Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 6440
personlig har jeg en tendens til å havne på film-kjøret etter å ha puffet litt; half baked, ali g, the office & anchorman er noen favoritter.. eller hvliken-som-helst q tarantino-film..

xbox360 er også gøy, spesiellt fifa world cup & G.R.A.W.

og beste røykemusikken er for meg Erykah Badu eller MarsVolta (ny plate kan lastes ned nå! www.torrentz.com)

var forleden i pirbadet rimelig kake, den vannsklia er syyyk!

andre vaner/forslag?!
Hva jeg gjør når jeg røyker?
-Røyker mer vel ?

Og etter at jeg er tom for noe å røyke, så setter jeg igang kake-kicked, spiser en del, og hører på noe slack weed musikk, laid-back med cola og godteri
Hva som helst egentlig
Prater meget usammenhengende, akkurat som at jeg er i en transe.
Spiser sjokolade rullekake som er ufattelig digg hvis man er stein
nyter rusen, 2020202020
uff ja,, søtsaker er farlig godt nå du røyker
Jeg blir veldig 'smart' når jeg røyker, så jeg tenker for det meste. Hele tiden raser det masse spørsmål gjennom hodet.. "Hvorfor, hva og hvordan" - er alltid et heftig emne inni hodet mitt.


Ellers er det ofte en bra film som blir satt på. Men vi kan også røyke oss teite, og bare sitte å fjase, snakke piss til hverandre. Det er vi egentlig best til. Og det er som regel det som er mest morsomt.

Men det som er den dumme/største vanen, er maten. ALLTID spiser jeg så mye når jeg har hatt litt stæsj. Det er ikke til å holde ut! Spiser som en kar med bendelorm. Men herlig er det! Cola er jo og rutine i fjern tilstand. Kald Cola er paradis.

Når jeg sier "vi", mener jeg;
Det er som regel frekkmann jeg røyker med, vi er faste partnere. Det er godt å ha en fast røykepartner. Da ender det aldri med noe annet enn en hyggelig kveld med gall og fest!
går tur :S (tjue tegn)
Selvransakingsmarerittet styrer jeg unna, hvis jeg tenker på noe digg, som f.eks. en pizza ellernoe, så MÅ jeg nedover i gata og skaffe meg, hehe. Bruker å få mad munchies på Toblerone, så bruker å ha det liggende underveis
I en skog her er det noe som kalles tivoli..en plass der barnehage unger bruker å dra på tur osv..der er det ypperlig å røyke og herje, masse tau mellom trær, og bratt og benker og alt mulig..Ellers e det jo godt å chillen me film å
Eyes Wide Shut e en film du ikke bør se når du har røyka.
fightboy's Avatar
Trådstarter
25 0
Sitat av Kaptein Snus
Eyes Wide Shut e en film du ikke bør se når du har røyka.
Vis hele sitatet...

hehe, så den etter en feit en, syns den var bra jeg!
men har fortsatt problemer med badekar-sekvensen i Fear&Loathing in Las Vegas, freaker meg litt ut..

andre filmer eller aktiviteter som anbefales?
røyker videre i guess? :P nyte rusen er digg det og..
fightboy's Avatar
Trådstarter
25 0
herregud, selvfølgelig røyker man videre! er jo ikke det jeg spør om..
Ler litt, sitter mye stille til jeg eventually passer out på sofaen.
ser på family guy, flirer, spiser, drikker utrolige mengder mountain dew, ligger å ser på tapeten (har type 1970 talls tapet som beveger på seg) digge musikk og røyker mer..
hva jeg gjør når jeg røyker? først blander jeg bønna med tobakk, putter oppi en brønn, fester brønnen, fyller vann på bongen og røyker :P :S
Sitat av fightboy
personlig har jeg en tendens til å havne på film-kjøret etter å ha puffet litt; half baked, ali g, the office & anchorman er noen favoritter.. eller hvliken-som-helst q tarantino-film..

xbox360 er også gøy, spesiellt fifa world cup & G.R.A.W.

og beste røykemusikken er for meg Erykah Badu eller MarsVolta (ny plate kan lastes ned nå! www.torrentz.com)

var forleden i pirbadet rimelig kake, den vannsklia er syyyk!

andre vaner/forslag?!
Vis hele sitatet...
Anchorman er uten tvil den beste filmen jeg har sett stoned, digger den

Men ellers, sette på en godfilm, munche munch, prate piss med kompiser og så sove i 12 timer.
mekke meg lum og röyke utstyr av forskjellige ting, eller tegne eller male eller kanskje lage noen fete beats i fruity loops.. Blir så sinnsykt kreativ når jeg fyrer, men kommer veldig an på hva det er man röyker på da Alltid digg å väre ute å fyre, föler seg litt sunnere da også:P hehe
jeg pleier og kle meg i sykepleier uniform i lær og daske en kompis med en 2"4, samtidig som vi ser på en dokumentar om nepalske pung slanger. Kanskje avslutter jeg kvelden med en liten en.


pavehatt med 2 zig-zags er mad, tar en time og røyke


hæ?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
1.* Brenner en sigarett
2.* River ("nuller") opp hasjen - eller "grinder" weeden
3.* Klipper til ett filter
4.* Ruller en cone (eh, kjegle på "gått nårsk")
5.* Stapper oppi the cone
6.* Fyrer på
7.* Røyker - :

Forøvrig gjør jeg det samme som jeg alltid ellers pleier å gjøre, som f.eks :

Chille,
Se på tv eller film.
Spille gitar.
Kræsje RC fly, helikopter og biler.
Feste og dra på byen.
Glo inn i en PC skjerm.
Høre på musikk.
Spise
Drikke
Dusje
Sove
Spille hækki's
Ligge på sofaen
Chille
Chille
Sove

Garantert mye mer jeg kan skrive ned på denne listen min. Var bare ting jeg kom på i løpet av 30 sekunder.
Hva tanker hadde du egentlig om hva folk gjorde når de røykte?

Edit: tok bort siste setning, slik at det ikke skulle virke som jeg var oh yeah superkul, hehe - ikke sant, you supa cool fuCKYou
Sist endret av spQ; 13. august 2006 kl. 17:10.
Personlig gjør jeg akkurat det samma som jeg ville ha gjort om jeg ikke hadde røyka.
Som speq sa og trekte tilbake, det er ikke noe hokkuspokkus. det er bare hasj. "fatt nu det"
Sitat av Magnus
Personlig gjør jeg akkurat det samma som jeg ville ha gjort om jeg ikke hadde røyka.
Som speq sa og trekte tilbake, det er ikke noe hokkuspokkus. det er bare hasj. "fatt nu det"
Vis hele sitatet...
Hvorfor røyker du da?
Sist gang så havna jeg på gulvet å lytta til musikken som blei spilt. Der blei jeg liggende. Ganske chill egentlig. Ettersom jeg ikke røyker til vanlig så spiser jeg hasjen. Da havner jeg som regel på gulvet eller blir sittende i en stol og glaner på henda mine:/
Kommer an på hvor mye jeg røyker. Hvis jeg bare er litt "høy" så bruker jeg å prate med venner over tlf, msn, fest, whatever...

Når jeg er fjern, fins det ingenting som: mat og drikke, goa-trance fremfor all annen musikk, dokumentarer eller filmer og fitte eller en ronk!
Jeg skriver, fjaser & er irrasjonell og hører på musikk. En perfekt treenighet.
Sex, drugs and rock&roll!!
Jeg har det veldig vanskelig akkurat der for jeg har en purk som bor rett over meg med narkohund og hele pakka
Setter kun på Sleep Dopesmoker og chiller intenst!
Hm, mye rart. Varierer veldig!

Chiller på sofaen
Ser på film
Ser på sopranos, kyle xy, x-files
Hører på musikk: Bugge Wesseltofts New Conception of Jazz er sykt fett!
Liker også å gå tur faktisk, naturen er ganske fin egentlig Særlig når det er mørkt med månen og sånt og man bare setter seg ute og chiller der. Det er sweet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Røyker vanlig tobakk og drikker Coca Cola, smaken er skremmende lik hasj...
eller du kan røyke vanlig tobakk og spise fox, skremmende lik det også...
Lag brownies! lover dere, den beste rusen + at brownies e nam nam! spis til du e skeiv og spis mer!
Brownies er farlige :P Husker godt vi mekka det engang.. Merka ikke noe i starten, så jeg satt å fyrte opp noen feite bønner.. Så bonga jeg litt, og ble VELDIG stein, så starta kake å funke.. da gikk jeg på snørra å lå der en stund før jeg klarte å bevege meg igjen :P
Hva jeg gjorde da jeg røyka? Mekke pizza, sette på film, munche, for så å bli alt for mett og legge meg ned på soffan for å "hvile", noe som alltid resulterte i at jeg passa ut.. Ellers var kino en slager, og det å høre på musikk. Jeg spillte også mye pc mens jeg var blazed out.
Sitat av Byrial
Setter kun på Sleep Dopesmoker og chiller intenst!
Vis hele sitatet...
Tro det eller ei, det gjør jeg og.

Eventuelt;

spiller gitar
Robot Chicken
eter
filosoferer over alskens tabubelagte temaer
kjøper
mekker
Ruller
Røyker

etter det så pleier jeg å vandre rundt å diskutere med kompiser
eller chille hjemme, men elsker å vandre ute ^ ^
Spørs om jeg fyrer alene eller med kompiser - Og hvor vi fyrer, om det er byen eller hjemme.
Pleier som regel å sitte å se hverandre i øynene å le og kose oss. Høre på musikken og chille helt ut!

Eller rett og slett bare dra ut å ha det fett..
▼ ... over et år senere ... ▼
Hallo.. Jeg tenkte å starte et eget tema, men prøver heller dette og håper på respons.
Jo det har seg sånn at jeg nå prøver å gå inn i en ny livsstil (he he) Trene mer regelmessig, spise sunt og mindre, droppe siggen, begynne å meditere og drikke sjeldnere. Det fungerer VELDIG bra=)=) Men jointen er min beste venn!

Kjæresten min røyker allthetime og det gjør bestekameraten min også. Tenkte en periode og kuttet ut tjallen også, men det går bare ikke.

POENGET ER at nå som jeg spiser litt mindre, så får jeg sånn monster munsh når jeg blir fjern.. Jeg tuller ikke.. Jeg trøkker ting i meg ufrivillig. Det er som jeg sloss med munshen min, og han\den vinner som oftest. Jeg hater munshen min as.. Når jeg var fjern på salvia, så jeg munshen forran meg som en person jeg hatet og som jeg ville denge:P he he..

Jeg har veldig sterk selvdisiplin når jeg først bestemmer meg for noe.. men dette har blitt et stort problem. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg våkner opp neste dag med mat rundt munnviken er det sånn at jeg har lyst til å begynne å grine.

Burde sette meg i skogen å fyre, sånn at jeg ikke har tilgang på noe jævla dritt mat.

Har prøvd å spise litt proteiner før jeg røyker for å dempe evt. sultfølese. Har lykkes med det 2 ganger. Da spiste jeg ingenting.

Tror dette er sånn typisk jente problem.. og jeg har ikke fatt sånn veldig inntrykk av at det er så mange jenter her MEN...
Håper på gode råd=)
Det jeg digger mest å gjøre når jeg er stein, er å kope i sofaen og spise sjokolade.
Men ofte så er det ikke slik det blir. Pleier å fyre opp en før man skrur på biler og sånn. I det siste har jeg faktisk gravd å skuffet litt med traktoren mens jeg var potte. Greia er at alt blir "bedere" å gjøre når man er borte. Ikke trening da. Det suger jo!
Sitat av Lille Sol&lt Vis innlegg
Har prøvd å spise litt proteiner før jeg røyker for å dempe evt. sultfølese. Har lykkes med det 2 ganger. Da spiste jeg ingenting.
Vis hele sitatet...
Aren't you on to something here?
jo du har rett i det..Men det har vært flere ganger det ikke har gått..

Tror egentlig jeg har løsningen selv.. Men er veldig åpen for råd....

Tror det også er en god plan og ikke spise noe som helst i det heletatt.. ikke smake på noe en gang.. for da er vi igang.. Sette vekk chipsen fra synsfeltet osv.. Men har du noen tips el?
Sette fram noe sunn mat som frukt og lignende (ikke bannan, da blir magen bannanas).
Gjør når jeg røyker? Chiller'n helt ut
Spis deg så mett at det gjør vondt før du røyker, da vil du nok mest sannsynlig ikke orke...
Spis sundt vel å merke. Etter du har spist deg grundig mett, hover du i deg en gainer/proteinshake i tillegg, da vil du være mett i lange tider...
Sist endret av Sub_sic; 16. mars 2008 kl. 12:57.
Ja.. tusen takk.. godt forslag.. Har prøvd det.. fungerete greit.. Men jeg spiste forede kanskje 6posjoner av det..

He he he he he.. sinnsykt bra=)=)=) sub sic
Sitat av Magnus
Personlig gjør jeg akkurat det samma som jeg ville ha gjort om jeg ikke hadde røyka.
Som speq sa og trekte tilbake, det er ikke noe hokkuspokkus. det er bare hasj. "fatt nu det"
Vis hele sitatet...
Offtopic: Kanskje det jeg definerer som en som har røyket for mye.

Personlig synes jeg det er deilig å filosofere, og jeg klarer ikke å la være med mindre jeg hører på musikk. Da ser jeg for meg speisa musikkvideoer og alle slags ideer dukker opp. Kort sagt er den kreative delen av hjernen pretty much overarbeidet og nekter å gå hjem for dagen.
Nyter rusen, the altered mindstate, filosofering, kikker "inn i hodet mitt" (lukker øynene og tenker, det blir en helt annen verden!), hører musikk, osv osv.

Spekulerer mye også, en gang i blandt skjer det uforklarlige ting, som for eksempel den gangen vi gikk tur og ble forfulgt av små unger. Scary shit i den tilstanden.
Jeg gjør vel akkurat det samme som Rottegift sier.

Veldig offtopic, men kom akkurat på det etter det Rottegift nevnet:
En gang jeg sto å kjøte munch med en kompis så var det en liten, ganske så utadvendt gutt som sto utenfor. Han spurte hvor gammel vi var, vi så rart på han, han fortsatte å mase, vi så bare rart på han.

Pluttselig skremte han virkelig dritten ut av meg. Jeg måtte komme meg vekk fra han så fort som mulig! Vet ikke hvorfor i det hele tatt, han var jo mange år yngre enn oss, han var et lite barn. Kunne bare skubba borti han så hadde han dødd, men herregud så redd jeg ble for han. Han var noe av det skumleste jeg har vært borti i hele mitt liv. Glem alle speedfreaks som er så hole på et skudd at de er villig til å drepe deg, han her var skummel!

I nykter tilstand hadde jeg sikkert bare tenkt "wtf"
Sist endret av Trippa; 16. mars 2008 kl. 14:22.
Sitat av marihuana
Anchorman er uten tvil den beste filmen jeg har sett stoned, digger den

timer.
Vis hele sitatet...

haha ja anchorman ja sett den to ganger stein denne uken hehe
ellers er det half baked, american high go to white castle
en britisk serie som er jævla vittig the young ones(must see), monty python, family guy og seinfeld
Sitter enten med tegneblokka å gjør budsjettet eller sitter å spiller, musikk hører jeg alltid på uansett.
Jeg får røyke meg stein før jeg skal avise fryseren.
Kreativitet dukker ofte opp under røyking, jeg blir litt einstøing når jeg har røyka, pusler med litt av hvert, men gi meg en skrutrekker å en gammel TV så skal jeg garantere destruksjon innen kvelden er omme.
Jeg har flere ganger lurt på om jeg er litt tilbakestående, jeg legger ofte merke til at jeg lager rare lyder å vugger fram og tilbake.
Gjør stort sett det jeg driver med til vanlig. Hører mye på musikk.

ang måter å stoppe munchies: For meg er det sånn at hvis jeg er skikkelig mett før jeg fyrer, så er det begrensa hva jeg klarer å trykke i meg. Noe er det såklart, men blir fortere lei av å bare dytte mat inn i munnen.
Sist endret av Lurker; 16. mars 2008 kl. 15:16.
I det siste har jeg og noen kamerater begynt å røyke i skogen. Har funnet ut at dette er sinnsykt kos, så vi pleier å gå ut i skogen på natta og røyke en god del, evt fyre bål osv.
Ellers har vi pleid å se på film, kjøre rundt og slite, e.l.