Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1161
Jeg lurer bare på om hvilken av disse (se link) HTC mobilene som er best til å spille på og bruke app's på som f.eks. LuncherPro?

Link:

http://www.htc.com/no/product/7troph...ification.html

http://www.htc.com/no/product/gratia/specification.html



Takk for alle svar
For det første, så heter det hvilken er best, ikke hvem. For det andre kan du jo lese anmeldelser?
Den øverste. Men den bruker windows 7, og ikke android.
Holder på å skrive PM med hvorfor. Men så så jeg denne tråden. Bare vent litt på forklaring
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Den øverste. Men den bruker windows 7, og ikke android.
Holder på å skrive PM med hvorfor. Men så så jeg denne tråden. Bare vent litt på forklaring
Vis hele sitatet...
Har du så støtende argumenter for at en telefon er bedre enn en annen at du må sende det i PM, begynner jeg å lure på hvordan du vurderer telefoner..
Sitat av excubated Vis innlegg
Har du så støtende argumenter for at en telefon er bedre enn en annen at du må sende det i PM, begynner jeg å lure på hvordan du vurderer telefoner..
Vis hele sitatet...
Ikke direkte "Den er bedre!" Ikke sånn ment. Men sammenligner de. Jeg kjenner han i irl, og han spurte meg om forskjellen på de, og hvilken som har best prosessor osv. Kan sikkert legge ut PM (egentlig på facebook) etterpå, men er ingame på cod nå...
Sist endret av Gt&Hoo; 12. februar 2011 kl. 23:01.
LauncherPro + Windows?
Sitat av Freak Vis innlegg
LauncherPro + Windows?
Vis hele sitatet...
?
Hva mener du med det?
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
?
Hva mener du med det?
Vis hele sitatet...
LauncherPro er ikke til/for Windows, eller tar jeg feil nå?
Sitat av Freak Vis innlegg
LauncherPro er ikke til/for Windows, eller tar jeg feil nå?
Vis hele sitatet...
Du har riktig. Bare jeg som surra. Trodde du annbefalte det, så skjønte ikke hvordan det var mulig.
Sitat av Freak Vis innlegg
LauncherPro er ikke til/for Windows, eller tar jeg feil nå?
Vis hele sitatet...
Du tar ikke feil, men den LuncherPro finnes bare til Android
Sitat av Explosiveman Vis innlegg
Du tar ikke feil, men den LuncherPro finnes bare til Android
Vis hele sitatet...
Den ene mobilen du linket til, bruker ikke andorid os, men windows 7 mobile. Derfor fungerer ikke LuncherPro. Men sender deg melingen snart på facebook, om forskjellene osv. Skal bare skrive den ferdig
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Den ene mobilen du linket til, bruker ikke andorid os, men windows 7 mobile. Derfor fungerer ikke LuncherPro. Men sender deg melingen snart på facebook, om forskjellene osv. Skal bare skrive den ferdig
Vis hele sitatet...
Skulle du skrive om HTC Gratia?