.. de har pupper... Mmmmm...
Ta et sånn slush beger fra tusenfryd og mekk en bong av det da :P
Kjøp deg heller en bong da. Respekter Cannabis-planten! Den fortjener å bli røkt på en skikkelig måte. Roor-bong eller tradisjonell joint er min preferanse.
Klart bongen virker, men det blir den som slipper sist som får det største kicket.
Det virker. Men det er den med best lunge kraft/kapasitet som får mest ut av det. I teorien funker dette veldig bra. Men sitter du for eksempel sammen med en fridykker å trekker, vil du ikke bli så fjern at det gjør noe.

Tror heller ikke jeg vil anbefale en papprull. Skal du/dere ha det mest mulig jevnlig fordelt, da anbefaler jeg deg å kjøpe inn en vakuum boks. Du selv får lage den ut i fra hvor mange dere er og hvordan du vil ha munnstykkene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er jo bare stress da må man stresse for å
få mest røyk.. Hahaha, vil lagte en svææær jævel,
men 3 slanger... d funka jo da..
Det der er vel strengt talt ikke en bong. Dessuten smaker dassrull... ehm... dassrull.

Det vil fungere bedre med en øl-boks. Fest rista i tuten og lag to hull hvor du fester et par slanger/munnstykker. For best mulig stabilitet kan du lime et skifferbråt el. på undersiden.

Bedre smak, kvalitet og stabilitet. Lykke til.