Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2459
Vet ikke helt om dette er riktig sted å spørre, men jeg spør likevel. Jeg lurer på hvilke stoffer som kan avsløre voldtektsdop (Rohypnol/Flunitrazepam, GHB, Ketamin og flere). hva heter er stoffene brukt i dopingtester og slikt? Skifter de farge i kontakt med dopet? er de giftige? Takk for svar.
Jeg har sett at det finnes en spesiell neglelakk som ser om det er noe slikt i drinker når du dypper fingern i den. Hvordan det funker og hva slags stoffer det er i den vet jeg desverre ikke.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Jeg har sett at det finnes en spesiell neglelakk som ser om det er noe slikt i drinker når du dypper fingern i den. Hvordan det funker og hva slags stoffer det er i den vet jeg desverre ikke.
Vis hele sitatet...
Den neglelakken er vel fortsatt kun et konsept, og er ikke ute på markedet ennå.
Sitat av temporary Vis innlegg
Vet ikke helt om dette er riktig sted å spørre, men jeg spør likevel. Jeg lurer på hvilke stoffer som kan avsløre voldtektsdop (Rohypnol/Flunitrazepam, GHB, Ketamin og flere). hva heter er stoffene brukt i dopingtester og slikt? Skifter de farge i kontakt med dopet? er de giftige? Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Marquis og Mecke(kan lett lages selv eller bestilles på ebay) skifter jo farge når det kommer i kontakt med en god del stoff. Vet ikke hvordan det ville reagert sammen med alkohol, men det er iallfall noe som brukes for å få en pekepinn på innholdet i pulver og piller.
Sjekk ut Date Rape Drinkcoster!
▼ ... over en uke senere ... ▼
er dessverre ingen ting å få kjøp den dag i dag som er lite nok eller noe du kunne hatt med deg på en nattklubb for å kunne sjekke dette , tester som er ute i dag er dessverre laget for å fange opp denne type rusmiddler gjennom en urin prøve eller en blodprøve, der finnest ''pre'' inntaks prøve på dem mest vanlige stoffer som amfetamin , kokain, the list goes on allså (IKKE) voldtekt dop , det er noe som i gjenn brukes av tollvesenet og politi ved smuglingsaker, der du er avhengig av en ren prøve å stoffet ikke blandet i en drink