Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 6800
Hei freaks

Vurderer å teste AM-2233, får gratis prøve Noen her som har erfaring med det? Hvordan er effekten, og hvordan er det best å ta det?
Har god erfaring med den ja. Effekten er noe det samme som på brunt. Men synes ikke jeg får så veldig munch på denne, noe som er bare greit Fint og ta seg en joint og sette seg ned og se en film. Men jeg synes at man må redosere litt ofte, hvertfall 1 gang i timen. Så er lurt og rulle seg opp noen jointer så man har utover kvelden, så man slipper og begynne og rote med det når man er stein :P

Har røyka og droppa det, når man dropper det så tar det evigheter før det slår inn for min sin del hvertfall, minimum 3 timer. Men når det først slår inn så slår det inn kraftig, og rusen varer veldig lenge. 6-10 timer sånn grovt sett.

Jeg liker best og røyke det i joint, synes jeg har mere kontroll og det er jo kos og sitte og ta seg en blås
Når man blander det i tobakken så lønner det seg og gni det inn med fingrene isteden for bare og strø det på, virker som at det ikke er alt som vil ta fyr da.

Aldri fått noia på denne som på jwh-018.


Dette er egne erfaringer og kan ikke tolkes som noen fasit. Folk er forskjellige og kan reagere helt forskjellig på samme stoffene. Så start forsiktig og bli kjent med det!
The loner
Theoneandonly's Avatar
Trådstarter
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Har god erfaring med den ja. Effekten er noe det samme som på brunt. Men synes ikke jeg får så veldig munch på denne, noe som er bare greit Fint og ta seg en joint og sette seg ned og se en film. Men jeg synes at man må redosere litt ofte, hvertfall 1 gang i timen. Så er lurt og rulle seg opp noen jointer så man har utover kvelden, så man slipper og begynne og rote med det når man er stein :P

Har røyka og droppa det, når man dropper det så tar det evigheter før det slår inn for min sin del hvertfall, minimum 3 timer. Men når det først slår inn så slår det inn kraftig, og rusen varer veldig lenge. 6-10 timer sånn grovt sett.

Jeg liker best og røyke det i joint, synes jeg har mere kontroll og det er jo kos og sitte og ta seg en blås
Når man blander det i tobakken så lønner det seg og gni det inn med fingrene isteden for bare og strø det på, virker som at det ikke er alt som vil ta fyr da.

Aldri fått noia på denne som på jwh-018.


Dette er egne erfaringer og kan ikke tolkes som noen fasit. Folk er forskjellige og kan reagere helt forskjellig på samme stoffene. Så start forsiktig og bli kjent med det!
Vis hele sitatet...
Høres bra ut!

Har vurdert jwh-018, men har hørt at veldig mange får noia av den, så da valgte jeg Am2233 isteden. Sånn som du beskriver erfaringene dine med den så høres den grei ut. Ser fram til å teste den

Hvor lenge varer rusen når du røyker det?

Og hvor mange mg burde man ta første gang?
Rusen kommer veldig fort når man røyker, og er på topp etter kanskje 10-15 min. Etter 30-40 min dabber det litt av og etter 60-80 min så er det på tide og fyre opp igjen

Bruker ikke vekt, bare strør på sånn passe i røyken og gnir det inn før jeg klistrer den sammen Du kjenner at rusen kommer ganske fort, og det kan være lurt og ikke røyke hele første gangen hvertfall.

Som sagt, ta det rolig og bli kjent med stoffet Har aldri overdosert og fått noia på dette, noe som jeg synes er veldig posetivt! Var nære på en gang kjente jeg, men det gikk bra
Ikke noe stress å blande ut RC i aceton og urter da. (men instruksjonsvideoene på youtube for å gjøre dette er latterlige, for noen nisser.) Slik kan det gjøres: Ha urtene i et glass og hell akkurat passe aceton over. Dvs. bland slik at alt er vått, men ikke så vått at urtene bader i aceton. Tørk noen timer. Aceton koster 50 kroner literen på biltema. Damiana-urter koster 40 kroner for 30 gram hos everyonedoesit.com.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av visitår Vis innlegg
Ikke noe stress å blande ut RC i aceton og urter da. (men instruksjonsvideoene på youtube for å gjøre dette er latterlige, for noen nisser.) Slik kan det gjøres: Ha urtene i et glass og hell akkurat passe aceton over. Dvs. bland slik at alt er vått, men ikke så vått at urtene bader i aceton. Tørk noen timer. Aceton koster 50 kroner literen på biltema. Damiana-urter koster 40 kroner for 30 gram hos everyonedoesit.com.
Vis hele sitatet...
Wikipedia påstår at aceton er lite forsket på når det kommer til helse, men at det ikke er funnet noen store skadevirkninger annet en kvalme, brekninger og rennende øyne ved eksponering av aceton i over 3 min. perioder. Finnes det ingen andre løsemiddler man kan bruke? Evt. vann?
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Wikipedia påstår at aceton er lite forsket på når det kommer til helse, men at det ikke er funnet noen store skadevirkninger annet en kvalme, brekninger og rennende øyne ved eksponering av aceton i over 3 min. perioder. Finnes det ingen andre løsemiddler man kan bruke? Evt. vann?
Vis hele sitatet...
Aceton er et meget flyktig løsemiddel så det fordamper fort.
I tillegg er det ekstremt brennbart og vil reagere med oksygen etter følgende reaksjonsligning:

CH3COCH3 + 4 O2 → 3 CO2 + 3 H2O

Som du ser vil sluttproduktene bestå av CO2 og vann, noe som ikke er blant de farligste stoffene å få i seg.
Fikk brev i posten for et par dager siden med 500 mg AM-2233, etter å ha lest litt rundt finner jeg forskjellige meninger angående dosering, så hva tenker dere? Regner med dere skjønner tegninga at dette er første gangen jeg prøver et RC, men kan nevne at jeg har røyka både grønt og brunt tidligere.
Vil det være ok å mekke en urtejoint og gnu x antall mg inni i urtene?

Tenkte å teste ut i kveld.
Sist endret av Kaput; 8. februar 2012 kl. 21:07.
Sitat av Kaput Vis innlegg
Fikk brev i posten for et par dager siden med 500 mg AM-2233, etter å ha lest litt rundt finner jeg forskjellige meninger angående dosering, så hva tenker dere? Regner med dere skjønner tegninga at dette er første gangen jeg prøver et RC, men kan nevne at jeg har røyka både grønt og brunt tidligere.
Vil det være ok å mekke en urtejoint og gnu x antall mg inni i urtene?

Tenkte å teste ut i kveld.
Vis hele sitatet...
Bare dryss ca. 5-7mg over røyken og du er klar
Sitat av Kaput Vis innlegg
Fikk brev i posten for et par dager siden med 500 mg AM-2233, etter å ha lest litt rundt finner jeg forskjellige meninger angående dosering, så hva tenker dere? Regner med dere skjønner tegninga at dette er første gangen jeg prøver et RC, men kan nevne at jeg har røyka både grønt og brunt tidligere.
Vil det være ok å mekke en urtejoint og gnu x antall mg inni i urtene?

Tenkte å teste ut i kveld.
Vis hele sitatet...
Eller bare gjør som nevnt tidligere i posten? Hell AM-2233 over damiana (eller noen andre urter) og bland ut med aceton?
Prøvde i går med Skullcap, fikk bittelitt funk, men på langt nær lik effekten som på the real deal. Mekker en ny nå med Mexican Haze og vanlig tobakk.

Litt skeptisk til Aceton, men skal revurdere det..
Takk for svar forresten
Jeg synes det er sykt stor forskjel på joint og bong når det gjelder syntetiske cannaboider.Jeg får bare en svak kjip buzz av joint,mye bedre effekt av å røyke det på bong.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Må bare oppdatere hvordan det gikk da jeg mixet Mexican Haze og AM2233:

Tok meg god tid mens jeg trekte, og lot røyken være nedi lungene en stund før jeg pustet ut igjen. Holdt det gående i noen minutter, og blir litt skeptisk når jeg ikke hadde merket noe etter 3 minutter. Var i tvil om jeg skulle gidde å fortsette, eller om jeg bare skulle hoppe i det. Akkurat i det jeg tenkte den tanken, begynte føttene mine å dirre, og resten av kroppen føltes ut om om den var kjempekjempe tung. Klarer ikke å holde hodet oppe, så jeg røyka ferdig og la meg ned på sengen for å høre musikk. Det var helt fenomenalt, vet ikke hvordan jeg kan beskrive det bedre. Lå der og lyttet til klassisk musikk, mens jeg smilte for meg selv. Kjenner kroppen blir tung og fyllt med velbehag og en dyp, intens avslapning. Alt av problemer i livet mitt kom og gikk, men jeg forble helt apatisk, noe som var sinnsykt deilig. Vanligvis når slike tanker dukker opp, får jeg vanvittig dårlig samvittighet og stresset setter seg i muskulaturen. Det var som om alle problemene mine "forsvant" under rusen.

Orker ikke skrive en fullstendig rapport, men ville bare oppdatere om at jeg fikk skikkelig virkning forrige gang jeg prøvde nå. Vil ikke "anbefale" RC til andre folk, ettersom det er lite forsket på skadevirkningene -men et godt alternativ til brunt? Ja, det synes jeg.
Sist endret av Kaput; 19. februar 2012 kl. 14:31. Grunn: skriveleif
The loner
Theoneandonly's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kaput Vis innlegg
Må bare oppdatere hvordan det gikk da jeg mixet Mexican Haze og AM2233:

Tok meg god tid mens jeg trekte, og lot røyken være nedi lungene en stund før jeg pustet ut igjen. Holdt det gående i noen minutter, og blir litt skeptisk når jeg ikke hadde merket noe etter 3 minutter. Var i tvil om jeg skulle gidde å fortsette, eller om jeg bare skulle hoppe i det. Akkurat i det jeg tenkte den tanken, begynte føttene mine å dirre, og resten av kroppen føltes ut om om den var kjempekjempe tung. Klarer ikke å holde hodet oppe, så jeg røyka ferdig og la meg ned på sengen for å høre musikk. Det var helt fenomenalt, vet ikke hvordan jeg kan beskrive det bedre. Lå der og lyttet til klassisk musikk, mens jeg smilte for meg selv. Kjenner kroppen blir tung og fyllt med velbehag og en dyp, intens avslapning. Alt av problemer i livet mitt kom og gikk, men jeg forble helt apatisk, noe som var sinnsykt deilig. Vanligvis når slike tanker dukker opp, får jeg vanvittig dårlig samvittighet og stresset setter seg i muskulaturen. Det var som om alle problemene mine "forsvant" under rusen.

Orker ikke skrive en fullstendig rapport, men ville bare oppdatere om at jeg fikk skikkelig virkning forrige gang jeg prøvde nå. Vil ikke "anbefale" RC til andre folk, ettersom det er lite forsket på skadevirkningene -men et godt alternativ til brunt? Ja, det synes jeg.
Vis hele sitatet...
Får akkurat samme effektene om deg! Har ikke opplevd noe særlig negativt på det.
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Får akkurat samme effektene om deg! Har ikke opplevd noe særlig negativt på det.
Vis hele sitatet...
Skikkelig digg følelse ja, perfekt på en fredagskveld, etter en laaaang uke på lesesalen :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har bestilt AM-2233 for en stund siden og det ble levert som forventet.
Tenkte å bestille litt igjen, men er skeptisk etter at såpass mange andre syntetiske cannabinoider nylig havnet på narkotikalisten.
Derfor lurer jeg på om det er forbundet med noen risiko å bestille eller om det bare er å kjøre på?
Noen som har fått stoppet varene sine i tollen?

Ettersom det ikke er oppført på narkotikalisten virker kanskje denne posten unødvendig, men jeg vil ikke under noen omstendigheter ha mer bråk med politiet.
Sist endret av Knask; 1. mars 2012 kl. 20:36.
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg har bestilt AM-2233 for en stund siden og det ble levert som forventet.
Tenkte å bestille litt igjen, men er skeptisk etter at såpass mange andre syntetiske cannabinoider nylig havnet på narkotikalisten.
Derfor lurer jeg på om det er forbundet med noen risiko å bestille eller om det bare er å kjøre på?
Noen som har fått stoppet varene sine i tollen?

Ettersom det ikke er oppført på narkotikalisten virker kanskje denne posten unødvendig, men jeg vil ikke under noen omstendigheter ha mer bråk med politiet.
Vis hele sitatet...
Betilte for 3 dager siden, skal oppdatere på hvordan dette går =)
Det burde nok gå bra, du blir vel ikke spurt om noe annet enn resept hvis tollen tar det. AM-2233 er fremdeles lovlig.

Røyka senest i gårkveld, helt fantastisk herlig.
Sitat av Chrixz Vis innlegg
Betilte for 3 dager siden, skal oppdatere på hvordan dette går =)
Vis hele sitatet...
Dette gikk helt fint, fikk 25g i posten på mandag =)
Sitat av Chrixz Vis innlegg
Dette gikk helt fint, fikk 25g i posten på mandag =)
Vis hele sitatet...
Vær forsiktig så du ikke ender opp som han gutten i USA eller no nå, da.. Han røyka jo konstant i 8 mnd på rad og døde til slutt av forgiftning.
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Vær forsiktig så du ikke ender opp som han gutten i USA eller no nå, da.. Han røyka jo konstant i 8 mnd på rad og døde til slutt av forgiftning.
Vis hele sitatet...
Det går bra, ikke til eget bruk =)
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Vær forsiktig så du ikke ender opp som han gutten i USA eller no nå, da.. Han røyka jo konstant i 8 mnd på rad og døde til slutt av forgiftning.
Vis hele sitatet...
Har du kilder på dette?

Kunne vært litt interessant og lest.
▼ ... over en uke senere ... ▼
prøvde noe som skulle være AM-2233.
Men noe som er litt scetchy med det er at det er som om en får en nedtur av det.
blir først veldig fjern med en intens bodyhigh, og så fjern at en glemmer sin personlighet på en måte, og etter hvert får en en slags rar følelse i halsen som en må drikke små slurker med brus / saft for å holde kontroll over. er som om halsen fylles med grøt på en måte, og så kjennes det ut som en får spy i nesa :S
vits med hjelp?
The loner
Theoneandonly's Avatar
Trådstarter
Sitat av Masclet Vis innlegg
prøvde noe som skulle være AM-2233.
Men noe som er litt scetchy med det er at det er som om en får en nedtur av det.
blir først veldig fjern med en intens bodyhigh, og så fjern at en glemmer sin personlighet på en måte, og etter hvert får en en slags rar følelse i halsen som en må drikke små slurker med brus / saft for å holde kontroll over. er som om halsen fylles med grøt på en måte, og så kjennes det ut som en får spy i nesa :S
vits med hjelp?
Vis hele sitatet...
Hm, aldri opplevd før
hvor mye pleier folk å dosere på am-2233? føler det er mye mindre potent enn am-2201 , må ha MYE mer oppi enn vanlig, kansje opp imot 5x mer
Sitat av Masclet Vis innlegg
prøvde noe som skulle være AM-2233.
Men noe som er litt scetchy med det er at det er som om en får en nedtur av det.
blir først veldig fjern med en intens bodyhigh, og så fjern at en glemmer sin personlighet på en måte, og etter hvert får en en slags rar følelse i halsen som en må drikke små slurker med brus / saft for å holde kontroll over. er som om halsen fylles med grøt på en måte, og så kjennes det ut som en får spy i nesa :S
vits med hjelp?
Vis hele sitatet...
Tror du bør holde deg unna am2233, enkelt og greit

Folk reagerer forskjellig.

Men har du prøvd andre syntetiske cannabinioder som f.eks jwh og opplevd det samme da også?
Sitat av Masclet Vis innlegg
prøvde noe som skulle være AM-2233.
Men noe som er litt scetchy med det er at det er som om en får en nedtur av det.
blir først veldig fjern med en intens bodyhigh, og så fjern at en glemmer sin personlighet på en måte, og etter hvert får en en slags rar følelse i halsen som en må drikke små slurker med brus / saft for å holde kontroll over. er som om halsen fylles med grøt på en måte, og så kjennes det ut som en får spy i nesa :S
vits med hjelp?
Vis hele sitatet...
Overdosert? For det hørtest litt ut som da jeg overdoserte på am-2233
Har litt erfaring med am-2201, men er ikke så stor fan ettersom det er så nytt at man ikke vet så mye om eventuelle bivirkninger. Derfor oppfordrer jeg folk til å holde seg til ting man vet mer om

Uansett.. Personli har jeg ikke hatt noen negative opplevelser når det gjelder syntetiske canabinoider. Rusen jeg fikk av am-2201 var veldig avslappende og problemfri, veldig likt grønt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er AM-2233 fortsatt lovlig å bestille fra utlandet? Noen som vet om en nettside hvor jeg kan bestille fra?
Man blir ikke straffet om det blir stoppet i tollen. Mange som vet av, men det er ikke lov og skrive slikt på freakforum.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Man blir ikke straffet om det blir stoppet i tollen. Mange som vet av, men det er ikke lov og skrive slikt på freakforum.
Vis hele sitatet...
Hvis det er lovlig så er det vel lov til å skrive det på freakforum.
Sitat av Lil J Vis innlegg
Hvis det er lovlig så er det vel lov til å skrive det på freakforum.
Vis hele sitatet...
Det er riktig at det er lovlig, men det strider fortsatt imot reglene til freakforum.

btw så er det ikke verre enn å søke på google om hvor du kjøper slikt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Masclet Vis innlegg
prøvde noe som skulle være AM-2233.
Men noe som er litt scetchy med det er at det er som om en får en nedtur av det.
blir først veldig fjern med en intens bodyhigh, og så fjern at en glemmer sin personlighet på en måte, og etter hvert får en en slags rar følelse i halsen som en må drikke små slurker med brus / saft for å holde kontroll over. er som om halsen fylles med grøt på en måte, og så kjennes det ut som en får spy i nesa :S
vits med hjelp?
Vis hele sitatet...



Høres litt ut som det jeg også opplever.. og så blir jeg ekstremt tørst etter å ha røykt am2233.

itter på bussen og skriver frs nob, så beklagwr evt leifer.
liverapport:

er ganske stein atm, er noi noen leifer pga d og

skal inn på psyk om få tiner, er gabnske så nervøs sådan..
hvilken avdelijg og hvor spiller null rolle.
poenget er, at jeg røyka en jonaa bestående av 0,3gr AM-2233, en dæsj mexican haze.og no anna urter damiana?
har de tganskw så chill her jeg sutter bakerst og setet kan lenes überlangt bak, det føles slik ellee tror jok grunnen er hellee den atkropoen min er tung og seig. det dirrer i beina, og hodet pulserer i takt med Linkin park. #denfølelsen.

flere som blir grisekåte av dette stoffet?!
kjipern å sitte på buss
dog jeg klager ikke 8-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Syntes rusen var ganske flat og metallisk, hvis det gir noe mening. Har bare AM-2201 å sammenligne med, men denne føltes enda mer kunstig og mindre fyldig. Ganske påtrengende rus som ligger som en ør glasur imellom hjernen og skallen og er mer nummende enn euforisk. Ingen visuals, men en irriterende tinnitus og alle lyder høres ut som de kommer igjennom et ullent rør.

Ble smått apatisk, men samtidig rastløs med litt kjevestuk. Kan være avslappende hvis man treffer akkurat riktig dosering, men lydforvrengningene og et slags trykk i hodet følger alltid med.
Veit ikke om jeg gidder å prøve større doser engang, hørselsfucken virker å øke i takt med doseringen. Ikke behagelig i det hele tatt, blir fort sittende og gjespe og svelge for å få vekk dotten i øra, men det hjelper ikke.
Styr unna, alt for mye kjipe bieffekter og kjedelig rus. Smaker dritt og gjør deg kvalm
Sist endret av Bothrops; 13. juli 2012 kl. 02:57.