Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 6575
Lurer på å begynne igjen, så lenge det er gøy, hvis det er det kan noen scroll of ress accounten min ?
Syns det er fett jeg, minner mye mer om BC og vanilla, du må faktisk jobbe litt for gearet igjen, daylies etc
Så langt synes jeg det er veldig mye bedre enn Cataclysm :-)

Krever mer jobbing for å få ting, og man får ikke gear kastet etter seg så fort man kommer til maks level og ender opp med å stå idle i orgrimmar fram til raid resets.
Sist endret av danielsk; 6. oktober 2012 kl. 23:03.
Veldig bra levellingsoner, mye likhetstrekk til old stranglethorn/nagrand.
Spiller bare PvP, men det virker som det er ganske bra balansert, men noen untak i x vs y class i duels.

Ville anbefalt å kjøpe
Sist endret av Klokkemaster; 6. oktober 2012 kl. 23:03.
nice, skal gjøre mainly pvp, spilte i litt høyere rata teams i woltk / cata, så raidet jeg i vanilla å woltk, men hit meg med en pm hvis noen hvill resse acc'en min, er vell noe dere kan få for det
Du får ikke sendt Scroll of Ressurection med mindre kontoen din har vært inaktiv siden 2009.
Sitat av stianr Vis innlegg
nice, skal gjøre mainly pvp, spilte i litt høyere rata teams i woltk / cata, så raidet jeg i vanilla å woltk, men hit meg med en pm hvis noen hvill resse acc'en min, er vell noe dere kan få for det
Vis hele sitatet...
Sendte deg pm
Sitat av Progyt Vis innlegg
Du får ikke sendt Scroll of Ressurection med mindre kontoen din har vært inaktiv siden 2009.
Vis hele sitatet...
Det var mars 2012, ikke 2009.
Sitat av Klokkemaster Vis innlegg
det virker som det er ganske bra balansert, men noen untak i x vs y class i duels.
Vis hele sitatet...
Nå har aldri WoW vært balansert rundt 1v1 heller da, og Blizzard har heller aldri prøvd å gjøre dette.
Sitat av Progyt Vis innlegg
Du får ikke sendt Scroll of Ressurection med mindre kontoen din har vært inaktiv siden 2009.
Vis hele sitatet...
Siden 11. Mars 2012.
Sist endret av Claryn; 6. oktober 2012 kl. 23:37.
Fortsatt mange ting som er ubalansert, Monk's og Pandaren classen må bli nerfet, ihvertfall i low lvl pvp hvor en jævli god rogue ikke klarer å downe en Monk alene engang.

Raid's har jeg ikke prøvd så mye av enda, dinga 90 for 2 dager siden men dungeons og pvp er fortsatt veldig morro, så lenge halve laget ditt ikke er botter da.

Hadde 2 dager /played time fra 85-90 hvor 10 timer fra 89-90.
89-90 var helt jævelig kjedelig, bare grinde quests, drepe ditt og hente datt. Ellers er de andre sonene morsomt å lvle i.
har kjøpt Mop etter at jeg slutta mid cata, har spilt samme character nå i 7 år, ingen alts..
men så langt så har jeg storkoset meg, digger områdene både grafiskt og stilen de representerer..

jeg ELSKER pvp og gjør du det samme så vil du like MOP, jeg startet for en dag siden og har blitt sittende, er level 89 så langt og har hadt masse world PVP encounters med andre spillere, noe som er digg!

koster deg jo bare 260kr + subscription, så det er jo ikke akkurat dyrt og prøve ut :P
Jeg syntes det har vært gøy sålangt
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg

Hadde 2 dager /played time fra 85-90 hvor 10 timer fra 89-90.
89-90 var helt jævelig kjedelig, bare grinde quests, drepe ditt og hente datt. Ellers er de andre sonene morsomt å lvle i.
Vis hele sitatet...
Hvordan klarte du dette? Var jo en haug med folk som tok 85-90 på tolv timer! ^^
Sitat av mo3 Vis innlegg
Hvordan klarte du dette? Var jo en haug med folk som tok 85-90 på tolv timer! ^^
Vis hele sitatet...
Da er du faen meg skada i huet. Sånn er det, og jeg vet jeg har rett
Sist endret av zhpongl; 7. oktober 2012 kl. 11:55.
Er monk morsom og spille? Har en priest nå og kunne tenke meg og ha en "close combat" class, men er usikker på hvilken class?
Warrior og DK er jævelig bra nå
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Fortsatt mange ting som er ubalansert, Monk's og Pandaren classen må bli nerfet, ihvertfall i low lvl pvp hvor en jævli god rogue ikke klarer å downe en Monk alene engang.

Raid's har jeg ikke prøvd så mye av enda, dinga 90 for 2 dager siden men dungeons og pvp er fortsatt veldig morro, så lenge halve laget ditt ikke er botter da.

Hadde 2 dager /played time fra 85-90 hvor 10 timer fra 89-90.
89-90 var helt jævelig kjedelig, bare grinde quests, drepe ditt og hente datt. Ellers er de andre sonene morsomt å lvle i.
Vis hele sitatet...
Så du mener at classene skal balansers rundt low lvl 1vs1? spillet er laget for lvl 90 og det finnes ikke noen 1vs1 competiv konkuranse i wow.
Ja det finnes classes som er mer op enn andre men det vil det alltid være. det kommer hele tiden nerfs og buffs i spillet som gjør at alle classene er op en eller annen gang.
Pandaland er såpass nytt at det kommer nok til å være mange hot fixes nå fremover.

Sitat av zhpongl Vis innlegg
Da er du faen meg skada i huet. Sånn er det, og jeg vet jeg har rett
Vis hele sitatet...
Skadet i hodet fordi man har erfaring nok til å makse xp/time raten?

Sitat av Kulefanger Vis innlegg
Warrior og DK er jævelig bra nå
Vis hele sitatet...
samme med BM hunter, Destro lock
monk er veldig gøy å levle brewmaster er helt sykt effektivt som tanking og å grinde mobs i lowlevels, har ikke prøvd dette i lvl 90 enda da :P men er veldig gøy å levle for eks. jeg er lvl 55 monk for øyeblikket og når jeg quester så puller jeg 5-7 mobs samtidig og kommer ut av fighten med full hp
Jeg levlet ganske sakte, da jeg prøvde å følge med loren, har maxet proffesions også, drev også med litt world pvp.

Og Zerios:

Fortsatt drit mange spiller som liker å spille low lvl pvp.
Og jeg er en av de.
Vurderer nå sterkt å gå tilbake selv..
Uheldigvis har jeg allerede brukt Scroll of Resurrection, så MoP får jeg ikke gratis.
Har dog en account jeg lagde til en kompis, en account han aldri har brukt. Den er også desverre registrert på hans navn, og Blizzard nekter å endre det.. (Den er det ikke brukt SoC på)

Tips til hva jeg burde gjøre? Har lite lyst til å betale 300,- for MoP D:
Bm hunter og warr er op som faen..
Jobbe for gearet? Eh nei... Får jo gear LETT!
85-90 på 6 timer før "nerf"
Sitat av white? Vis innlegg
Bm hunter og warr er op som faen..
Jobbe for gearet? Eh nei... Får jo gear LETT!
85-90 på 6 timer før "nerf"
Vis hele sitatet...
Hvis du her mener at du klarte å levle fra 85 til 90 på 6 timer, så vil jeg gjerne ha beviser på dette. Raskeste hittil dokumentert fra 89-90 er 4 og en halv time.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hvis du her mener at du klarte å levle fra 85 til 90 på 6 timer, så vil jeg gjerne ha beviser på dette. Raskeste hittil dokumentert fra 89-90 er 4 og en halv time.
Vis hele sitatet...
Useriøst fakta, Det var 4 timer og 12min.
for dem som vil spille wow igjen så er det bare å sende meg en PM om scroll of ressurection

du får: When your friend accepts your invitation and returns to WoW, he or she immediately receives the following FREE rewards for ONE character:
Selected character boosted to level 80 - limited time offer
FREE character move to your realm and faction (see more)


skype: arian.fazlija
Sitat av KingFezz Vis innlegg
for dem som vil spille wow igjen så er det bare å sende meg en PM om scroll of ressurection

du får: When your friend accepts your invitation and returns to WoW, he or she immediately receives the following FREE rewards for ONE character:
Selected character boosted to level 80 - limited time offer
FREE character move to your realm and faction (see more)


skype: arian.fazlija
Vis hele sitatet...
Når må accounten være stengt? Jeg bruke SoR i Mars.. KAn jeg bruke den igjen?
Får man ikke gratis upgrade til siste expansion og?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Når må accounten være stengt? Jeg bruke SoR i Mars.. KAn jeg bruke den igjen?
Får man ikke gratis upgrade til siste expansion og?
Vis hele sitatet...
quote blizzard: To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft license that was not active after March 4th, 2012. A license is considered active when it has game time, whether that time is a paid subscription or free game time.

EDIT: tror nok ikke du kan gjøre det da siden du brukte den i mars.. du får bare cata gratis mener jeg.
Sist endret av KingFezz; 7. oktober 2012 kl. 22:46.
Nei, man får gratis upgrade til Cataclysm, og accounten må være stengt siden før 4. mars.

Who can receive a Scroll of Resurrection?
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft license that was not active after March 4th, 2012. A license is considered active when it has game time, whether that time is a paid subscription or free game time.
Vis hele sitatet...
What benefits are there for accepting a Scroll of Resurrection invitation?
The Scroll’s recipient immediately receives a free digital upgrade to World of Warcraft: Cataclysm. Additionally, the Scroll’s receiver can permanently boost one character to level 80 so that they can jump straight into the adventure for their 7 days of free game time!
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dimergon; 7. oktober 2012 kl. 22:46.
Hmmh.. Må nok kjøpe MoP da..

Kan man plutselig bruke Visa Elektron på nettet?
https://imma.gr/46900
ja, mene du skal kunne bruke visa electron. Man kunne iaf det tidligere, så tviler på at det ikke skal gå.


Edit; Ja, du kan bruke visa electron. Når du skal betale så haker du av den ruta for visa electron
Sist endret av Klorofyll; 7. oktober 2012 kl. 22:54.
Sitat av Klorofyll Vis innlegg
ja, mene du skal kunne bruke visa electron. Man kunne iaf det tidligere, så tviler på at det ikke skal gå.


Edit; Ja, du kan bruke visa electron. Når du skal betale så haker du av den ruta for visa electron
Vis hele sitatet...
Jamen, hvordan fungerer det? Jeg kan da bare bruke det i butikk/minibank.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Jamen, hvordan fungerer det? Jeg kan da bare bruke det i butikk/minibank.
Vis hele sitatet...
Det er for visa electron med trykte nummer.
edit: du har hatt muligheten til å bruke electron siden wotlk en eller annen gang.
Sist endret av toxicity; 7. oktober 2012 kl. 23:12.
Når jeg brukte visa electron så var det stort sett likt som med visa.

navn på kortholder, kortnummer, dato og sikkerhetskoden.
Så trekkes det fra konto. Tror ikke det funker hvis du ikke har penger på konto, så hvis du er redd for å overtrekke så er ikke det noe problem
Sitat av toxicity Vis innlegg
Det er for visa electron med trykte nummer.
edit: du har hatt muligheten til å bruke electron siden wotlk en eller annen gang.
Vis hele sitatet...
Trykte nummer? Er 15 med Intro kort fra Dnb.. Funker det?
Skal vel være mulig å gå til banken sin for å få kortnummeret til sitt visa-electronkort utlevert, eller tar jeg helt feil her nå? Er en del år siden jeg sist hadde visa-electron.
Vurderer å prøve spillet igjen, har alle expansionene untatt MoP. Fikk egentlig aldri stor interesse for spillet, men hvis jeg automatisk får en char i level 80 skader det vel ikke å prøve, hvor kan jeg se om jeg har vert inaktiv sider 12 mars?
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Vurderer å prøve spillet igjen, har alle expansionene untatt MoP. Fikk egentlig aldri stor interesse for spillet, men hvis jeg automatisk får en char i level 80 skader det vel ikke å prøve, hvor kan jeg se om jeg har vert inaktiv sider 12 mars?
Vis hele sitatet...
Logg inn på battle.net accounten din å se.
Mener du må få foreldrene dine (Da de nok sikkert er ansvarlig for den siden du har elektron) til å få de på banken til å tillate nettkjøp med electron. Utenom det kan du kjøpe Ukash, Paysafe eller Visa gavekort på 7eleven og narvesen mener jeg.
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Spiller selv i en raiding guild som heter Method på Twisting Nether, horde. Kan fortelle deg fra det jeg har vært med på å drept av world bosser og raid bosser, at det er mye mer krevende og mye mer morsomt enn i Cata(iallefall noe av det).

Er fortsatt litt op shit som trenger å bli nerfet, men det er ganske bra. Eks. på op er 180k(damage) crits i PvP som resto.

Levling tar ca. 14 timer i vanlig tempo fra 85-90, så jeg ville ikke sagt at levling er vanskelig, med mindre du er litt clueless og har lack of experience.

EDIT: Tenkte jeg skulle legge til siden det ble snakk om kort her, at om du har bank i DnB kan du bruke bankkortene du får der på nett, selv om det står på siden at man må være 18. Du må være 15 år for å få et sånt kort(har et selv, og kan bekrefte at det funker på PayPal, Battle.net osv).
Sist endret av kribw; 8. oktober 2012 kl. 16:28.
Sitat av kribw Vis innlegg
Spiller selv i en raiding guild som heter Method på Twisting Nether, horde. Kan fortelle deg fra det jeg har vært med på å drept av world bosser og raid bosser, at det er mye mer krevende og mye mer morsomt enn i Cata(iallefall noe av det).

Er fortsatt litt op shit som trenger å bli nerfet, men det er ganske bra. Eks. på op er 180k(damage) crits i PvP som resto.

Levling tar ca. 14 timer i vanlig tempo fra 85-90, så jeg ville ikke sagt at levling er vanskelig, med mindre du er litt clueless og har lack of experience.

EDIT: Tenkte jeg skulle legge til siden det ble snakk om kort her, at om du har bank i DnB kan du bruke bankkortene du får der på nett, selv om det står på siden at man må være 18. Du må være 15 år for å få et sånt kort(har et selv, og kan bekrefte at det funker på PayPal, Battle.net osv).
Vis hele sitatet...
Har du fått noe spesielt for nettbetaling, eller kun normal intro kort?

Er det noen fra Freak som driver med RP?
Hvordan får jeg tak i 1-90 gearet som gjør at jeg lvl'er raskere, kom akkurat i 90 en priest. Jeg trenger nå en "close combat class" og vil komme til 90 raskest mulig
usertitle import
bleh's Avatar
ISWIFT: Google Heirlooms + din faction. Kort sagt kan de kjøpes for honor, justice og noen deler som guild rewards for gull.
Dette er sikker dumme spørsmål, men hva er best av 1main hand og off hand eller en stav på shadow priest? Og hvor kjøper jeg lvl 90pvp gear?
Vis du lurte har jeg ikke spillet på 1,5 år og allt er forandret :O
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Dette er sikker dumme spørsmål, men hva er best av 1main hand og off hand eller en stav på shadow priest? Og hvor kjøper jeg lvl 90pvp gear?
Vis du lurte har jeg ikke spillet på 1,5 år og allt er forandret :O
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på våpnene. Se på stats.
Er det noen som har erfaring med death knight, warrioer eller paladin.
Tror jeg skal lvl en av dem slik at jeg har 2 i 90 og jeg lurer på hvilken av de jeg skal velge skriv gjerne hvilken, hvorfor og hvilken race (Hord)

Og hvor får jeg kjøpt lvl 90pvp gear?
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Er det noen som har erfaring med death knight, warrioer eller paladin.
Tror jeg skal lvl en av dem slik at jeg har 2 i 90 og jeg lurer på hvilken av de jeg skal velge skriv gjerne hvilken, hvorfor og hvilken race (Hord)

Og hvor får jeg kjøpt lvl 90pvp gear?
Vis hele sitatet...
Du får kjøpt det på den svære veggen mellom townlong steppes og kun lai

EDIT: Og warrior er ganske OP nå og morsomt og spille
Sist endret av DataFreak96; 14. oktober 2012 kl. 22:06.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hvis du her mener at du klarte å levle fra 85 til 90 på 6 timer, så vil jeg gjerne ha beviser på dette. Raskeste hittil dokumentert fra 89-90 er 4 og en halv time.
Vis hele sitatet...
Kalles Elite farming.. Dem hadde vel 1M hp ( instaspawn) ga 250k xp ( ikke rested) Dette er nå nerfet.
Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke 10 dager trial av MoP.. D:
Sitat av Claryn Vis innlegg
Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke 10 dager trial av MoP.. D:
Vis hele sitatet...
Er ikke noe trial av Mop ute enda