Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2446
Hei, har seg sånn at jeg har gått på urinprøver som et regi av at jeg er tidligere registrert rusmisbruker, så avtalen for å få ut smertestillende og angstmedisiner var at jeg tok ukentlige urinprøver.

Til poenget:
Siste inntak av subutex var ca. i perioden 15.-25. August. Og siste urinprøve som ble tatt rundt 10. Desember som legen nå hadde fått svaret på viste at jeg enda slo ut på buprenorfin/Subutex, men at tallet hadde gått ned for hver urinprøve.

Har noen lignende erfaring med at Subutex henger igjen i over 4 måneder i urinen? Jeg hadde gått på Sub i ca. 4-5 måneder før jeg sluttet og begynte med urinprøver.

Spurte legen om det var noe galt med nyrene eller levra mi, men han tvilte på det, men nå skal det sies at fastlegen min ble ferdig utdannet i 2010, og jobbet som lege i militæret frem til 2013, så han har lite erfaring...

Jeg syns det bare er så rart, for på nettet så står det at Sub er ute av kroppen etter en uke etter kort tids bruk, og noe lengre ved lang tids bruk, men 4 måneder....?
Sist endret av Deftones; 17. desember 2014 kl. 16:14.
Har veldig veldig vanskelig for og tro at det kan sitte så lenge som 4 mnd. Har selv vært clean ved to anledninger etter to uker.

Det kan ha blitt en mix up med urinprøven? Sikker noen I lar som leverer urinprøver hos samme legen eller der de blir testet?
Sitat av Kastrup Vis innlegg
Har veldig veldig vanskelig for og tro at det kan sitte så lenge som 4 mnd. Har selv vært clean ved to anledninger etter to uker.

Det kan ha blitt en mix up med urinprøven? Sikker noen I lar som leverer urinprøver hos samme legen eller der de blir testet?
Vis hele sitatet...
Usikker, er ikke i LAR. Gikk på Subutex fra gata pga. genuine smerter i over 5 måneder fordi fastlegen jeg hadde på den tid ikke tok meg seriøst, trodde vel sikkert at jeg kun var ute etter et fiks siden jeg var tidligere pillemissbruker, men så fant jeg en ny fastlege som tok meg seriøst og sendte meg på MR, og legen var sjokkert over hvordan det var mulig for meg å stå oppreist... Han satte meg på en fin dose smertestillende mot at jeg leverte urinprøver ukentlig pga. tidligere rusmissbruk (Er du registrert som rusmissbruker, så følger det deg hele livet i systemet).

Sluttet så på Subutex, og siste dosen var i midten av August, og på urinprøven som var nå så viste den 20, og forrige gang så viste den 30. Jeg fikk se tallene på skjermen selv siden jeg nektet å tro det, og jeg sverget på hjertet i grava at jeg ikke hadde tatt Subutex siden August.

Vi venter på svar fra en blodprøve som bekrefter at jeg har kronisk sykdom, siden MR bildene viste en betennelse i hele korsryggen og bekkenet.
Så hvis jeg ikke har den sykdommen som legen er bombesikker på at jeg har, så tror jeg at jeg kanskje har leverkreft eller en defekt nyre.

Sitter jo med noia, fordi når man vet det selv at man har vært 100% ærlig, så blir man jo redd...
Jeg tror ikke at prøven kan ha vært mikset, siden legen sier at tallene/konsentrasjonen synker for hver urinprøve, så det hele er et stort spørsmålstegn for meg...
Sist endret av Deftones; 17. desember 2014 kl. 23:03.
Buprenorfin spores i urinen i opptil en uke.
Hvor lenge kan man leve med leversvikt uten behandling?

Det skal også nevnes at jeg har 2 store polypper i galleblæren kom jeg på (Galleblæren sitter i leveren).
Sist endret av Deftones; 17. desember 2014 kl. 23:19.