Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5806
Hei, har tenkt til å skaffe meg en tusj som jeg kan skrive på glass/vinduer med. Helst hvit, og selvfølgelig det viktigste; kan fjernes. Enten med en type "svamp" eller bare pusses vekk med henda eller en bit papir.

Litt lignende scenen i "The Social Network" når de tusjer en "likning" på ruta med hvit tusj.

Skal brukes i en film..
du kan da bare bruke en helt vanlig whiteboard tusj? får kjøpt de på de fleste bokhandler butikker f.eks.
Sprit tusj er bare til å skrape vekk da, eller kjøpe 3M alkoholbasert whiteboard vaskemiddel som du sprayer på og tørker vekk
Ikke bruk tekstiltusj.
Fin tegning på vinduet..
Har testa whiteboardtusj, men sliter med å finne en hvit en, er kanskje ikke så rart i (hvit tusj på whiteboard).

Uansett, og også ute etter en med litt mer tipex preg over seg. At det er "maling" på en måte.
Sprit tusj... Eller blankopenn
Ja det finnes både hvit vannfast og ikke vannfast sprit tusj Den vannfaste kan du bare vaske bort med rødsprit eller annet middel beregnet for dette
Har en liten mistanke om at spritusj blir kjipt å få vekk etter den har "stått" stille en stund..
på gjennomsiktig glass tviler jeg du legger spesielt merke til det. Har sett at det kan feste seg litt i whiteboard derimot.
dekk-tusj er vell brukt en del til å skrive på bilruter osv..
dekktusj er det jeg leter etter! KP!