Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5106
n3w
^ ikke egentlig
10 0
Okei.. Sååå var i Amster for 2 gang i dag og hadde lenge planlagt å skaffe meg noe mdma. Til dere som har vært der så vet dere at 90% av dealerene lurer turistene. Vel.. Møtte på en fyr som skulle prøve å selge meg noe dårlig cola. 50£ skulle han ha for 1g. 80£ sa eg at eg skulle gi han om han kunne fikse 1g med mdma. Han tok noen telefoner å wips var vi ute på en 30 min gåtur hjem til en eller an syk kjerring som sikkert lagde greiene hjemme. Stod utenfor å ventet så om litt kom han ut med en pose med noe brunt/grått pulver. Det skulle visst være topp shit i amster. Sååå gikk vi da tilbake mot sentrum å når jeg kom til red light district fikk jeg øye på noen plakater der det stod at turister ikke måtte kjøpe coke på gaten fordi det skulle vise seg at mye av det var "white heroin" og mange hadde dødd. Jeg tenkte da jeg skulle gå til en smart shop å kjøpe ett mdma testkit. Tok nedi litte granne pulver å utifra testen så det ut som dette var noe av det beste jeg hadde fått tak i. ( har bilder men får ikke lastet opp her med tlf) sååå.. Jeg gikk da på badet på macen og tok ca 50/50 i hver av 2 rizzla og tenkte jeg skulle få den sykeste turen på flyet hjem til Norge. Gikk innom en bar å tok meg en pils og den første droppen. Har tatt e flere ganger før men aldri mdma i pulver form, vanligvis har det tatt fra 30 min - 1 time før det har fungert. Jeg hadde heller ikke spist noe særlig. Så, etter litt over en time gikk jeg innom en ny bar da jeg hadde gått ute å bare hørt på musikk i en stund. Satt meg ned og tok en pils og bestemte meg for "fuck it tar siste resten skal likevel hjem til Norge" satt meg i en taxi på vei til hotellet da jeg merket at jeg var på god vei til å få en god funk. Litt ut i taxi turen på vei til flyplassen så Virket det ikke som at jeg var helt der enda. Kom på flyplassen å satt meg på en benk med fet musikk på øre og bare ventet på at det kom til å slå inn. Så gikk det en time, 2, 3, 5... Og nå 8 timer og jeg sitter på Gardermoen uten å ha merket ett snev av noe??? At det var good shit er jeg 110% sikker på da testen viste meeeeget sterk mdma..
Noe forklaring? Sist jeg tok e var for ca 1,5 mnd siden da fikk jeg en helt OK rus. Har kanskje tatt E/mdma totalt 6-7 ganger i mitt liv så burde ikke være tolerant. Og jeg går ikke på noe anti depprrssiva som kan virke inn på emma.

Noen forklaring? Noen som har opplevd å vente lenger før det har slått inn?

Mvh oppgitt turist som hadde gledet seg noe sykt.

http://imgur.com/wU3bIRb
http://imgur.com/wu7pM3H

http://imgur.com/wU3bIRb
http://imgur.com/wu7pM3H
Sist endret av n3w; 10. desember 2014 kl. 00:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Testkiten kan ikke vise grad av renhet. 84% er også bullshit. MDMA er alltid MDMA.hydroklorid, alle doser og alle som tar MDMA mener egentlig hydrokloridsaltet. 16% av MDMA.HCl er HCl, men det har ingenting å si. Når noen sier "MDMA" mener de alltid saltversjonen, og derfor er det bare tull at 84% er det magiske nummeret. Det er bare noe de sier. Reint MDMA.HCl er et hvitt pulver.

Du fikk utblanda overprisa turistskit, derfor fikk du dårlig effekt. Bare fordi testkiten viser at det inneholder MDMA betyr det ikke at det er reine saker.
n3w
^ ikke egentlig
Trådstarter
10 0
Sitat av panopticon Vis innlegg
Testkiten kan ikke vise grad av renhet. 84% er også bullshit. MDMA er alltid MDMA.hydroklorid, alle doser og alle som tar MDMA mener egentlig hydrokloridsaltet. 16% av MDMA.HCl er HCl, men det har ingenting å si. Når noen sier "MDMA" mener de alltid saltversjonen, og derfor er det bare tull at 84% er det magiske nummeret. Det er bare noe de sier. Reint MDMA.HCl er et hvitt pulver.

Du fikk utblanda overprisa turistskit, derfor fikk du dårlig effekt. Bare fordi testkiten viser at det inneholder MDMA betyr det ikke at det er reine saker.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke noe peiling. Se på testkit bilde jeg lastet opp. Dess sterkere farge det blir dess renere mdma. Omtrent svart i glasset. Turist shit i dont think so
Sitat av n3w Vis innlegg
Du har tydeligvis ikke noe peiling. Se på testkit bilde jeg lastet opp. Dess sterkere farge det blir dess renere mdma. Omtrent svart i glasset. Turist shit i dont think so
Vis hele sitatet...
Skjerp deg, DU har tydeligvis ingen peiling, 10mg mdma som tilfeldigvis er 84% ren gir like mørkt utslag som 10mg mdma som er blandet ut til å holde feks 30%. Så vidt jeg vet finnes det ingen tester som indikerer styrkegraden på MDMA slik som det finnes for kokain. Marquis gir kun en pekepinn på hva det inneholder, men siden du tydeligvis har så jævla god peiling burde du vite at nå som du var/er i Nederland kan/kunne du ta med deg MDMAen til ett test-senter(helt lovlig og trolig gratis) og teste hva den egentlig inneholder samt styrkegraden.
Sist endret av Hater; 10. desember 2014 kl. 02:55.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sorry mac, men de testkitsa der, og de fleste som blir solgt over disk har en rimelig høy feilmargin. Som du sier har du prøvd greia før, og er klar over ca hvilken rus det skal gi.

Du kan sitte å klø deg i hodet, eller innse som duden over her sier, at du har blitt føkka.

Spar heller frustrasjonen til neste gang du stikker nedover og bruk den på å være fornuftig, og teste varene før penger skifter hender

Sorry mac, men de testkitsa der, og de fleste som blir solgt over disk har en rimelig høy feilmargin. Som du sier har du prøvd greia før, og er klar over ca hvilken rus det skal gi.

Du kan sitte å klø deg i hodet, eller innse som duden over her sier, at du har blitt føkka.

Spar heller frustrasjonen til neste gang du stikker nedover og bruk den på å være fornuftig, og teste varene før penger skifter hender
Sist endret av sorrY; 10. desember 2014 kl. 02:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av n3w Vis innlegg
Du har tydeligvis ikke noe peiling. Se på testkit bilde jeg lastet opp. Dess sterkere farge det blir dess renere mdma. Omtrent svart i glasset. Turist shit i dont think so
Vis hele sitatet...
Hvor står det at jo sterkere farge det er jo høyere % er det? For jeg kan ikke se at det står noen steder.
Bildet indikerer jo det, men jeg har hatt samme testkit selv, og det er for det meste bare bullshit.
uffameg... hør på hva folk sier til deg TS. at du i det hele tatt kjøper noe av en random selger på gata sier litt om hvor naiv du er.
og hvem tar 500mg mdma på en gang ? det er jo totalt overkill.. også på en flytur i tillegg. du kan være glad at mdmaen din var såpass cutta og at du i det hele tatt kom deg frem til norge!
Det er bare så utrolig mye feil i det innlegget ditt at jeg begynner nesten å grine av frustrasjon.
tror du trenger å skaffe deg litt mer info om mdma og generelt hvordan testkittene fungerer .
Så mer ut som skorsteinssot det der kompis.
Som mdmable sier tror jeg du er heldig som fikk dårlig mdma. Hvis du hadde tatt 1g høykvalitets mdma så hadde du ikke hatt en trivelig flytur. Har noen kompiser som prøvde seg på 1g, og de lå på bakken i kramperykninger mens alt de så var en stor trekant.

Tror du burde informere deg selv litt bedre.
Jeg orker ikke lese den usorterte smørja, men jeg kan si at det ikke var 84% med like stor sikkerhet som jeg kan si at et slikt Testkit ikke er en sikker måte å engang antyde kvaliteten på.
Sist endret av Tøffetom; 12. desember 2014 kl. 19:52.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sånn for ettertiden: jeg snubla over en AMA på reddit med Unity. Det er organisasjonen som hengte opp plakatene som advarte turister om heroin som ble solgt som kokain. De driver et statlig støttet kontor i Amsterdam (og flere andre nederlandske byer) hvor du lovlig og for en billig penge (2,5 euro tror jeg det var) kan få testet rusmidler. Da får du vite grad av renhet samt eventuelle andre stoffer som er oppi der. De sier at mesteparten av den MDMA-en de tester er ren. Men tydeligvis ikke den trådstarter fikk. Noe å tenke på for fremtidige rusturister. http://www.reddit.com/r/thenetherlan...holdrugs_harm/

Utrolig progressivt at det faktisk finnes noe sånt. Tenk deg om du kunne gått på et kontor i Oslo eller Trondheim og testet alskens rusmidler for innhold og renhet for et par tiere, uten at onkel politi lusker rundt hjørnet. Det hadde vært noe. Men slike skadereduseringstiltak kan vi jo ikke ha, om det blir tryggere å ruse seg kan det jo tenkes at flere velger å gjøre det...
Whats in my baggie? https://www.youtube.com/watch?v=dYzmZ1IU4zY

Her kan dere selv se. Folk med krystaller er 100% sikre på at de har mdma. Et fåtall av de har det.
Du finner en sketchy kar på gata som prøver å selge deg dårlig cola, og du stoler på han når han sier det er "top shit i Amster" ?
Rent utseendemessig ligner det ikke på den MDMA'en jeg har vært borte i. Den kommer som oftest i krystallform (Tenk brunt sukker).
Hele historien din er forsåvidt definisjonen på uforsvalig rusbruk, og kaster du i deg 1 gram med noe du kjøpte på gata ber du strengt talt om det. Håper du utviser mer forsiktighet senere, og ikke stol på alt du hører.
Folk kan si hva de vil. Uansett alder, høyde, vekt ect! Alle i verden hadde blitt så ute på tryne av 1g 84% ren mdma at vi snakker OD. You got fooled lad!
Har selv testet 0,2g 76% ren mdma og ble knuse ute!

Folk kan si hva de vil. Uansett alder, høyde, vekt ect! Alle i verden hadde blitt så ute på tryne av 1g 84% ren mdma at vi snakker OD. You got fooled lad!
Har selv testet 0,2g 76% ren mdma og ble knuse ute! Det kom fra en vei lagd av silke og hadde lab raport, hvor HCI som førstemann snakker om er nevnt i rapporten.
Sist endret av greatness; 2. januar 2015 kl. 01:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har en kompis som døde på ren mdma i belgia, han fikk bare en silicon kapsel fylt med krystaller, hjertet stoppa. De fikk gjennopplivet han og han lever den dag idag. Så om du tror du har droppa 1g 84% MDMA bør du gå å få rensa hodet å kropp for alvorlige stoffer.

Det er folk som deg som gir "narkotika" et dårlig navn å rykte... " fuck it, vi dropper 1g ren mdma hva kan gå galt liksom"

edit fjerna leif
Sist endret av Dodecha; 9. januar 2015 kl. 10:12. Grunn: Norsk
LD50 dosen for mdma er en del høyere enn 1g though. Det er relativt lite toxisk for organer, men det er nok ikke en behagelig opplevelse å droppe 1g ren mdma.
Sitat av Hater Vis innlegg
Skjerp deg, DU har tydeligvis ingen peiling, 10mg mdma som tilfeldigvis er 84% ren gir like mørkt utslag som 10mg mdma som er blandet ut til å holde feks 30%. Så vidt jeg vet finnes det ingen tester som indikerer styrkegraden på MDMA slik som det finnes for kokain. Marquis gir kun en pekepinn på hva det inneholder, men siden du tydeligvis har så jævla god peiling burde du vite at nå som du var/er i Nederland kan/kunne du ta med deg MDMAen til ett test-senter(helt lovlig og trolig gratis) og teste hva den egentlig inneholder samt styrkegraden.
Vis hele sitatet...
TS har ikke peiling, alt mulig rusk og rask slår ut på marquis så lenge det inneholder litt MDMA, men det finnes ez-tester som tester renhet (som for kokain)

Som det har blitt sagt før, ren MDMA ser ut som vanlig havsalt og avhengig av om det er krystallisert kan det se ut som alt fra melis til saltkrystaller. Det som vises på bildene ser ut som noe skikkelig dårlige greier, men det er umulig å si hvor dårlig det er ut fra et bilde...

http://www.eztest.com/wp-content/uploads/2014/04/mdma-purity-web-e1397226109769.png

Det eneste marquis viser er er at det inneholder "noe" MDMA.