Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 681
Noen som kan hjelpe meg med dette?

Hver gang jeg skrur på pcen min så blir det dårlige farger, og skjermen begynner å blinke hver gang. Blinker sånn 4-5 ganger hvert 15.minutt!!
Har prøvd å bytte skjerm å sånn, så er nok pcen det er noe feil med.

Hadde vært veldig hyggelig med svar på tråden.

- stixzz
Skjermkortet ditt er fucked!
Trådstarter
11 0
Aha, okei. Men kan det være andre grunner? Takk
kabelen din er fucked!

neida, men seriøst, er det vga-kabel? det er veldig 'vanlig' at det blir dårlig kontakt i dem etterhvert, og da mister man som regel en av fargene, eller den fargen begynner å blinke
Trådstarter
11 0
Mener du strømledningen? Eller den som går inn i pcen?
den som går inn i pcen. er det en trapésformet kontakt på den? er den blå?
Jeg tror det er kabelen. Skjedde med skjermene på skolen da kablene var dårlig koblet til skjermen. Skjermen blinket og slo seg av til tider. Grunnen var at kabelen ikke var skrudd fast.
Trådstarter
11 0
Åja, rektig! Men da er det en tur på shopping på Elkjøp
clasohlson hadde rimeligere vga-kabler sist jeg sjekket
Trådstarter
11 0
men åssen bytter jeg den?
har du en skjerm hvor du kan ta ut begge kabler, eller er det bare strøm kablen du kan ta ut? hvis det er sistnevnte så må du bytte hele skjermen, hvis ikke så skal det bare være å skru ut kablen akkurat som du gjør på skjermkortet.