Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1203
Som tittelen sier så er jeg interessert i planter som enten forsterker eller tilføyer noe ekstra ved røyking av cannabis. Har lest litt rundt på nettet men jeg har ikke funnet mye. Listen så langt består av to vekster der den ene er potensielt livsfarlig (Brugmansia Suavolens) og den andre har veldig varierte rapporter (Amanita Muscaria). Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med å røyke cannabis sammen med andre vekster og/eller noen tanker om hva som eventuelt kunne fungert.
Jeg vet ikke noe om planter du kan røyke sammen med cannabis, men har lest at om du spiser mango før du røyker vil effekten forsterkes.

Her er litt å lese på:
http://www.theweedblog.com/mangos-in...ing-marijuana/
Sist endret av Xnym; 22. oktober 2014 kl. 00:04. Grunn: Glemte å legge til artikkelen
Coleus blumei

Det sies at denne planten skal få deg til å drømme. Cannabisbrukere opplever ofte at drømmene deres opphører, så dette kan være noe som reverserer denne effekten, om enn bare for en natt.
worst case så har du jo opium (frø på ebay, litt jord, lys og vann så får man kanskje noe brukbart).
Ellers så er jo tobakk standarden for en litt hardere høydare.
Alternativt morning glory (frø på plantasjen) som er litt lsa-aktig (hvis du har tid og ork til å så noe vel og merke.)
Sist endret av _tommen_; 22. oktober 2014 kl. 01:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Parkettetterligning
Amanita muscaria er vel rød fluesopp. Det skal visstnok gi en veldig mild cannabislignende rus. Du spise den (kan oppleve vond mage) eller den kan tørkes og røykes sammen med div. urter. Tror ikke det er mye vits men har ikke hørt noe om at effekten skal være veldig varierende eller uønsket. Du kan sikkert tilføye det til noe dårlig cannabis men ellers lite poeng.