Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1380
USB "Dead drops" er offentlige usb-minnepenner som f.eks. er støpt fast i en mur midt i en by. Det så litt interessant ut, synd det var så få i Norge. Er det noen som har besøkt den som er i Oslo? Fikk litt lyst til å mekke en i Bergen.

http://deaddrops.com/
Hva med virusspredning og keylogging?
hvor i oslo er det? fant ikke akkurat ut av det :O
Sitat av Xzip Vis innlegg
Hva med virusspredning og keylogging?
Vis hele sitatet...
Det gjelder jo alt av fildeling og ikke denne typen spesielt.

Ts om du ønsker å starte en trend her i landet også så er det jo bare å legge ut en tom usb pinne en plass med tekstfila på også publiserer du hvor den lokalisert.
Kan godt være dette blir en stor greie og da er det jo gøy at du var først i Bergen
Sitat av kaan921 Vis innlegg
hvor i oslo er det? fant ikke akkurat ut av det :O
Vis hele sitatet...
Kirsten Flagstads Plass 1, Oslo.
Operahuset.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Kirsten Flagstads Plass 1, Oslo.
Operahuset.
Vis hele sitatet...
kan prøve å få meg dit en dag, noen som har vært der før her?
Ser for meg hvordan det må se ut å stå med en laptop pushet inntil en random murvegg midt i by'n. Hahahahhaha
Er en til i Oslo, Maridalsveien 29

Sitat av fisk23 Vis innlegg
Ser for meg hvordan det må se ut å stå med en laptop pushet inntil en random murvegg midt i by'n. Hahahahhaha
Vis hele sitatet...
Ekstra kabel?
Veldig fasinerende prosjekt! kanskje jeg tar turen til opera'n i oslo bare for å se hva som er på usb'n
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Xzip Vis innlegg
Hva med virusspredning og keylogging?
Vis hele sitatet...
Et skikkelig antivirus vil beskytte deg ved å disable autorun, og man åpner selvfølgelig ikke suspekte .exe'er eller lignende. Eventuelt kan man bruke sandbox for å åpne den.
Sist endret av Grix; 26. november 2012 kl. 23:15.
Sitat av Elshop Vis innlegg
Veldig fasinerende prosjekt! kanskje jeg tar turen til opera'n i oslo bare for å se hva som er på usb'n
Vis hele sitatet...
Husk å legge igjen noe da
Er 2 i oslo nå.