Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1880
PS: dette er min første rapport, so be nice... (a)


Stoff: AM-2233
Mengde: 0,3 gr

Set: hadde sett for meg at denne opplevelsen ble lik alle de andre på syntetisk.
Setting: Hjemme hos meg selv
Tidligere erfaringer: Cannabis, muskatnøtt, syntetisk hasj
Kjønn: Kvinne
Deltakere: bare meg
Annet relevant: Musikk - Linkin Park (Skin to bones) på iPod

00:45
Forberedelsene er ikke så veldig viktig, men jeg kan si at jeg valgte å fordele stoffet på 3 jointer, med litt Mexican Haze mix, og tobakk.
Strødde pulvret og gnudde det inn i røykemiksen.
Setter meg ved vinduskarmen og ser med et overblikk på hva som skjer der ute.

00:55
Fyrer opp og får en stor og fin glo på jointen. Innhalerer sakte, men så mye jeg bare klarer. Holder det inn en stund før jeg puster sakte ut med munnen.
Etter et par store trekk, kjenner jeg hvordan hodet blir helt "gele" om jeg kan kalle det det. Beveger hodet i takt med musikken, og kjenner hvordan hele hodet mitt vibrerer.

01:03
Kjenner hvordan denne dirringen spres utover hele kroppen og jeg blir helt varm - som om noen la et deilig varmeteppe over meg. Jeg lå litt nedenfor vinduet, og bare kjente hvordan vinden "pjusket" med leggene mine der jeg lå.

Blir liggende der en stund og kjenne på hvordan kroppen føles. Prøver å gå vanlig uten særlig hell... Sjangler fram og tilbake, og starter å gjøre noen yoga-øvelser (av alle ting)

01:14
Hodet pulserer, armene pulserer, leggene pulserer. Hele min eksistens pulserer. Legger meg rett ut på sengen og bare kjenner hvordan muskelspenningene over hele meg forsvinner. Prøver forsiktig å kjenne etter på skuldrene om jeg har noe vondt noe sted... Niks. Ingenting. Så sykt deilig å IKKE kjenne de forpokkers smertene.
Fortsetter å bare chille i sengen med god musikk, og en kropp som gynger i takt. Det var helt fenomenalt. Spiser en Q-Snjo, og det var virkelig en gastronomisk orgasme uten like.



01:35
Effekten begynner å dabbe av, så jeg fyrer opp en nestemann. Det går ikke lange tiden (2 min), før jeg kjenner virkningen begynner å ta av. Dirringer over hele kroppen, ja det føltes nesten ut som om kroppen min var elektrisk.
Finner ut omider at jeg vil prøve å se om jeg klarer å male noe fint når jeg er stein. Syntes det hørtes ut som en god idé.

Henter frem lerret, maling og pensler. Slår meg løs, bokstavelig talt. Er ikke helt der at jeg ble såå fornøyd med resultatet. Men det gjorde så innmari godt å bare sitte der, og gå løs med maingen og klæsje det på lerretet.

Til slutt etter joint nr 2, setter jeg meg ned og spiller keyboard. Ikke sjans i havet at jeg hadde koordinasjon nok i fingrene til å spille !


Fyrer opp den siste på vei mot bensinstasjonen, der jeg kjøper meg M-sjokolade og Kick Lakris.
Atter en gastronomisk orgasme, Har aldri smakt noe så deilig før.
Det begynner å surre litt rundt for meg, så jeg bare legger meg ned og nyter resten av den tiden kroppen min "vibrerer".





Har prøvd AM-2233 før, med liknende opplevelser, med unntak av at jeg ble skikkelig kåt! HAHA.
Kjenner meg bra igjen i det du skriver, blir selv grisekåt på syntetisk cannabis x)
0,3g
er ikke det veldig mye ?
hva ville du anbefale tell en nybegynner ?
Har aldri forstått hvorfor noen røyker syntetisk når det finnes real shit?
mange grunner
-Letter å skaffe
-er ikke ulovlig, og like kjent som cannabis
-Vises ikke på urin tester
- Mye billigere

Men personlig så ville jeg heller tatt cannabis, istedet for rc. Og der er grunnene mange fler en dem oppfor.
Sist endret av baadpyro; 7. juli 2012 kl. 04:40.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kaput's Avatar
Trådstarter
Wuuups - det skulle stå 0,03 gr IKKE 0,3 gr! Beklager det altså