Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225254
Søkte på ett eller annet på guugle, noe fra freak forum dukket opp

(Skrev egentlig detta bare for å kunne være den som kunne poste svar 1000 på denne tråden )
Sist endret av Dibsent; 13. september 2009 kl. 20:00.
hørte en kar pratet om da jeg gikk på ungdomskolen å sjekket det ut
Googlet på noe med PHP, så kom jeg hit
Sist endret av stick dude; 13. september 2009 kl. 21:48.
''diskusjon.no's slemme tvillingbror''
Eksen min satt og flirte foran pc'en og jeg spurte hva som var morsomt. "Nei, norsk freakforum, et forum for sånne raringer og kriminelle og sånn." Åja, tenkte jeg og brydde meg ikke så veldig med det, tenkte det var en lang rekke uintelligente tråder om ja, hva vet jeg ufoer og hvordan-slippe-unna-snuten osv. Noen år senere googla jeg et eller annet rusmiddel, og noen av de første treffene var nff. Jeg klikket meg inn og ble veldig positivt overrasket. Visst stod det mye rart, men rar er jeg jo selv, og mye av det som ble skrevet her virket slett ikke så dumt. Noen år senere igjen, sånn i sommer, ble jeg medlem selv. Hvis jeg lurer på noe jeg ikke tør spørre mamma om, finner jeg garantert ut av det her.
surfa meg fram til nff... av div. årsaker..
jeg ble kjent på nFF da jeg hadde et problem med et program.. så googlet jeg.. så kom nFF opp også trykket jeg på linken... som førte til at jeg fixa problemet og registrerte meg på nFF....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg google navnet på min (tidligere) arbeidsgiver, og da kom det opp en tråd om hvordan man kunne hacke/svindle/lure til seg tjenester.
Husker ikke, men tror det var en venn av meg som viste meg en tråd her med svar på et problem jeg hadde første gang jeg installerte linux
surfet rundt på nettet for å bli kvitt et virus, og kom over en løsning her etter det var det å melde seg inn da, siden kunnskapsnivået på folk er litt over middels
google mener jeg og huske det var. Men e ikke 100% sikker
Var hos en kompis og skulle røyke en spliff, så plutselig begynte han å nevne nFF. Jeg måtte jo selvfølgelig ta å sjekke ut siden, men det tok noen uker før jeg ble medlem.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gjennom en venns bror ^^
Googlet etter configfiler til routeren min.
Googlet etter noe med php og Sql,, tror jeg.
Betse kompisn min viste meg denne siden vist det hva n0oe jeg lurte på når jeg ikke fikk tak i han, men siden jeg begynte med denne siden har jeg ikke sport han om hjelp: D
Googlet etter ett rusmiddel, nFF var de tre øverste linkene som kom opp.
Registrerte meg med en gang
▼ ... over en uke senere ... ▼
Google.
Søkte vel etter noe og endte opp med å finne noe interessant på undergrunns delen.
Gjennom en kompis, Holmen
For lenge sida, men www.dinside.no sin post fikk meg til å bli medlem. (Tester ut avatarn, forumet sier 'upload failed') men kan se den på profilen min.

Ok, der var den. :-)
Sist endret av mixtape; 8. november 2009 kl. 22:01.
Gjennom broren min | Kiy0shi
Elsker nFF
En kompis pleide å lese trip reports for meg, og til slutt spurte jeg hvor han fikk dem fra. Ta-da
Googlet noe, så kom nFF opp
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Husker jeg satt på et lan og hadde skaffa meg Hack and mess up 3, og ville da fucke opp pcen til en kompis så jeg fant freakforum etter en del søking om hacking osv.
Da jeg søkte på google dukket en link fra freakforum opp, etterhvert gikk jeg inn, etter noen år med lesing opp og ned og sidelengs var jeg registrert.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Diskusjon.no , Men Nff er så mye bedre!
Sitat av nso Vis innlegg
Ja jeg vet at dette dekkes i profilen, og ja jeg vet at det er en lame thread - men jeg lagde den nå allikevel =)


I en kort post, hvordan ble DU kjent med nFF?
(en post per bruker i denne threaden =))
Vis hele sitatet...
Jobber på på Najsonalt medisinsk museum (en del av Teknisk Museum) og besøkte Lier sykehus tidligere i høst. Ble fascinert av stedet, og av alle de ulike interessene/"brukerne" som er knyttet til det. Deriblant freak forum. Vi dro til Lier fordi vi holder på med en kartlegging av psykiatrihistoriske samlinger i Norge, men syns stedet var såpass sterkt at vi nå prøver å få laget en liten utstilling med Lier som det helt konkrete utgangspunktet. Har egentlig veldgi lyst til å komme i kontakt med noen fra Freak forum - for å høre mer om deres fascinasjon for og erfaringer med Lier. Full anonymitet er mulig.
Via Dusjkabinett her på nFF.
Hørte om nFF via HerCurleS. Synes dette var et interresant forum med mange utrolig intellektuelle freakz.
driver å lærer meg c++, googlet etter norske c++ tutorials og endte opp her, sikkert et par Freaks her som kan hjelpe meg med det hvis jeg møter en vegg ^^
Hadde vel hørt om Freakforum og lest såvidt her for flere år siden om noe bombegreier. Begynte å lese mye her for godt over ett år siden. Var vel via Google jeg ble kjent med dette fantastiske forumet. Har flere ganger ledd høyt av ting jeg har lest her, spesielt triprapporter er underholdende og interessant. Meget gode diskusjoner på dette forumet også.
Sist endret av KreaDep; 8. desember 2009 kl. 12:15.
jeg søkte etter drugs effects også kom det opp på google
Jeg som mange andre: Googlet noe og fikk nff opp.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Fikk høre det av Ludolfn som går i klassen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da jeg googlet problemløsninger :P
Jeg googlet problemer alt fra data til xbox osv. og kom ofte inn på nFF så tenkte jeg at jeg skulle prøve : )
Med god hjelp fra google fant jeg warispeace, deretter selvsakt nff
Sist endret av Cal.12; 28. desember 2009 kl. 13:55. Grunn: skriveleif
I kryssordløserboka mi under "forum", hadde en eller annen dust i bokhandelen skrevet ned adressa. Originalt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det har dukket opp flere ganger under diverse søk på Google, samt at venner har anbefalt det.
Sitat av method139 Vis innlegg
Det har dukket opp flere ganger under diverse søk på Google, samt at venner har anbefalt det.
Vis hele sitatet...
same, ish.
Jeg registrerte meg nettopp.
Jeg har sett flere linke til Freak Forum på forskjellige sider.

Jeg registrerte meg fordi jeg etter all sannsynlighet er en freak. Jeg er ensom og utstøtt, og føler ikke at jeg passer inn i noen deler av samfunnet lengre. Jeg føler meg som et misfoster ingen vil ha.
jeg fikk vite om freakforum via en kamerat. og google.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg fant nFF og WiP som mange andre, med søkemotoren oppkalt etter tallet Googol.
Gjennom en veldig god venn, Google
Googla om hvordan smugle div ting fra klassetur til polen i 10 og vips her er jeg.
Søkte på "Freaks" på Google.com
Google-søk!
Søkte først på Google for mange år siden og fant da ut at nFF virkelig var hjelpsom med alt! Trodde først det kun var data!

Så sa Puster, kamerat av meg at jeg burde registrere meg her også registeret jeg meg!
Kjent med nFF gjennom BangFish her på forumet...påstod det var 1 000 000X bedre enn diskusjon.no