Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 498
Jeg har en HD film på dataen i mkv format som jeg vil spille av ps3 med tekst. Jeg prøvde den først på dataen og teksten passet, og så brukte jeg ps3 media server til å legge den over på ps3 og når jeg spilte av filmen der gikk den veldig fort fremover, den spolte liksom, og teksten kom på feil plass.

Men for noen dager siden prøvde jeg med en film i avi format med tekst og det funket helt fint.

Teksten er ikke brent inn i filmen, den ligger i en mappe med srt fil.

Så noen som vet hva som er galt?
Sist endret av HotelCæsarFan; 30. desember 2009 kl. 19:11.
Du la over filmen fra PS3 Media server ?
PS3MS har ingen slik tjeneste som jeg kjenner, den streamer filmer, og jeg har aldri hatt noe problem med noen filmer iallefall, selv MKV, men så bruker jeg ikke teksting på noe heller.
ja det gjorde jeg og så kopierte jeg den over etter på slik at den ikke hakker.
Har aldri opplevd hakking via streaming heller, men det er over kablet, trådløst er... uegnet.
Når du streamer HD film så er det veldig mye hakking vertyfall etter det jeg har erfart.

Men ingen som har noe løsning på problemet mitt?