Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 2760
Ettersom jeg begynner å bli sompasse lei PS3 vil jeg ha en xBox 360.
Derfår trenger jeg litt hjelp nå:

Er det noe jeg bør tenke på før jeg kjøper (Bruker Komplett for konsoll og CDON.com for spill) xBox 360?
Er det noe som er et "must" til xBox? Hvilke spill bør jeg kjøpe etc..

Har tenkt å kjøpe:

MW2, BF3 og GTA IV. Noe annet jeg bør tenke på?
Razer onza! titegn
Gjerne ''tournament edition''
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Must å ha mic og gold!
Alkoholisert gamer
kinect er jo en kjekk sak, det er jo ikke ett must, men fy å morsom det er

Ett ordentlig headsett er jo også en kjekk ting å ha, hvertfall til online gaming.
Og som de fleste vet, så er jo ikke headsett pluggen på xbox lik som i f.eks. mp3spillern din.

Xbox Live Gold er jo så og si ett must, men klart, hvis du ikke skal game online trengs det jo ikke

Edit: ninjaed...
Sist endret av ekoli; 23. januar 2012 kl. 17:27.
Gears of War-serien.
Alan Wake.
Crackdown 1 & 2.
Fable II & III.
Forza 3 & 4.
Halo: 3 (+ODST og Reach).
Infinite Undiscovery.

Hvis du kjøper disse har du en god samling med gode Xbox-spill du ikke får skaffet til PS3
Ett par ting, siden du velger å gå over til Xbox fra Ps3:

1. Det koster penger å spille online spill, har forstått at det er forskjellige abb-typer, men det er visst ikke spess dyrt.

2. Oppladbar trådløs håndkontroll er/var ikke inkludert den gangen jeg kjøpte 360`en min.
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Must å ha mic og gold!
Vis hele sitatet...
Bestilte meg headsett med mic på fredagen
Alkoholisert gamer
Sitat av olavXO Vis innlegg
1. Det koster penger å spille online spill, har forstått at det er forskjellige abb-typer, men det er visst ikke spess dyrt.
Vis hele sitatet...

Du den versjonen som er gratis, som du kun kan bruke til å laste ned ting.

Så har du prisene:
1 mnd koster 59 kroner
3 mnd koster 159 kroner
12 mnd koster 499 kroner
Sitat av olavXO Vis innlegg
Ett par ting, siden du velger å gå over til Xbox fra Ps3:

1. Det koster penger å spille online spill, har forstått at det er forskjellige abb-typer, men det er visst ikke spess dyrt.

2. Oppladbar trådløs håndkontroll er/var ikke inkludert den gangen jeg kjøpte 360`en min.
Vis hele sitatet...
1. Tjaa, har hørt at xBox leverer mye bedre online enn PS3.
2. Tror det er med nå. Ser iværtfall sånn ut

Sitat av ekoli Vis innlegg
Du den versjonen som er gratis, som du kun kan bruke til å laste ned ting.

Så har du prisene:
1 mnd koster 59 kroner
3 mnd koster 159 kroner
12 mnd koster 499 kroner
Vis hele sitatet...
Var da ikke så værst
Sitat av Settoz Vis innlegg
1. Tjaa, har hørt at xBox leverer mye bedre online enn PS3.
2. Tror det er med nå. Ser iværtfall sånn ut
Vis hele sitatet...
1. Tja det sa jeg vel heller aldri noe om, selvom jeg ikke helt merker noen forskjell.
2. Det er godt mulig, kjøpte Elite versjonen for 2 år siden ca og da gjorde det ikke det.
Sitat av ekoli Vis innlegg
Du den versjonen som er gratis, som du kun kan bruke til å laste ned ting.

Så har du prisene:
1 mnd koster 59 kroner
3 mnd koster 159 kroner
12 mnd koster 499 kroner
Vis hele sitatet...
Hvordan skaffe billig Xbox live.
Sitat av olavXO Vis innlegg
1. Tja det sa jeg vel heller aldri noe om, selvom jeg ikke helt merker noen forskjell.
2. Det er godt mulig, kjøpte Elite versjonen for 2 år siden ca og da gjorde det ikke det.
Vis hele sitatet...
Meh, er veldig mye hack ute på PS3 nå. Igår når jeg spilte MW2 kom jeg fra level 26 til 70 på en runde. Skulle liksom ha en "clean" bruker

Sitat av Mandokir Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hva kan man bruke Microsoft points til?
Det er billigere hos MaximusCards... Betalte rett over 200,- for 12mnd. Fikk koden på mail rett etterpå.

Microsoft Points kan man bruke til å kjøpe spill og add-ons f.eks
Sitat av Settoz Vis innlegg
Meh, er veldig mye hack ute på PS3 nå. Igår når jeg spilte MW2 kom jeg fra level 26 til 70 på en runde. Skulle liksom ha en "clean" bruker



Hva kan man bruke Microsoft points til?
Vis hele sitatet...
Meh, du kan fort gå på en smell hvis du tror det er helt reint på MS sine servere altså.

Microsoft points er som jeg har forstått enheten man veksler inn penger mot for å betale for spill, DLC o.l.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hva kan man bruke Microsoft points til?
Vis hele sitatet...
Laste ned spill og tilleggspakker til spill. Er mange hundre å velge mellom
Alkoholisert gamer
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jaja, vet at det finnes billigere overalt, du får også billigere microsoft points.
Men nå har jeg kommet med det det koster hvis du er like lat som meg, og bare taster inn litt info om kortet ditt på xboxen


Sitat av Settoz Vis innlegg
Hva kan man bruke Microsoft points til?
Vis hele sitatet...
Microsoft points brukes til å kjøpe spill via xboxen, kjøpe mappacks til spill som COD, og leie filmer over xboxen.
Bestiller kanskje denne pakken også kjøper jeg noen brukte spill på finn.no..
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645653
Forstår ikke helt. Lei av PS3? Sikker på at du ikke er lei av konsoll generelt?
Kanskje på tide å kjøre på med PC eller wii etc? Noe nytt?
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
Forstår ikke helt. Lei av PS3? Sikker på at du ikke er lei av konsoll generelt?
Kanskje på tide å kjøre på med PC eller wii etc? Noe nytt?
Vis hele sitatet...
Har wii på hytta Har en del problemer med PS3'n min, f.eks at jeg ikke får logget inn til tider samt at det kan lagge som fy til tider på offline. Også klikker hele PS3en til tider. (En PS3 slim)

Men har hørt rykte om at en ny PS / xBox skal komme iår, er dette sant?

Aldri likt å spille skytespill på PC.. Vet ikke hvorfor men liker det bare ikke, liker mer spill som Minecraft, sims etc. til pc.
Sist endret av Vod0; 23. januar 2012 kl. 18:00.
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
Forstår ikke helt. Lei av PS3? Sikker på at du ikke er lei av konsoll generelt?
Kanskje på tide å kjøre på med PC eller wii etc? Noe nytt?
Vis hele sitatet...
Xbox har jo veldig mange gode, eksklusive titler da.
Er det noen som har erfaring med disse?
http://www.kontrolfreek.com/Specials...-GamerPack.asp
Ps3 er bedre


Xbox bråker-ps3 helt stille

Xbox live koster penger-Playstation network er gratis

xbox marketplace er mye dårligere enn ps store (playstation store)

om du ikke liker kontrollene er det bare å kjøpe en kopi av xbox kontrollen
Sitat av Dj-T Vis innlegg
Ps3 er bedre


Xbox bråker-ps3 helt stille

Xbox live koster penger-Playstation network er gratis

xbox marketplace er mye dårligere enn ps store (playstation store)

om du ikke liker kontrollene er det bare å kjøpe en kopi av xbox kontrollen
Vis hele sitatet...
håhåhåhååhh, min PS3 bråker veldig! PSN er ikke noe særlig bra og det gjør ingenting for meg å betale 33kroner i mnd. for live..
Sitat av Settoz Vis innlegg
Bestilte meg headsett med mic på fredagen
Vis hele sitatet...
Det følger vell med mic ?

Sitat av Settoz Vis innlegg
håhåhåhååhh, min PS3 bråker veldig! PSN er ikke noe særlig bra og det gjør ingenting for meg å betale 33kroner i mnd. for live..
Vis hele sitatet...
skjønner ikke hva som er forskjellen .. hvis ps3-en din bråker så gjør vell ikke det noe xbox bråker jo det også
Sist endret av Dj-T; 23. januar 2012 kl. 20:04.
Sitat av Dj-T Vis innlegg
skjønner ikke hva som er forskjellen .. hvis ps3-en din bråker så gjør vell ikke det noe xbox bråker jo det også
Vis hele sitatet...
Den nye slim versjonen bråker minimalt, glemmer til og med å skru den av noen ganger siden den bråker så lite.
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Den nye slim versjonen bråker minimalt, glemmer til og med å skru den av noen ganger siden den bråker så lite.
Vis hele sitatet...
den første utgaven bråkte vell litt mindre enn den nye xbox-en
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Kjøp FIFA 12 og Forza.
Sitat av Dj-T Vis innlegg
den første utgaven bråkte vell litt mindre enn den nye xbox-en
Vis hele sitatet...
Snakker du om xbox eller den hvite versjonen av xbox 360, den orginale?
Har aldri eid en xbox, men har eid både den hvite og slim versjonen av xbox 360. Den hvite versjonen bråker ganske mye.
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Snakker du om xbox eller den hvite versjonen av xbox 360, den orginale?
Har aldri eid en xbox, men har eid både den hvite og slim versjonen av xbox 360. Den hvite versjonen bråker ganske mye.
Vis hele sitatet...
Her snakker jeg om xbox 360 ,har ps3 å xbox 360 og det blir vell mest spilling på ps3-en
Sitat av Dj-T Vis innlegg
Ps3 er bedre


Xbox bråker-ps3 helt stille

Xbox live koster penger-Playstation network er gratis

xbox marketplace er mye dårligere enn ps store (playstation store)

om du ikke liker kontrollene er det bare å kjøpe en kopi av xbox kontrollen
Vis hele sitatet...
Xboxen bråker fordi cdromen går rundt. Installerer man spillet på harddisk så hører man ikke xboxen.de nyeste xkassene bråker omtrent ikke ved cdrom heller.

Xbox live koster penger, allikevel spiller flere folk det(?) sist jeg leste, i tillegg til at live er en bedre tjeneste enn playstation network. Betaler heller litt, istedet for å bruke et system som blir hacket
Sist endret av mo3; 23. januar 2012 kl. 21:14.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Xboxen bråker fordi cdromen går rundt. Installerer man spillet på harddisk så hører man ikke xboxen.

Xbox live koster penger, allikevel spiller flere folk det(?) sist jeg leste, i tillegg til at live er en bedre tjeneste enn playstation network, sier folk.
Vis hele sitatet...
Det er flere som spiller ps3 og xbox bråker selvom du ikke ha i noe i cd-rommet
Sist endret av Dj-T; 23. januar 2012 kl. 21:13.
Heller mw3 enn mw2? :/ Iallefall med tanke på antall spillere
Vet at det følger med mic i pakkene men jeg bestilte et gaming headsett som har mic på seg :P Bestilte det egentlig for PS3'n da.

Men den nyeste xBox'n skal vist ikke bråke sånn alt for mye..
Kan hende jeg tar Forza 4 pakken til Komplett.no også kjøper jeg noen spill fra Finn.no eller Cdon.com
Sitat av Settoz Vis innlegg
Vet at det følger med mic i pakkene men jeg bestilte et gaming headsett som har mic på seg :P Bestilte det egentlig for PS3'n da.

Men den nyeste xBox'n skal vist ikke bråke sånn alt for mye..
Kan hende jeg tar Forza 4 pakken til Komplett.no også kjøper jeg noen spill fra Finn.no eller Cdon.com
Vis hele sitatet...
Hviss du har mange spill til ps3 hvorfor kjøper du da en xbox?
Sitat av Dj-T Vis innlegg
Det er flere som spiller ps3 og xbox bråker selvom du ikke ha i noe i cd-rommet
Vis hele sitatet...
Jeg har førstegenerasjons 360, samt "slim" som den populært blir kalt. Ingen av de bråker noe så lenge man installerer spillet på harddisken. Slimen hører man ikke når man spiller engang.

Sitat av Settoz Vis innlegg
Vet at det følger med mic i pakken
Vis hele sitatet...
Følger ikke med mic på de nyeste xkassene.
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Heller mw3 enn mw2? :/ Iallefall med tanke på antall spillere
Vis hele sitatet...
MW2 er en klasisker ! Jeg digger hele spiller, kan liksom sitte å spille det i flere dager, uker måneder mens de tkan jeg ikke med noen andre spill!

Sitat av mo3 Vis innlegg
Følger ikke med mic på de nyeste xkassene.
Vis hele sitatet...
I pakkene man får kjøpt følger det med Mic (de pakkene som har spill med)

Sitat av Dj-T Vis innlegg
Hviss du har mange spill til ps3 hvorfor kjøper du da en xbox?
Vis hele sitatet...
Hvorfor bryr du deg?
Jeg vil gjerne ha en xBox ettersom jeg er lei PS3.. Blir å selge den, slutt med fan-boy snakket nå
Sitat av Settoz Vis innlegg



I pakkene man får kjøpt følger det med Mic (de pakkene som har spill med)

:
Vis hele sitatet...
hmm. Jeg fikk ikke med mic med, kjøpte med spill. Men jeg ser de pakkene fra komplett gjør!
Sist endret av mo3; 23. januar 2012 kl. 21:22.
Sitat av mo3 Vis innlegg
hmm. Jeg fikk ikke med mic med, kjøpte med spill. Men jeg ser de pakkene fra komplett gjør!
Vis hele sitatet...
Kan godt jeg tar litt feil men det følger med på Forza 4 og Mw3 pakken
[url]http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648256[/url

Bør jeg ta MW3 eller Forza pakken?
Sist endret av Vod0; 23. januar 2012 kl. 21:25.
Btw, kjøp heller kassa fra cdon. Siden du bor her i Kirkenes så må du jo betale en million i frakt til komplett. Xboxen koster 1699 på cdon. Mulig de har noe tilbud på Euronics også? Jeg kjøpte i all fall min xbox i Vadsø på expert for to tusen med to spill og harddisk : )
Sitat av mo3 Vis innlegg
Btw, kjøp heller kassa fra cdon. Siden du bor her i Kirkenes så må du jo betale en million i frakt til komplett. Xboxen koster 1699 på cdon. Mulig de har noe tilbud på Euronics også? Jeg kjøpte i all fall min xbox i Vadsø på expert for to tusen med to spill og harddisk : )
Vis hele sitatet...
Har et gavekort jeg må få brukt :/ Ellers hadde jeg tatt turen til Euronics.
Bor du i Kirkenes?
Sist endret av Vod0; 23. januar 2012 kl. 21:29.
Jepp, bor i Kirkenes : ) men er vadsøværing!
Sist endret av mo3; 23. januar 2012 kl. 21:30.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Jepp, bor i Kirkenes : ) men er vadsøværing!
Vis hele sitatet...
ah, skole?

Sliter du med bråk fra din xBox?
Sitat av Settoz Vis innlegg
ah, skole?

Sliter du med bråk fra din xBox?
Vis hele sitatet...
Gikk skole her i fjor. Nå er jeg lærling.

Om du ikke installerer spillet på harddisken, vil du høre at xboxen er der, men ikke nok til at man blir irritert. Installerer du vil du omtrent ikke høre den. Kan nesten sammenligne det med en god bærbar. Viftestøyen er akkurat høy nok til at du klar å glimte den i hørselen. Siden man naturlig nok spiller med lyd vil du nok ikke høre den mens du spiller.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Gikk skole her i fjor. Nå er jeg lærling.

Om du ikke installerer spillet på harddisken, vil du høre at xboxen er der, men ikke nok til at man blir irritert. Installerer du vil du omtrent ikke høre den. Kan nesten sammenligne det med en god bærbar. Viftestøyen er akkurat høy nok til at du klar å glimte den i hørselen. Siden man naturlig nok spiller med lyd vil du nok ikke høre den mens du spiller.
Vis hele sitatet...
Kan jeg installere alle spillene jeg kjøper på CD rett på xBoxen?
Sitat av Settoz Vis innlegg
Kan jeg installere alle spillene jeg kjøper på CD rett på xBoxen?
Vis hele sitatet...
Ja, men du må ha cden i inni konsollen når du spiller. Dette selvfølgelig så ikke spillet går på rundgang som en billig prostituert.
Jeg har en slik xbox av type gammel hvit versjon, og min bråker til tider ganske heftig ved spilling fra cd-rom. Har tydligvis den typen med gammelt hovedkort (?) som får lettes RROD, men jeg elsker den. Kan bekrefte det mo3 sier angående og innstalere spill for og slippe støy, fungerer utmerket, men på en 20gigs hardisk er det ikke stort jeg får lagret
Kan vell oppdatere tråden med at jeg Bestilte mw3 pakken til komplett.no idag
Ikke kjøp xbox live rett fra xboxen, google litt, så finner du andre sider som selger det billigere klarte å plukke opp 14 mnd for 280,- elns, det er halv pris for 2 mnd ekstra det!
Sitat av kingzern Vis innlegg
Ikke kjøp xbox live rett fra xboxen, google litt, så finner du andre sider som selger det billigere klarte å plukke opp 14 mnd for 280,- elns, det er halv pris for 2 mnd ekstra det!
Vis hele sitatet...
Ser at cdon.com selger for 359kr. (12 mnd + 800 points ting) Men skal se når jeg skal kjøpe live