Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2686
Haha. Jeg fant den

hos meg står det at jeg er månedens medlem. Men det gjør det bare for meg, mens en annen skulle se det, sto det at han var det : p men ikke jeg :P
wow.. gratulerer! du har nå runda internett...
haha, henger meg på Fake
*applauderer*
(20tegn)
aaahhh... det som var nFF sin aprilspøk. Jeg som faktisk trudde at jeg var blitt kåret til månedens member. Snakk om å ta livet av min glede her altså.

Nei, jeg nekter å tru det. Du tar feil gillebo.
*spammer*
Jeg er månedens medlem, ikke du eller kompisen din!
Ingen som falt for fristelse til å skrive takketale elns. i aprilspøken da? Ser det er tomt der nå, men kanskje den/de som har postet der har sletta sin egen post?
Jeg har screenshots som bekrefter at -JEG- er/var månedens medlem.
Sitat av svaagan
Ingen som falt for fristelse til å skrive takketale elns. i aprilspøken da? Ser det er tomt der nå, men kanskje den/de som har postet der har sletta sin egen post?
Vis hele sitatet...
Posten er låst, ellers ville spøken blitt avslørt med en gang når alle takker lissom..

classic_war: Beviset mitt har talt...
Vel, jeg synes uansett at den var litt for lett gjennomskuelig, men som fjorårets, veldig morsom
Genial narr, da. Jeg gikk fem på jeg
Haha, jeg sendte nso pm og greier. Hvor jeg lurte på om dette var serriøst. Tre minutter senere sa kamerat min "det er jo 1.april" haha. Litt driti ut
lololololol, de fikk meg ihvertfall
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
neiiiiiiiii
nå som jeg var stolt og alt! jeg ble nesten litt sur.
har blit lurt noen ganger i dag men denne er den dessidert beste!!
Jeg vet ikke helt, men kanskje det med at Devine skal i fengsel også er en aprilsnarr.
Ettersom mange "VIF'er" har svart i den tråden for å kanskje gjøre den mer troverdig!
Ikke prøv dere, JEG er månedes medlem!
Pretty Princess
Freaken's Avatar
omg dere er sikkert bugged allesammen..

JEG er månedens medlem, MEG!
Jeg er månedens medlem!
Sist endret av kristoffer2200; 1. april 2006 kl. 22:28.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
sorry alle sammen se i morgen dere! hehe
PS: Jeg er månedens medlem! nå.
Årets var god. Jeg ble helt perpleks og lurte på om moderatorene til Rusmiddelforumet stod bak kåringen.
*vedlegg*





tegnmassetjue
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
hvorfro driver vi å fuller opp med søppel her på forumet? men når vi først er i gang:
(jeg er... dere vet)
Fordi det øker postcounten. Som igjen gir mye mer streetcredz.

Dumt spørsmål.
Jeg gikk rett på, og skrev noen poster før jeg skjønte det da alle ble slettet :P
hehe, thats funny
(20 tegn ja)
Sitat av fappaggagga
Haha, jeg sendte nso pm og greier. Hvor jeg lurte på om dette var serriøst. Tre minutter senere sa kamerat min "det er jo 1.april" haha. Litt driti ut
Vis hele sitatet...
Dakal nso som får pm innboksen full av fanmail
Bra idé og godt gjennomført!
Hei hei hei!! JEG er måndens medlem!!!
Haha, hadde det ikke vært for at jeg hadde blitt utsatt for flere spøker før idag, ville jeg vært godt lurt. Men forsegjort spøk, likte den!
Satser på å bli det neste måned jeg...
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Det var to grunner til at jeg ikke bet på denne.
1: Jeg har blitt lurt en del ganger før og er derfor ikke serlig lettlurt.
2: Det at jeg skulle bli månedens medlem av noe som helst er bare for godt til å være sant
Dere er eid. Det er ikke 1. April lengre, og jeg er NÅ månedens medlem
de kunne lagd den mere forseggjort, som f. eks. å skrive postcounten til brukeren der, og evt når brukeren ble registrert, da hadde den blitt mere troverdig.
Sitat av sko
de kunne lagd den mere forseggjort, som f. eks. å skrive postcounten til brukeren der, og evt når brukeren ble registrert, da hadde den blitt mere troverdig.
Vis hele sitatet...
Nå har det seg slik at 99% av medlemmene her var på jakt etter årets aprilsnarr.
nso er ikke en slave som skal kode aprilsnarrer slik at du blir fornøyd.

Synes den var fet jeg.

ÅRETS MEDLEM!
Trodde et øyblikk det var seriøst, må si pulsen steg kraftig, helt til jeg logget ut å sjekket :P Da skjønte jeg det var kødd...
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Heh jeg bet fem på jeg XD

(/slap sko)