Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3311
Trenger spillere, som tar spillet serriøst og vil ut av elo hell.

vi er to stk. som vil komme høyere opp på rankingen, men det går ikke med de lagene vi får.

Wintertoes- Prefer mid
Warchee- Prefer top

men vi klarer også andre roller.

Legg til Wintertoes eller Legiooon på EU-West!
Sist endret av Warchee; 20. august 2012 kl. 17:51.
RollingRage - Prefer AD Carry

Kan dessverre ikke spille på en stund (5-6 dager.), men blir med så lenge det blir fult norsk team som bruker Skype.
Sist endret av Echodius; 20. august 2012 kl. 18:39.
Trådstarter
10 0
Vi bruker skype, og prøver å få kun norske
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hvordan skal du queue når dere er flere enn tre?
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hvordan skal du queue når dere er flere enn tre?
Vis hele sitatet...
Hmm.. la meg tenke. 5-man ranked kanskje?
Er forøvrig mye vanskeligere å gaine ELO når man er fullt team.
Jeg skjønner ikke hva dere prater om. Du vill lage et ranked team for å komme ut av elo hell? ingenting som heter elo hell i ranked team. Også sier du "de lagene vi får" Hva er det du mener? Hvis det er solo queue du mener så må gir det ingen mening.
han tenkte ikke langt nok når han skrev dette inlegget.
Det han glemmer er at når du har et ranked team 5v5 så får du en ny rating.
han tenkte at det var samme rating i 5v5 premade og solo queue.
Hovedsaklig er vi lei av å få folk som leaver og går afk i ranked games, så et premade ranked 5v5 virker kult, og vi satser på å bli gode, og ha gode koordinasjoner, godt sammarbeid osv.
Sist endret av k1eth; 22. august 2012 kl. 17:56.
lvl 18 for øyeblikket (snart 19 en match til så) men kan a når jeg når lvl 30.

Fizz, det meste siste banene har vert Leegendary
Starter som regel i midten.
Trådstarter
10 0
Jeg skrev dette litt fort uten å tenke over at det er en annen rating man får i ranked team fordi jeg var dritt lei av idiotene på solo queue. så skrev dette fort mens jeg var litt småirritert
Kanskje en god idè å fortelle oss litt om deres ferdighetsnivå dersom dere ønsker å starte et seriøst 5v5-lag. Hvor gamle er dere, og hvor mye tid kommer dere til å bruke på å bli bedre?
Ut i fra soloq-ratinga deres tør jeg påstå at dere ligger på et middelmådig nivå(No offence, bare fakta), derfor burde dere finne noen med omtrentelig like mye erfaring, og sammen blir bedre. Det er også viktig å finne ut hvem som skal "calle", eller om avgjørelser skal gjøres i felleskap (fungerer som regel dårlig). Det er også viktig å ha faste roller, da rollebytter som regel bare skaper kaos og lavere ferdighetsnivåer.

Lykke til.

PigFur
Ratingen vår er utrolig dårlig ja, men det er pga f.eks de 2 siste ranked vi spillte nå, hadde vi 1 som leavet og en som ikke gadd på top så han døde 7 ganger de første 5 minuttene. sånn skjer hele tiden, og det begynner å bli umulig.
Trådstarter
10 0
vi er begge 17 år, født 1994, født sent på året, vi bruker mye tid på lol for å bli bedre. og solorankinga vår vil jeg ikke si er pga oss, vi har alltid hatt 1 afk eller 1 feeder på laget, vi er ikke perfekte, vi gjør alle feil, men vil ikke påstå at den rankingen vi har er vår feil, jeg har skrevet hva vi helst vil være, og prøver å fylle rollene som mangler. Noen ting vil jeg at hele gruppen skal være med å bestemme, mens andre blir det leaderen som bestemmer. vi kan også lage en facebook-gruppe for å si ifra om når vi vil gå ranked 5v5, og finne ut når det passer for alle i gruppa.

Takk for en seriøs kommentar.

Warchee
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har nylig begynt og spille, føler jeg klarer meg relativt bra da jeg kjenner sjangeren fra tidligere og har spilt HoN og Sc2 en del. GosuNeurosis er navnet, legg meg gjerne til, så vi kan lagen teams!
Sitat av Natander Vis innlegg
Hmm.. la meg tenke. 5-man ranked kanskje?
Er forøvrig mye vanskeligere å gaine ELO når man er fullt team.
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på det. Er dere 5 gode spillere og dere har bra synergi sammen (både ingame champs og måten dere spiller på) så vill det være MYE lettere å gaine elo i 5 man ranked en i Soloque. I Soloque så er det mye random som spiller inn, du kan få ubrukelige teamamtes/trolls/flamers/osv osv. 5-man arranged er det som gir mest mening å spille hvis du tar spillet serriøst
Leter etter team på EUNE ligger på 1400ish og spiller alt (er rævva supp tho)
Hei! Spiller på EUW under navnet GrapeX.
ganske stuck i elo hell, har mange års erfaring fra DotA.

Spiller helst Top eller Mid, er 17år også. Add meg!

Skype; Nzer0id
Kan sikkert joine dere på twinken min. Har 1788 som top rating på Eu North/East. Heter det samme her som på LoL. Har alle champs og 8 fulle runepages. Btw, om dere vil vinne, ikke la meg jungle.
Summoner name:
Dilsh - EUNE

Top rating duo: 1233

Top Rating Team: 1400
Elo hell er noe bullshit. Dere har ikke noen større sjanse enn alle andre til å møte på leavers. Det er en grunn til at proffene enkelt når opp til 2000+ elo om de starter en ny account.
Det er et faktum at det er en grop rundt 1200-1300 ELO, der de som spiller sine første games og de som bare troller havner. Under 1200 kan du carrye deg opp med hvilken som helst champ og over må du faktisk ha litt skills.
oneMinionLeft - EUW - Support / Toplane
Vi har nå kommet oss opp vekk fra 700-800 og opp til nesten 1000 igjen, så det er på vei oppover. problemet er at nå har jeg på følelsen at vi kommer til å møte på flamers/trolls/Leavers osv osv... derfor leter vi etter flere for 5v5 ranked team
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
oneMinionLeft - EUW - Support / Toplane
Vis hele sitatet...
Perfekt, få som liker å spille support mest, og support trenger vi La deg til nå
AmundNOR - EUW

Har spillt i 1,5-2 år, mainer de fleste supports, har erfaring fra 5v5 før og spiller for å vinne.
Spiller aller helst support, men fikser også mid og jungle greit. (Skal selvfølgelig ta alle roller om support/mid/jungle ikke er ledig, men spiller nok best som de rollene nevnt oven.)
Sitat av k1eth Vis innlegg
Perfekt, få som liker å spille support mest, og support trenger vi La deg til nå
Vis hele sitatet...
Den er grei, jeg aksepterte friend requesten. Hvor ofte kommer dere til å spille, og hvilke tider? Jeg kan ikke spille før 4 -5 på hverdager (Pga. skole)
Sist endret av onClipEvent; 2. september 2012 kl. 02:42.
Om du helst vil være supp. er det nok ingen som stopper deg, jeg har lagt deg til og gleder meg til å se hvordan du spiller.

- Warchee
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Den er grei, jeg aksepterte friend requesten. Hvor ofte kommer dere til å spille, og hvilke tider? Jeg kan ikke spille før 4 -5 på hverdager (Pga. skole)
Vis hele sitatet...
Vi spiller bel vær dag neste, skole her også så blir litt utover kveldene, fra kl 6++ ca.
Ja, er for det meste hver dag, etter skoletid og middag, så blir i 5-6 tiden.Skype vil bli obligatorisk om man skal være med i games. vi spiller også en del i helgene, med mindre man er bortreist selvfølgelig.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Det er et faktum at det er en grop rundt 1200-1300 ELO, der de som spiller sine første games og de som bare troller havner. Under 1200 kan du carrye deg opp med hvilken som helst champ og over må du faktisk ha litt skills.
Vis hele sitatet...
Poenget hans var at alle som spiller har like stor sjanse for å få afk/leaver/troll. DU er den eneste konstanten i "games" du spiller.
Jeg spilte meg opp fra ca 1200-1300 selv, og merker at det som har forandra seg mest er innstillingen min og evnen til å ta gode avgjørelser, ikke det mekaniske.
Kan ikke vektlegge nok hvor viktig det er å ha riktig innstilling.
At du alltid får feeders på laget er helt feil innstilling (ikke rettet mot noen spesielt).
Sitat av bjørnar Vis innlegg
Poenget hans var at alle som spiller har like stor sjanse for å få afk/leaver/troll. DU er den eneste konstanten i "games" du spiller.
Jeg spilte meg opp fra ca 1200-1300 selv, og merker at det som har forandra seg mest er innstillingen min og evnen til å ta gode avgjørelser, ikke det mekaniske.
Kan ikke vektlegge nok hvor viktig det er å ha riktig innstilling.
At du alltid får feeders på laget er helt feil innstilling (ikke rettet mot noen spesielt).
Vis hele sitatet...
Helt enig, og det er ikke tapt før du mister Nexuses. Jeg har fått nok av de gamene hvor motstanderlaget får first blood rimelig fort og en på laget synes tydeligvis det er tapt allerede. Når vi da senere holder på å vinne slenger jeg ut en liten surrender-vote. Du skal se at da vil ingen andre surrendre...
Instilling og lagarbeid er tingen. Det VÆRSTE du kan gjøre er å flame.
Sir Norway - EU West - Jungle

Btw, nesten umulig å ha en bra instilling når folk: "GG" allerede i champ selection når du picker en champ dem ikke liker.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Btw, nesten umulig å ha en bra instilling når folk: "GG" allerede i champ selection når du picker en champ dem ikke liker.
Vis hele sitatet...
Helt enig, men hvis man bare slenger på et smilefjes bak det man skriver, ser det ut som om du er positiv

Sitat av bjørnar Vis innlegg
At du alltid får feeders på laget er helt feil innstilling (ikke rettet mot noen spesielt).
Vis hele sitatet...
Det var ikke en instilling, Det skjedde ca 10 kamper på rad, og da begynte vi å bli litt pissed, Som sikkert er forståelig. Prøver å holde laget positive, men det går ikke når det er en som plutselig begynner å flame alle på laget siden han tror han er best. Det som jeg nevnte sist skjer jo ikke hver kamp da
Sist endret av k1eth; 2. september 2012 kl. 11:42.
Sitat av bjørnar Vis innlegg
Poenget hans var at alle som spiller har like stor sjanse for å få afk/leaver/troll. DU er den eneste konstanten i "games" du spiller.
Jeg spilte meg opp fra ca 1200-1300 selv, og merker at det som har forandra seg mest er innstillingen min og evnen til å ta gode avgjørelser, ikke det mekaniske.
Kan ikke vektlegge nok hvor viktig det er å ha riktig innstilling.
At du alltid får feeders på laget er helt feil innstilling (ikke rettet mot noen spesielt).
Vis hele sitatet...
Det at jeg nesten alltid får feeders er sant, men etter at guild wars 2 kom ut, virker det som at du møter litt flere seriøse folk, og med tanke på at det ikke kun er deg selv som gjør noe, blir det mye bedre og lettere å komme seg ut av ''elohell'' solo/duo (ikke at jeg ikke driter meg ut selv, but i think i made my point)
Skulle ønske jeg kunne hjelpe dere, men startet og spille det for noen dager siden bare, og er en rævva gamer ! hehe
Stinky Twinky EuNE

Fizz/AP
Malaphite/tank

Joiner gjerne en Ranked når jeg kommer dit
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Sir Norway - EU West - Jungle

Btw, nesten umulig å ha en bra instilling når folk: "GG" allerede i champ selection når du picker en champ dem ikke liker.
Vis hele sitatet...
Å det skjer hvert jævla game ikke sant?
ELO hell er tull, jeg har selv spillt 4 brukere opp til minst 1,5k nå, og 2 av dem har jeg spillt til 1900-2000. Jeg duo quer skjeldent, og hvis jeg gjør det så er det som regel med folk som er lavere rated en meg selv. Soloque handler egentlig bare om å kunne rollen(e) din bra, og å spille ofte.
Sist endret av Juicekongen; 2. september 2012 kl. 12:01.
Jeg kan være interessert i å bli med på et ranked team. Jeg er 27 år gammel (har ikke noe imot å spille med yngre spillere, though), og spiller gjerne et game eller to om dagen (noen ganger mer, noen ganger mindre). Jeg foretrekker å spille med Talon (eier som regel mid noe så inn i helsike hvis lagene ellers er balansert), Amumu (jungler) eller Galio (support). Har bare 7 ranked games, med ELO rundt 1400, men gjør det ganske greit i random pick ellers (har vunnet mye mer enn jeg har tapt).

Legg til Orpheus Balefire om dere er interessert.
Sist endret av Orph; 2. september 2012 kl. 12:07.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Sir Norway - EU West - Jungle

Btw, nesten umulig å ha en bra instilling når folk: "GG" allerede i champ selection når du picker en champ dem ikke liker.
Vis hele sitatet...
Spiller de fleste junglers som: Amumu, Nautilius, Shyvana, Maokai, Nocturne, Trundle etc. Altså de fleste som er viable.

Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Å det skjer hvert jævla game ikke sant?
ELO hell er tull, jeg har selv spillt 4 brukere opp til minst 1,5k nå, og 2 av dem har jeg spillt til 1900-2000. Jeg duo quer skjeldent, og hvis jeg gjør det så er det som regel med folk som er lavere rated en meg selv. Soloque handler egentlig bare om å kunne rollen(e) din bra, og å spille ofte.
Vis hele sitatet...
Tips til gode solo q champs?
Jeg kan si med en gang, at dette vil bli seriøst, om du begynner å flame og bare er crybaby, blir du kicket med en gang, oppfør deg som en lagspiller, prøv å trekk laget opp i stedet for å trekke dem ned ved å klage etc. vi kommer til å bruke Skype for hver match og vi kommer til å teste ut alle sammen, blir vell ved custom match

Vi kommer til å være på fra nå til i kveld, vi prøver å få igang en custom match i dag, så om du er interessert, logg på i 7 tiden, så kjører vi på
Sitat av Warchee Vis innlegg
vi er begge 17 år, født 1994, født sent på året, vi bruker mye tid på lol for å bli bedre. og solorankinga vår vil jeg ikke si er pga oss, vi har alltid hatt 1 afk eller 1 feeder på laget, vi er ikke perfekte, vi gjør alle feil, men vil ikke påstå at den rankingen vi har er vår feil, jeg har skrevet hva vi helst vil være, og prøver å fylle rollene som mangler.

Warchee
Vis hele sitatet...
Aldri hørt før..
Vi starter med Invitasjoner nå, vi får se om vi får 10 man som vil prøve seg, isåfall blir det custom 5v5 der vi rullerer på lagene. Hvis vi ikke får 10, så tester vi litt teamwork på normal games.

Vi starter nå og fortsetter utover.