Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2035
Hei! Jeg er ny her på forumet, og jeg lurte på å bestille Somadril på nettet. Noen som har erfaring med det? Vises Somadril på standard hurtigtester (urin)? Takknemlig for svar 😊
Å søke er en ting man bør gjøre før man lager masse duplikater av tråder.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=76061
Ja, har sett den dah... Men den ble diskutert i 2006! Etter det er jo Somadril blitt tatt av det norske markedet. Kan jeg få oppdatert info please?
er ikke sikkert det vil slå ut på en vanlig stick urintest, men blir det sendt til labaratorium så er jeg temmelig sikker på de finner ut av det.
Åssen rus for man egentlig fra Somadril? :P
Sitat av susiserken Vis innlegg
er ikke sikkert det vil slå ut på en vanlig stick urintest, men blir det sendt til labaratorium så er jeg temmelig sikker på de finner ut av det.
Vis hele sitatet...
Jepp. Har selv sett blodprøveskjema med karisoprodol (Somadril) oppført.
Men er det noen som har erfaring med å bestille reseptbelagte medisiner på nettet? Ang urinprøver: dersom det ikke slår ut på hurtigtesten, så sender de den vel ikke videre?
Sitat av susiserken Vis innlegg
er ikke sikkert det vil slå ut på en vanlig stick urintest, men blir det sendt til labaratorium så er jeg temmelig sikker på de finner ut av det.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg love deg at de gjør!
Røk på det selv for noen år siden, da jeg trodde de ikkje sjekket for det

Sitat av Miss_karla Vis innlegg
Ang urinprøver: dersom det ikke slår ut på hurtigtesten, så sender de den vel ikke videre?
Vis hele sitatet...
Noen ganger gjør de det.
F.eks da jeg var på rehab måtte jeg ta jevnlige striptester,
og selvom de fleste var negative, sendte de uansett urinprøven videre til laboratorium.
Sist endret av lyselilla; 15. desember 2014 kl. 00:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.