Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5408
Hei freaks, jeg har nettopp blitt frastjålet min iphone, så jeg er ute etter en ny mobil.
Så da lurer jeg på hva dere synes om hva jeg burde velge av det nye flaggskipet til samsung (galaxy S3) eller burde jeg vente til oktober? når apple forhåpentligvis slipper den nyeste iphonen?

Jeg kan også legge til at jeg var utrolig fornøyd med min gamle iphone 4, jeg elsker Ios fordi jeg synes det var så "glatt", enkelt å manøvrere og det var generelt fint.

Men jeg klarer ikke helt og se det samme i android? dama mi har galaxy S2 og hu er veldig fornøyd med den, men jeg synes at android gjør det litt rotete i menyene og at det ikke er like sikkert som Ios, med tanke på at apple må godkjenne appene som blir lagd av tredjepart, men dette gjør ikke google? Er mulig jeg er veldig kritisk nå, men jeg er ute etter en telefon som er mest optimal og en man ikke blir så fort lei av.

Jeg kan også legge til at S3 har noen syke specs og funksjoner som jeg kan si jeg sikler etter, men jeg regner med at iphone 5 også kommer med noe tilsvarende eller evt noe nyere samt. mer nyskapende?

Så hva synes dere? Kjøpe S3 når den blir lansert her i norge 29.mai eller vente til en ny iphone kommer ut på banen?


Er ikke ute etter at folk skal fortelle at jeg har skrivefeil


Mvh- Fanzyyy
Personlig ville jeg gått for SG3. Da slipper du jo også å sitte uten tlf frem til oktober, hehe..
Kjøp en Samsung Galaxy Note istedenfor og spar penger

Den får du for 4000 kr... http://cdon.no/elektronikk/samsung_n...c&=prisjakt_no
Sist endret av Intet_Inside; 14. mai 2012 kl. 15:24.
Tror det går på smak & behag. Skal selv kjøpe galaxys3 når den kommer. Er meget fornøyd med min s2.

Er du specchore kan du jo også stikke innom nettet og sammenligne. Men om du synes iphoneopplegget passer bedre for deg, så er vel valget enkelt.
Det spørs helt til hva du skal bruke telefonen til. iOS har sine ulemper og fordeler, det samme har Android.
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Personlig ville jeg gått for SG3. Da slipper du jo også å sitte uten tlf frem til oktober, hehe..
Vis hele sitatet...
Det jeg også tenker mye mulig jeg går for S3 nå også kjøper den nye iphonen i oktober.

La oss si det sånn, Telefon vs telefon.

Samsung S3 VS Iphone 4S
Android 4.0 icecream VS Ios 5
Specs VS specs

Hvem er blir vinneren tilslutt om du ser bort i fra personlige kriterier?
Sitat av Fanz Vis innlegg
Specs VS specs

Hvem er blir vinneren tilslutt om du ser bort i fra personlige kriterier?
Vis hele sitatet...
Galaxy S3 utklasser iPhone 4S
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Galaxy S3 utklasser iPhone 4S
Vis hele sitatet...
med specs ja. Brukeropplevelsen er noe helt annet og det kommer ann på person om man liker Android eller iOS.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
med specs ja. Brukeropplevelsen er noe helt annet og det kommer ann på person om man liker Android eller iOS.
Vis hele sitatet...
Det var jo det han spurte om?
Sitat av mo3 Vis innlegg
med specs ja. Brukeropplevelsen er noe helt annet og det kommer ann på person om man liker Android eller iOS.
Vis hele sitatet...
Prøv igjen.
Fanz's Avatar
Trådstarter
Da har jeg forhåndsbestilt Galaxy S3 også blir det vell iphone 5 i oktober-november antar jeg Takk for svar!
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Jeg tror også at Galaxy S3 gruser iPhone
Er det noe vits i å forhåndsbestille SG3 kontra å vente til den faktisk kommer i butikken?

Noen som vet hvor man får den billigst?
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dead Roach Vis innlegg
Er det noe vits i å forhåndsbestille SG3 kontra å vente til den faktisk kommer i butikken?

Noen som vet hvor man får den billigst?
Vis hele sitatet...
netonnet har den til 5200 og elkjøp har den til 5400 (rundet av til nærmeste hundrelapp siden jeg ikke husket nøyaktige priser)
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Prøv igjen.
Vis hele sitatet...
hehe, var litt rask på tastaturet der, ja!
Sitat av Fanz Vis innlegg
Da har jeg forhåndsbestilt Galaxy S3 også blir det vell iphone 5 i oktober-november antar jeg Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Er du rik eller?
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Er du rik eller?
Vis hele sitatet...
Haha, nei langt i fra!
Sitat av Dead Roach Vis innlegg
Er det noe vits i å forhåndsbestille SG3 kontra å vente til den faktisk kommer i butikken?

Noen som vet hvor man får den billigst?
Vis hele sitatet...
Ettersom S2 var såpass populær så er du heldig om du får tak i den i en butikk på release dato.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg bestilte galaxy s3 fra komplett 4.mai. Det sto lenge 100+ bekreftet til 29 mai, men nå står det 100+ stk. Ubekreftet 6.jun.2012. Betyr dette at de ikke får den før 6.jun eller betyr det at det første partiet er utsolgt og for folk som ikke har bestilt ennå må vente til senest 6.juni for å få den? En annen ting ang komplett er at de har satt ned prisen med 100 kr siden mobilen ble lagt ut for salg. Dette er egentlig ganske urettferdig. Er dette noe komplett kan fikse uten at jeg mister min plass i køen om jeg sender en mail?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Lite tips; man kan egentlig ikke ta OS med i utregningen når man spør objektivt, ettersom det er ekstremt subjektivt.

iOS er behagelig å bruke for meg, kontra android som jeg føler kan innimellom bli litt forvirrende.
Men android har mer funksjonalitet, så hva ønsker du ut av tlfen din?

Lykke til med den nye tlfen din
Det som er greit med Iphone, er jo Jailbreake. Hvis du ikke jailbreaker Iphonen din, så er og vil den alltid bare forbli en murstein. På Iphone, så bruker man jo bare Installious, så får man alle app'sene gratis, å man bruker Cydia, til å gjøre mobilen din, til sånn du vil. Du kan jo få den helt mate til Android.

Du liker Iphone bedre, da venter du til Iphone 5, som meg
Jeg vurderer sterkt å kjøpe galaxy s3 siden jeg har hatt min iPhone3gs siden 2010.
Jeg kan kjøpe et nytt abonnement siden det jeg har nå er binningstiden utgått på.
Jeg har nå et abbonement som det er inkl 500mb data. Jeg tror jeg har gått over denne grensen 1-2 ganger på 2 år.
Så trenger ikke så mye mere data enn dette. Jeg sender nesten aldri meldinger,bare ringer. Hvor blir det billigst å kjøpe S3 med abonement ? For det er mest lønnsomt å kjøpe med abonement ?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Jeg vurderer sterkt å kjøpe galaxy s3 siden jeg har hatt min iPhone3gs siden 2010.
Jeg kan kjøpe et nytt abonnement siden det jeg har nå er binningstiden utgått på.
Jeg har nå et abbonement som det er inkl 500mb data. Jeg tror jeg har gått over denne grensen 1-2 ganger på 2 år.
Så trenger ikke så mye mere data enn dette. Jeg sender nesten aldri meldinger,bare ringer. Hvor blir det billigst å kjøpe S3 med abonement ? For det er mest lønnsomt å kjøpe med abonement ?
Vis hele sitatet...
Skal selv kjøpe den på Elkjøp, for da kan jeg hente den 1. Juni. Der koster den rundt 6000 kr full pris. Skal ta FlexiTalk 149 og Surepakke small på 1 GB
Sist endret av discfarmer; 27. mai 2012 kl. 02:40.
Prøvde en S3 i stad, å den var helt syk! Var innom en kompis på spaceworld da de fikk et par utstillingsmodeller.

Men det er jo litt spennende med iphone 5 også da, siden man ikke vet så mye om den enda.

Har det egentlig kommet noe info fra sikre kilder om iphone 5?

Har en ipone 4 som jeg har hatt siden release og er kjempe fornøyd med den, men siden batteriet begyner å bli dårlig så tenkte jeg at det var på tide med noe nytt.
S3 ofc, fordi jeg ikke liker ios
Hvis du vil spare noen kroner så har elkjøp fin pris på s2 i helga http://www.elkjop.no/product/mobil-o...rttelefon-sort