Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2926
noen som har en spesiell wow metod som går litt fortere en å bare queste?
ville satt pris om dere ga meg noen tips
Botte med honorbuddy ?
Kjøp deg honorbuddy. Raskt, enkelt og billig!

Edit: ninja lolhax
Sist endret av discfarmer; 9. juli 2012 kl. 02:10.
skaff en addon som heter zygor, den er veldig bra
er det stor bann sjanse?
Ikke så veldig stor, bare ha den på i normale tider. Altså ikke ingen spiller 4 dager i strekk. Ta heller noen par timer om dagen.
Sitat av Kevinsfatcamp Vis innlegg
er det stor bann sjanse?
Vis hele sitatet...
Om du vet hvordan du bruker den så nei. Men anbefaler at du leser deg opp om pluggins osv

Men vær obs på at du ikke gidder å gjøre ting selv etter du har bottet en stund, på slutten av min wow karriere handlet wow bare om botting.
Sist endret av t_ben; 9. juli 2012 kl. 02:12.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Om du vet hvordan du bruker den så nei. Men anbefaler at du leser deg opp om pluggins osv
Vis hele sitatet...
kan du sende meg link sånn at jeg ikke laster ned feil dritt?
Sitat av Kevinsfatcamp Vis innlegg
kan du sende meg link sånn at jeg ikke laster ned feil dritt?
Vis hele sitatet...
http://www.honorbuddy.com/
Sitat av Kevinsfatcamp Vis innlegg
kan du sende meg link sånn at jeg ikke laster ned feil dritt?
Vis hele sitatet...
Her har du forumet.
http://www.thebuddyforum.com/honorbuddy-forum/

Her kan du kjøpe botten.

http://www.honorbuddy.com/
Sitat av t_ben Vis innlegg
Vis hele sitatet...
er det mulig å laste ned fra piratebay? så slipper jeg å betale liksom
Sitat av Kevinsfatcamp Vis innlegg
er det mulig å laste ned fra piratebay? så slipper jeg å betale liksom
Vis hele sitatet...
Tror ikke men anbefaler deg å kjøpe det. Koster 200 kr
Sist endret av t_ben; 9. juli 2012 kl. 02:18.
Fatter ikke at folk betaler for add-ons som tilogmed kan få deg banna .. til et spill som allerede koster å kjøpe OG per måned ..
Og levle nå til dags er såpass enkelt at det og risikere ban pga botting vil jeg påstå ikke er verdt det.

Quest frem til du kan gå i dungeons levler helt sykt der,hvertfall om du har heirlooms tilgjengelig.
Dungeons funker fint frem til typ 62 så må du begynne og queste smått, men jeg kombinerer alltid questing og dungeons.

1-15(?) - Quest i startzone
15-62 - Dungeon farming
62-85 - Her prøver jeg og få gjort dungeon quest i hver dungeon oppover og kombinerer med, la oss si de første 20 questene i hver zone du kommer til,disse er somregel lett tilgjengelige og går rimelig kjappt.

Slik jeg har gjort det,jeg har 6x85 chars atm og levler 1-85 på rundt 3 1\2 days played.
Levler nå min 85 nummer 10. Er Warlock, dinga 60 ista og er faen meg dritlei lock og leveling for øyeblikket. Vurderer sterkt å kjøpe Honorbuddy for å få driten til 85. Men etter det er det jo litt "waste" med penger, sålenge ikke Honorbuddy også fungerer med andre ting.

Prøver å forklare så godt jeg kan her, er ikke helt... uhm "tilstede" for øyeblikket. Spørsmålet er om Honorbuddy fungerer til andre ting enn leveling? Farming, hp/jp/vp grinding? Prøvde å se på siden men fant egentlig ikke noe, men stoler ikke på søkeevnene mine nå.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Fatter ikke at folk betaler for add-ons som tilogmed kan få deg banna .. til et spill som allerede koster å kjøpe OG per måned ..
Vis hele sitatet...
Hvorfor blander du deg inn i en diskusjon du ikke vet noe om? Skjerp deg.

Honorbuddy er en bott, som alle andre botter, ikke en addon. Addons er gratis.

Å ta seg fra 1-85 er kjedelig, spesielt hvis du vil ha flere karakterer i 85. Det kan ta rimelig lang tid hvis du har dårlig erfaring med leveling fra før av.

Jeg anbefaler også honorbuddy. Få den til å grinde mobs/queste i 4-8 timer hver dag i 1-2 uker, og du har kommet langt. Hvis ikke, så er det en oppslagstavle i blandt annet storbyene Orgrimmar/Stormwind som gir deg en quest til kontinentet/area du burde queste(med hensyn til nåværende lvl)
Sitat av Thaos Vis innlegg
Levler nå min 85 nummer 10. Er Warlock, dinga 60 ista og er faen meg dritlei lock og leveling for øyeblikket. Vurderer sterkt å kjøpe Honorbuddy for å få driten til 85. Men etter det er det jo litt "waste" med penger, sålenge ikke Honorbuddy også fungerer med andre ting.

Prøver å forklare så godt jeg kan her, er ikke helt... uhm "tilstede" for øyeblikket. Spørsmålet er om Honorbuddy fungerer til andre ting enn leveling? Farming, hp/jp/vp grinding? Prøvde å se på siden men fant egentlig ikke noe, men stoler ikke på søkeevnene mine nå.
Vis hele sitatet...
Honorbuddy funker til farming,questing,raiding,dungeons,pvp,fishing,lvle proffessions,kjøpe og selge ting på AH, egentlig alt.
Honorbuddy er botten men for å kunne f.eks lvle mining og herb 0-525 må du laste ned en profil som noen andre har kodet.
Og så kan man ha pluggins som f.eks antistuck,antidrown,autosell,autorepair osv.

Her kan du laste ned profiler og plugins.
Sist endret av t_ben; 9. juli 2012 kl. 02:36.
Noen som spiller Wow fortsatt? Jiiiises..
Happy Buddha
Kom igjen Kevin, å botte det siste lvlet er bare pinglete! Kjør svett stil som sist!

Sitat av let100 Vis innlegg
Noen som spiller Wow fortsatt? Jiiiises..
Vis hele sitatet...
Gå et annet sted og vær kvalm. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Wow er fortsatt populært.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Kom igjen Kevin, å botte det siste lvlet er bare pinglete! Kjør svett stil som sist!
Vis hele sitatet...
Freak er ingen chattekanal.
Sist endret av t_ben; 9. juli 2012 kl. 02:37.
Happy Buddha
Sitat av t_ben Vis innlegg
Freak er ingen chattekanal.
Vis hele sitatet...
Joda, vi har en chattekanal også. Det jeg sa er høyst relevant for tråden hvis du leser det en gang til.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Kom igjen Kevin, å botte det siste lvlet er bare pinglete! Kjør svett stil som sist!



Gå et annet sted og vær kvalm. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Wow er fortsatt populært.
Vis hele sitatet...
Daaaakar, var det noen som trakka deg på tærne?
Happy Buddha
Sitat av let100 Vis innlegg
Daaaakar, var det noen som trakka deg på tærne?
Vis hele sitatet...
Nei, spiller heller ikke WoW, men synes bare det blir for dumt når du kommer med slike innlegg.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Joda, vi har en chattekanal også. Det jeg sa er høyst relevant for tråden hvis du leser det en gang til.
Vis hele sitatet...
Ja IRC, er til å chatte i men dette er desverre ikke IRC, dette er et forum.
Sist endret av t_ben; 9. juli 2012 kl. 02:44.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Nei, spiller heller ikke WoW, men synes bare det blir for dumt når du kommer med slike innlegg.
Vis hele sitatet...
Barn burde vel strengt talt finne senga nå, så logg deg av Amund...
Sitat av let100 Vis innlegg
Noen som spiller Wow fortsatt? Jiiiises..
Vis hele sitatet...
Yessir, over 10 millioner.
double xp rekruter en venn.
dungeons med quest
0-80 2 dager
80-85 "kommer helt ann på...

kjøpe bots for at du er for lat til å spille. Burde du kanskje ta deg en tur ut istedet.
Sist endret av Cozativity; 9. juli 2012 kl. 02:48.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Kom igjen Kevin, å botte det siste lvlet er bare pinglete! Kjør svett stil som sist!
Vis hele sitatet...
Skaff deg Skype eller et annet chatteprogram. Freak.no trenger ikke slik spam...
Happy Buddha
Sitat av t_ben Vis innlegg
Ja IRC, er til å chatte i men dette er desverre ikke IRC, dett er et forum.
Vis hele sitatet...
Og fortsatt lurer jeg på hvor jeg har "chattet" (i en sammenheng som er urelevant for tråden). Du har helt rett i at dette er et forum, og på dette forumet har vi også noe vi kaller for PM; og om du virkelig blir plaget av at jeg kaller han for Kevin og ser på det som chatting så kan du benytte deg av den funksjonen for å påpeke det. Så slipper du å bruke forum som en chattekanal du og!

Sitat av applekongen Vis innlegg
Skaff deg Skype eller et annet chatteprogram. Freak.no trenger ikke slik spam...
Vis hele sitatet...
Huffameg og mange jeg provoserte ved å skrive det da? Legg merke til at jeg skrev "som sist". Om noen ikke forstod det var poenget mitt ved innlegget at jeg ikke synes at han burde begynne å botte bare for å lvle fortere.

EDIT: Huffameg, trøtt. Håper det kommer en mod og rydder her.

Sitat av Cozativity Vis innlegg
double xp rekruter en venn.
dungeons med quest
0-80 2 dager
80-85 "kommer helt ann på...

kjøpe bots for at du er for lat til å spille. Burde du kanskje ta deg en tur ut istedet.
Vis hele sitatet...
RAF bonusen gjelder så framt jeg vet ikke etter lvl 83? Om jeg ikke tar helt feil er TS i 84 nå.
Sist endret av AmundK; 9. juli 2012 kl. 02:48.
Sitat av AmundK
Og fortsatt lurer jeg på hvor jeg har "chattet"
Vis hele sitatet...
Sitat av AmundK Vis innlegg
Kom igjen Kevin, å botte det siste lvlet er bare pinglete! Kjør svett stil som sist!
Vis hele sitatet...
Du burde forstå hvorfor den nederste quoten er chatting. Ser det ut som en forumpost (noe det dessverre er) eller noe mottatt i en fb melding/skype/sms eller whatever?
Sist endret av Thaos; 9. juli 2012 kl. 02:50.
Sitat av AmundK Vis innlegg

EDIT: Huffameg, trøtt. Håper det kommer en mod og rydder her.
Vis hele sitatet...
Håper det kommer en moderator og stenger deg ute, så slipper vi et nedspammet Freak Forum. Det er ingen tjent med!
Hvis WoW er et spill du liker, ikke bot det.
Det er virkelig ikke verdt det, du ødelegger hele opplevelsen.

Dette er måten jeg har ødelagt mange spill :/
Happy Buddha
Sitat av applekongen Vis innlegg
Håper det kommer en moderator og stenger deg ute, så slipper vi et nedspammet Freak Forum. Det er ingen tjent med!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg håper også at det kommer en moderator og sletter mine og samtlige andres innlegg her. Men at jeg spammer vil jeg ha meg frabedt, jeg har aldri tidligere spammet på noen som helst måte eller skrevet chattete innlegg. Må jo bare beklage på mitt dypeste det ene innlegget!
Sitat av Echodius Vis innlegg
Hvis WoW er et spill du liker, ikke bot det.
Det er virkelig ikke verdt det, du ødelegger hele opplevelsen.

Dette er måten jeg har ødelagt mange spill :/
Vis hele sitatet...
Kommer an på hvordan du spiller det. Man botter jo ikke alt man gjør, lykke til med å botte Heroic Raids f. eks
Ikke noe stress å botte noe som helst, bare du bruker rett program, satt å facerolla madness på heroic med PQR. så umulig er det ikke
Sitat av elitenilo Vis innlegg
Hvorfor blander du deg inn i en diskusjon du ikke vet noe om? Skjerp deg.

Honorbuddy er en bott, som alle andre botter, ikke en addon. Addons er gratis.

Å ta seg fra 1-85 er kjedelig, spesielt hvis du vil ha flere karakterer i 85. Det kan ta rimelig lang tid hvis du har dårlig erfaring med leveling fra før av.

Jeg anbefaler også honorbuddy. Få den til å grinde mobs/queste i 4-8 timer hver dag i 1-2 uker, og du har kommet langt. Hvis ikke, så er det en oppslagstavle i blandt annet storbyene Orgrimmar/Stormwind som gir deg en quest til kontinentet/area du burde queste(med hensyn til nåværende lvl)
Vis hele sitatet...
Jeg tok nettopp opp igjen diablo 2 frem til jeg ordner grafikkort til d3. Det skal ikke bare være spillegleden ved å finne det absolutt beste gear som gjelder, men også selve spillopplevelsen. Det å øke i styrke gradvis, bruke det man finner og trade med andre.

Hvis man syns spillet blir så kjedelig at man må gå til noe så drastisk som å betale for å jukse, bør man ta en titt på the basics. Hvorfor spiller man akkurat det spillet?

Dessuten når det er noen som jukser, er det urettferdig ovenfor de som spiller legit. Vet det er en umulig kamp å vinne, lærte jeg i diablo 2. Det må ikke bety at man skal gi opp for det.
Sist endret av Taurean; 9. juli 2012 kl. 09:16.
alt som er WoW relatert som er dritbillig !
kan også bekrefte at det er sant, og til å stole på;

http://www.ownedcore.com/forums/mmo-...feedbacks.html

masse bra feedbacks fra denne siden
Sitat av Thaos Vis innlegg
Levler nå min 85 nummer 10. Er Warlock, dinga 60 ista og er faen meg dritlei lock og leveling for øyeblikket. Vurderer sterkt å kjøpe Honorbuddy for å få driten til 85. Men etter det er det jo litt "waste" med penger, sålenge ikke Honorbuddy også fungerer med andre ting.

Prøver å forklare så godt jeg kan her, er ikke helt... uhm "tilstede" for øyeblikket. Spørsmålet er om Honorbuddy fungerer til andre ting enn leveling? Farming, hp/jp/vp grinding? Prøvde å se på siden men fant egentlig ikke noe, men stoler ikke på søkeevnene mine nå.
Vis hele sitatet...
Hvilken Realm Spiller du På? jeg Er ally, Neptulon... jeg tenkte vi kunne Gå noen dungeon's sammen? jeg er lvl 63 Resto shaman.
Sitat av elitenilo Vis innlegg
Hvorfor blander du deg inn i en diskusjon du ikke vet noe om? Skjerp deg.

Honorbuddy er en bott, som alle andre botter, ikke en addon. Addons er gratis.
Vis hele sitatet...
Addons trenger så aldeles ikke å være gratis. Det finnes godt med premium-addons som selges for penger.
Har nå kjøpt meg Honorbuddy Funker ok, men er ganske fersk i forhold til profiles og plugins. Noen som kan hjelpe meg angående profiler o.l for å få det til å fungere ordentlig? Steamnick er ehs5 for de som har steam og vil legge meg til

Spiller forøvrig på Aszune. Botter nå med en lvl 64 Warlock (Horde).
Sitat av Taurean Vis innlegg
Fatter ikke at folk betaler for add-ons som tilogmed kan få deg banna .. til et spill som allerede koster å kjøpe OG per måned ..
Vis hele sitatet...
Zygor får deg ikke bannet, og guidene er veldig gode!

EDIT: Har brukt Honorbuddy siden det kom ut, og det eneste jeg har fått er en 3 timers ban... Faktisk botta jeg en DK fra 55-85 med BG farming fra onsdag til tirsdag, non stop. På en uke hadde jeg 6 dager og 3 timer played, men jeg ble fortsatt ikke banna...
Sist endret av Fkleppe; 10. juli 2012 kl. 17:35.