Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1938
Heisann.

Har gått til innkjøp av en sony xperia z2.
Så lurer jeg på om dere som eier denne telefonen eller fremtidige eiere har tips og triks? Hvordan kan jeg ta screenshot uten å trykke inn av/på knappen foreksempel osv?
Du tar screenshot ved å holde inne av/på knappen samtidig som du holder inne "skru ned lyd" knappen.
Trådstarter
7 0
Se der, lærte jeg noe nytt med engang! Takk
Du kan også bruke widgeten(..mini-appen) for å gjøre det ("Active Clip").
Ellers vet jeg ikke om du fikk med Smartband; det er litt artig - prøver den ut nå, i allefall. Har også SmartWatch 2 til den, men akkurat der har du ikke gått glipp av noe. (Ikke kjøp, den er .. ikke så bra.)

Ellers er det ingen "WAOOW" funksjoner, men anbefaler å prøve staminamodus (batterisparing) og "Smart Motlyskontroll" (denne har et misvisende navn, men den hindrer at skjermen dimmer når du holder mobilen)
Trådstarter
7 0
Må sette meg mye mer inn i active clip osv. Ja fikk med smartband! Ganske stilig å stå i dusjen å skifte sang ^^