Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1364
Halla folkens, er en ungdom som er interessert i rus - altså ikke i den forstand om at jeg er så interessert i å prøve, men liker heller å lese om det.

Leste om historien og tråden til bloodshoteyes (hvil i fred) og syntes jo det var trist men ikke minst også ekstremt interessant.

Det å lese hvordan heroin påvirket livet til Pål, er helt ekstremt - i tillegg til alle de andre historiene som også ble skrevet om i tråden til BSE.

Hvilke erfaringer har dere? Hvordan føles det helt konkret med rusmidlene dere har prøvd? Hva tenker du før/under/etter? Hva i livet får dere til å ta det dere tar?

Jeg er egentlig interesser t i alt som har med dette å gjøre. Gjerne kommenter noe som kan ha noe med rus å gjøre

Er ikke relatert til dette i det hele tatt, men er ny på nettstedet. Veit noen om det er noen tråder som diskutere mma eller kampsport?
Sist endret av BJJmaniac; 12. august 2023 kl. 15:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan anbefale å gå inn på underforumet rusmidler og finne interessante tråder der så er det mange dagers lesing. Det du spør om er veldig generelt og vanskelig å svare på for alle rusmidler er forskjellige og har forskjellige gode og dårlige sider og det er vanskelig å komme med noe konkret.

Var veldig interessert i rusmidler selv fra jeg var rundt 13. Søkte myyye på google om div rusrelaterte ting, og endte stadig opp på freak. Er glad for det fordi når jeg da etterhvert valgte å begynne med rus så hadde jeg mye kunnskap og det jeg lurte på fant jeg svaret på her. Eksempelvis hvilke doser som er ok, hvilke kombinasjoner man må unngå, hva man kan forvente og hvor lenge effekten av ting varer samt bivirkninger osv.

Veldig mye av denne informasjonen har gjort at jeg bruker rus mer trygt og forsvarlig enn de som ikke vet noe og bare putter i seg ting
Anonym bruker
"Hylende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sånn startet nysgjerrigheten min også for 20 år siden.

Nå har jeg brukt rusmidler i varierende grad nesten like lenge.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sånn startet nysgjerrigheten min også for 20 år siden.

Nå har jeg brukt rusmidler i varierende grad nesten like lenge.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig sånn min karriere begynte for 10 år siden å, begynte å interessere meg for temaet å lese her, plutselig hadde jeg prøvd det meste.
Hvilke erfaringer har dere? Hvordan føles det helt konkret med rusmidlene dere har prøvd? Hva tenker du før/under/etter? Hva i livet får dere til å ta det dere tar?

Det eneste jeg har vært skikkelig avhengig av er alkohol. Hatt dårlige leverprøver 3 ganger, og gjort skammelige ting for å få tak på alkohol da jeg var rimelig tom for penger. Har prøvd hasj, kokain, ectacy, MDMA og speed. Det jeg somregel FØLER før er en form for sinne, eller deppa over noe, og vill egentlig bare numme følelsen. Det jeg føler under er helt fantastisk, men det er egentlig bare flaks, vet aldri hva en helt putter i seg med rusmidler. Følt meg jævlig med alkohol forsåvidt. Etter er en annen sak! Da er en ofte mer deprimert.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vært interessert i endrede sinnstilstander siden Magica foff-bombet folk i Donald og de fikk spiraler i øynene. Vi dreiv og kombinerte snurring og hyperventilering for å svime av tidlig på barneskolen. Siden har det gått slag i slag. Erowid.org har mye mer generell rusinfo enn det du finner her hvis du vil lese deg opp, noe du bør. For et sammendrag av nyere, vestlig rushistorie kan boka Chasing the Scream anbefales.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vært interessert i endrede sinnstilstander siden Magica foff-bombet folk i Donald og de fikk spiraler i øynene. Vi dreiv og kombinerte snurring og hyperventilering for å svime av tidlig på barneskolen. Siden har det gått slag i slag. Erowid.org har mye mer generell rusinfo enn det du finner her hvis du vil lese deg opp, noe du bør. For et sammendrag av nyere, vestlig rushistorie kan boka Chasing the Scream anbefales.
Vis hele sitatet...
Ironisk nok er slag det du kan få ved å gjøre de hyperventilering greiene
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold deg til hasj vil jeg si. Helt ok å eksperimentere med div stoffer, men det blir bare å prøve. Kanskje et par ganger men hold deg til weeden, the flowah, devils lettuce.
morkakespisende
Bli kjemiker eller noe, da vel! Gjør det til yrket ditt så har du en jobb du er interessert i så lenge det varer. Jeg føler at den beste rusen er den jeg har delt med noen jeg har vært glad i, og da kan en enkel sigarett være nok til å skape et minne. Angående de kjemiske atombombene man putter i seg så skulle jeg ønske jeg hadde holdt meg til psykedelika og ikke bedervet sjelen min med stimulanter fra gata.
Sist endret av supranaut; 14. august 2023 kl. 10:49.
BRAND ∞ STRONG
Dårlig nyheter å våkne opp til.

Sitat av supranaut Vis innlegg
..bedervet sjelen min med stimulanter fra gata.
Vis hele sitatet...
Jeg viste jo at det var noe galt med meg, men en bedervet sjel hørtes liksom så voldsomt ut.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nøyaktig sånn min karriere begynte for 10 år siden å, begynte å interessere meg for temaet å lese her, plutselig hadde jeg prøvd det meste.
Vis hele sitatet...
Åh helt motsatt av meg altså. Begynte også å lese her og ganske fort så var det mer spennende å lese om det og hvordan den påvirket livet til brukerne enn å selv teste det ut. Så jeg bare leser om hva rus gjør mot andre og hva de føler de får ut av rusen uten at jeg blir fristet til å ruse meg selv.