Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 8176
Jeg er blitt lei av Røde Fisker, Mini-Colaflasker, Skolekritt og Nidars Sjokolade nå. Jeg har lyst til å prøve nye typer godteri!

Jeg har i det siste blitt veldig opptatt av å finne amerikansk godteri og ellers amerikansk mat. Er det butikker her i Norge som selger amerikanske matvarer?

Jeg har hørt at Teknikmagasinet har litt amerikansk godteri som Bean Boozled, Candy Shots, Space Food og Jelly Beans, men jeg har lyst på et større utvalg hvor jeg kan finne varer som PopTarts, Taffy, Hershey's Chocolate og Lucky Charms.

Er det en butikk et sted her i Norge som selger noe slikt?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
PopTarts kan man finne på de virkelig store butikkene. De hadde det på Ultra på slependen engang i tiden
Det er ihvertfall en i Oslo ved Nasjonaltheateret; Klingenberggate 7A
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Ellers så kan du alltids bestille fra ebay eller amazon. Jeg bestilte Nerd's og Nerd's rope på amazon
Meny har mye forskjellig, og er det noe du ikke finner kan du be dem bestille.
Tar ikke div. innvandrerbutikker inn masse rart av utenlandsk godteri?? Amerikansk godteri er jo godt, og første jeg tenker på er østasiater-butikkene.., sjekk ut dem og spør der!


@HanDuck; Mææh, blir ikke det samme som å stikke en tur innom lokalkiosken/sjappa i joggebukse og kjøpe seg litt godis.
Sist endret av aeon_illuminate; 27. august 2013 kl. 19:21.
Jeg vet ultra hadde veldig mye før, men Ultra gikk vell over til Meny og da ble det betydelig mindre utvalg.
Selv har jeg lyst til å smake på twinkies
Du finner Hershey's, Taffy, PopTarts og masse annet ræl på Deli de Luca på Karl Johan hvertfall, høy pris der da.