Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1025
Heisan!
Har en liten ting som jeg lurer på og som jg håper noen kan hjelpe mg med.
Siste gangen jg var hos kjresten min(nå ex) så glemte jg å logge mg av på FB på en av hans pc'er. Har i ettertid fått 2 varsler om at det er logget inn fra hans ip-adresse. Da jg tok d opp med han så sa han at han aldri hadde logget seg inn...Han hadde bare latt være å logge meg ut. Jeg har nå byttet passord så klart, og i ettertid heller ikke fått varsler om innlogging fra ukjent enhet. Er og inne hver dag og sjekker på aktivitet. Men om han fremdeles ikke har logget meg ut, kan han da fremdeles bruke min konto? selv om jg har byttet passord? Han sier at han har logget meg ut, men vet ikke om jg tror på det. Noen som kan hjelpe mg med dette litt kjedelige problemet?

Takker på forhånd
Du kan nok ta det rimelig med ro. Han blir ut logget i det du bytter passord
Trådstarter
3 1
Pju!!! godt å høre...Tusen takk for svar og ha en fin natt videre
Anbefaler deg (og alle andre) å aktivere "Godkjenning av innlogging", som gjør at du får en SMS når det logges inn fra en enhet eller nettleser som ikke er forhåndsgodkjent, med en sekssifret kode du må bruke for å komme videre. Funker omtrent som engangskoden på nettbanken

Du har mulighet til å lagre godkjenningen for enheten eller nettleseren du godkjenner, og også fjerne godkjenningen av enkeltenheter.

EDIT: http://bildr.no/thumb/1319208.jpeg
Sist endret av excubated; 16. november 2012 kl. 03:30.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Du kan nok ta det rimelig med ro. Han blir ut logget i det du bytter passord
Vis hele sitatet...
Om han ikke har logget ut selv så stemmer ikke dette. Kan fint bytte passord og fremdeles være logget inn.

Er bare å avslutte de gjeldende innloggings-øktene under sikkerhet på Facebook, så blir han logget ut.
Trådstarter
3 1
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Om han ikke har logget ut selv så stemmer ikke dette. Kan fint bytte passord og fremdeles være logget inn.

Er bare å avslutte de gjeldende innloggings-øktene under sikkerhet på Facebook, så blir han logget ut.
Vis hele sitatet...
Takk...Herved sjekket

Sitat av excubated Vis innlegg
Anbefaler deg (og alle andre) å aktivere "Godkjenning av innlogging", som gjør at du får en SMS når det logges inn fra en enhet eller nettleser som ikke er forhåndsgodkjent, med en sekssifret kode du må bruke for å komme videre. Funker omtrent som engangskoden på nettbanken

Du har mulighet til å lagre godkjenningen for enheten eller nettleseren du godkjenner, og også fjerne godkjenningen av enkeltenheter.

EDIT: http://bildr.no/thumb/1319208.jpeg
Vis hele sitatet...
Det har jeg gjort for lenge siden, derfor jg oppdaget at han har vært på kontoen min. Men tusen takk likevel