Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2146
Hva er det beste online multiplayer bilspillet? Enten PS3 eller PC. Og burde ha ganske mange aktive spillere.
Rigs of rods :P
kommer ann på hvordan bilspill du liker, jeg liker GT5 til ps3.
Trackmania serien, 2'ern er veldig kul og!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg liker veldig godt Burnout Paradise City, det finnes dog veldig mange typer bilspill. Dette er et av de jeg virkelig kan slappe av mens jeg spiller.
Det første jeg tenkte da jeg så tråden var Trackmania. Det vekker konkurranseinstingtet mitt, i hvertfall.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Big rigs over the road racing!!! MÅ prøves, kun for the lulz.

Neida, men Trackmania og forza (xbox only?) er bra!
Trackmania som de andre nevner er konge online!
Twisted Metal!!!

Oi, så ikke at det skulle være online... Men skulle jo komme nytt twisted metal, så det blir nok online!
Sist endret av Waffaz; 13. januar 2012 kl. 22:30.
TMNF helt klart! Gratis er det også..
Desverre er det såpass store restriksjoner for brukere med gratis versjonen i dag at det er mindre enn en brøkdel som fortsatt spiller. :-\
Du skulle stillt det samme spørsmålet for 6 år siden, i 2006, da var det masse aktivitet rundt TrackMania!
need for speed hot pursuit
Ehm? Rfactor! Sykeste bil simulatoren spør du meg. Grafikken imponerer ikke, men tar igjen på fysikk og modifisering.

Sjekk det ut!

Til pc forresten.
Live for speed til pc. hvis du liker simulator spill. masse online spillere. Er forresten også den dessidert beste bil simulator jeg har prøvd. med G27 vel å merke umulig å spille med tastatur.

husker jeg ende opp med å bruke musa til styringen da jeg prøvde det første gang...:P

Gratis å prøve er det å. www.lfs.com

Anbefaler deg å gå til innkjøp av logitech G27 og playseat hvis du vikelig vil nyte bil spill. tror aldri jeg kommer til å like et bilspill uten det lenger...:P
om du er veldig dedikert kan du prøve iRacing. Du får ikke spille når du selv vil en gang, du må følge planen til utviklerene. ekstremt realistisk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
prøv nfs world, mange spillere og masse fete biler med mulighet for tuning
Motorstorm! Ekstremt morsomt. Tror det er multiplayer på det :3