Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1559
Har prøvd å leita etter noe alla den tråden her, men har ikke funnet noe
For tiden har jeg bare en dårlig laptop tilgjengelig for gaming, så jeg lurte på om noen av dere kan anbefale noen pc-spill som ikke krever så mye? Det er helst spill som age of empires jeg leter etter, altså strategi jeg kan game på LAN. Desverre så lagger Age alt for mye når jeg skal starte å kjempe mot andre

(sorry om denne tråden finnes fra før)
Jeg er ikke helt sikker, men kanskje Warcraft kan være noe? Har en liten følelse om at det også vil "lagge", men det er verdt et forsøk.
Heroes derimot tror jeg passe perfekt for deg (3 ern)

Lykke til!
Worms kan jo spilles på LAN . krever lite.
Red Alert 2. *Tjuetegn*
Red alert 1 er morrorre :bergenser
Trådstarter
66 6
hehe, takk for svar! tror jeg skal prøve wc3..men ekke nå fan av heroes som desverre kompisen min er..
worms hadde jeg helt glemt av. Det er jo alltid kult
Andre sjangre går og !

For alle dere som har spilt Soldat, vet dere om et spill som ligner veldig på dette? jeg mener å ha spilt et lignende spill noen år tilbake, men greia var at når man skøyt i bakken, så skjøt man seg igjennom veggen(om det ga nå mening)
Sitat av Jokr
For alle dere som har spilt Soldat, vet dere om et spill som ligner veldig på dette? jeg mener å ha spilt et lignende spill noen år tilbake, men greia var at når man skøyt i bakken, så skjøt man seg igjennom veggen(om det ga nå mening)
Vis hele sitatet...
Kan det være Liero? Ikke LAN på det, men 2player på samme tastaturet - og med mange modifikasjonsprogrammer kan du gjør ting utrolig artig :P
Min schlagerliste er som følgende:
  • LieroX - Mulitplayer Liero.
  • Liero - 2-spillere lokalt.
  • Soldat - Opp til 32-spillere pr. brett.
Personlig mener jeg soldat banker begge spillene hardt, men liero er en slager av rang på storskjerm med mange tilskuere.
Jokr: Wc3 lagger ganske godt på en dårlig pc trust me, har prøvd. Er enda værre enn AoE etter min mening, fordi det ofte blir mye spell casters som lyser opp skjermen.

Du må nok prøve en av de eldre AoE spillene, ellers mener jeg det var noe spill som het Settlers osv som ikke trenger for mye. Evt. kan du prøve Warcraft 2 ^^
Siden vi kunne nevne spill i andre sjangre også,vil jeg anbefale tidligere utgaver av Football Manager. Dvs CM97/98 blandt annet. Nå aner ikke jeg om du liker fotball, men dette er et spill som krever lite, men som du alikevel kan sitte å spille i månedsvis (noen spiller i flere år).
Syndicate
Alt fra Lucasart (Sam&Max, Day of the tentacle +++)
Alt fra Sierra (Police quest, Space quest, Quest for glory +++)
Larry
Simon the sorceror
Duke Nukem 3d
Wolfenstein 3d
Blues brothers
Normality

Forøvrig kan du søke på "Abandongames" i Google og få litt inspirasjon.
Trackmania Nations. Det spillet kan du få dritgod graffikk på, i tillegg til at man kan spillet det i safemode.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
66 6
hehe, foretrekker gamle trackmania(vet ikke navn, men før tm ble "hightech":P)
har jo alltid achtung die kurve, klassikker
men takk for forslag folkens, skal se hva jeg får til
Starcraft kan du jo prøve ut, krever absolutt ikke mye, men er moro.
Tiberian Sun kan være et alternativ, egentlig kan de fleste Command&Conquer spillene funke (bortsett fra Renegade og Generals osv)

Btw: Achtung, die kurwe! Burde prøves.
/\ var skrevet allerede det, så ikke
Har hørt om et spill som heter DOTA. Hakke prøvd det selv, tror det er en mod til war craft 3 eller no.. Det skal være drit kult, tror de spiller det i store konkuranser og sånn, med pengepremier
Dota er et map til warcraft 3, custom game vel å merke. Min mening er at det er et så helvettes overrata map at det er skummelt, aldri syns noe om det. er haugevis av bedre maps... men det er mitt synspunkt da.
archi: Ok, jeg hakke peil liksom. Har aldri prøvd det som sagt.

Men du kunne skaffet deg et spill som heter Serious Sam, 1'ern eller 2'ern. Jeg har 2'ern, det er heftig! Går ikke så mye på strategi, tvert imot, men morsomt. Det er gøy og spille med mange kamerater på LAN.
Sist endret av 406057; 24. mars 2007 kl. 01:34.
jeg vet kje helt hva du har i den kassa de, men anbefaler starcraft. Det syns jeg var gøy Det krever lite fra pcen din.

eller så.... Tetris? det er jo udødelig! og timesvis med morro!
Sist endret av VitaminC; 24. mars 2007 kl. 01:42.
du kan jo prøve abandon games