Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 961
Heisann!
Ja, jeg såg American Gangster igår, med Denzel Washington som hovedperson..( )
Jeg hadde store forventninger iogmed at jeg fikk frysninger av traileren!
Personlig fikk jeg respekt for Denzel Washington da jeg såg Deja Vu.

Filmen var like bra som, om ikke bedre enn forventningene mine

Hva synest dere, som har sett den?

Polka.
Jeg har sett den. Den var knall. Vet ikke helt hva mer jeg skal si, men likte den skikkelig godt. God stemning.
Eneste jeg syns er litt kjipt, noe jeg alltid syns med slike type filmer (blow osv) Spoiler, merk teksta =: [COLOR=Cyan]er at hovedpersonen alltid ender opp i fengsel eller drept eller noe i den duren. Aldri noen happy ending for druglords. [/COLOR] :=
Sist endret av RayMonk; 28. januar 2008 kl. 16:55.
Denzel er bra han, men Russel er enda bedre
Kan ikke si så mye annet enn at dvd'en skal rett i samlingen min!
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Trådstarter
Raymond:
Ja, sant det, men er jo litt bra og da, at det ikke alltid er det samme gamle amrikanske "Happy Ending" da..
Sitat av PolkagrisLaila
Raymond:
Ja, sant det, men er jo litt bra og da, at det ikke alltid er det samme gamle amrikanske "Happy Ending" da..
Vis hele sitatet...
Amerikans happy ending er jo typisk at skurken dør da, i dette tilfellet er jo hovedpersonen skurken. Iallefall samfunnsmessig sett.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Trådstarter
Jo, ja..ok da.
Jeg fikk ikke intrykket av at han var skurken, vet ikke hvorfor, men ble sån!
Uansett synest jeg filmen var et mesterverk, og spennende med tanke på at historien er sann..
Denzel skulle ikke hatt hovedrollen, har klarte ikke å spille badguy, noe som ødela masse for filmen.
den får 3 av 6.
Sitat av nordavind
Denzel skulle ikke hatt hovedrollen, har klarte ikke å spille badguy, noe som ødela masse for filmen.
den får 3 av 6.
Vis hele sitatet...
Det er ingen som oppfører seg som Clint Eastwood i virkeligheten
Meget bra spillt av Mr.Whasington syns jeg. passer bra til rollen, og lever seg godt inn i den.
selve filmen var veldig høy underholdningsfaktor på også.
alt i alt en film jeg anbefaler.
Jeg så den for en stund siden og jeg må si jeg ble mektig skuffet.Alt for lang med for lite action for min smak.jeg sier ikke at jeg må ha skyting fra start til slutt men for min del ble den alt for kjedlig til en film som varer 2.5 timer.Må si at den startet og bygge seg opp på slutten men da sluttet den alt for brått synes jeg.

kutt en time midt i og lag en lengre slutt på 20 min så hadde den fått en bedre resultat.
Sist endret av frgz; 28. januar 2008 kl. 18:21.
Er da mye bedre å få dybde i filmen, enn å kutte og gjøre den mere "spennende". Synes filmen var utrolig bra. Beste gangster filmen på lenge
Sist endret av surre; 28. januar 2008 kl. 23:07.
Litt skuffende at ressigøren brukte "Ha på nyhets-sendinger i bakgrunnen for å understreke at dette ikke er nåtid"-trikset gjennom hele filmen, men filmen var knakende god, og den som mener at Denzel Whasington ikke spiller bra bør umyndiggjøres på stedet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Synes dette var en enormt bra film tering kast 6 fra meg