Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1656
Hei jeg har problem med Google Chrome.

Problemet er at når jeg starter det kommer ikke det opp noe det blir bare helt hvitt og ingenting skjer, og så bestemte jeg meg for å laste ned Mozilla Firefox og det funket heller ikke, det er bare Internett Explorer som funker. Noen som vet hva problemet er og muligens har en løsning.
Forklar en gang til er du snill.
Sitat av HotelCæsarFan Vis innlegg
Hei jeg har problem med Google Chrome.

Problemet er at når jeg starter det kommer ikke det opp noe det blir bare helt hvitt og ingenting skjer, og så bestemte jeg meg for å laste ned Mozilla Firefox og det funket heller ikke, det er bare Internett Explorer som funker. Noen som vet hva problemet er og muligens har en løsning.
Vis hele sitatet...
Du sitter tilfeldigvis ikke på et skolenett av noe slag? Eller er det hjemme i privaten?

Sitat av Slurpeedelic Vis innlegg
Forklar en gang til er du snill.
Vis hele sitatet...
Seriøst, om du ikke forstod hva mannen mente er det vel du som burde revurdere leseferdighetene dine?
....
Det han skrev kan tydes på forskjellige måter.
Det kommer ikke opp noe og blir helt hvitt? er det browseren som blir helt hvit eller windows?
Sitat av tafsern Vis innlegg
Du sitter tilfeldigvis ikke på et skolenett av noe slag? Eller er det hjemme i privaten?
Vis hele sitatet...
Det skjer både på skole nettet og hjemme nettet.
Sitat av Slurpeedelic Vis innlegg
....
Det han skrev kan tydes på forskjellige måter.
Det kommer ikke opp noe og blir helt hvitt? er det browseren som blir helt hvit eller windows?
Vis hele sitatet...
Det er browseren som blir helt hvit og det står at den laster og slik står den......
Sjekk proxyinnstillingene. Velg de samme innstillinger som IE.