Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 4618
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Kort og godt: Er det overhodet noen grunn til å kjøpe det når jeg allerede har mw2 til ps3?
Vis hele sitatet...
Kort og godt:

NEI..
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Kort og godt: Er det overhodet noen grunn til å kjøpe det når jeg allerede har mw2 til ps3?
Vis hele sitatet...
Nei. Forandring fryder, men du kommer nok ikke til å logge like mange timer i Black Ops.
Har ikke spillet selv siden konmsolen min er på repp. Men det jeg har spilt hos en kompis tilsier at jeg kommer til å lege MANGE timer i spillet.

Så nei, er ikke skuffet i det hele tatt.
Det som selvfølgelig er den største fordelen er dedikerte servere, så man slipper dårlige hosts og cheaters i hver eneste game. Også nice å slippe å vente 1min mellom hver match.
Jeg spilte ikke noe særlig mw2, kun et par timer på xbox før plata ble regelrett spist opp av konsollen min, men jeg vil si meg storfornøyd med Black ops, sett bortifra en dag med fryktelig stuttering/lagspikes, men dette ble fikset fort for min del. Nå har jeg slått ihjel litt for mange timer i spillet, da multiplayer, har ikke testet singleplayer stort enda.

Men vil si at spillet var absolutt vært kjøpet, og kommer til å holde meg til dette en god stund fremover.

Ang. det med spawnpoints, vil jeg si meg litt enig, spesielt da i Team deathmatch, men spiller du andre modes som search destroy, headquarters eller demolition føles det som det er litt mer strukturert spawn system.
Jeg har lyst til og spørre dere som synes spawninga er dårlig; Hvilke game mode's spiller dere?
For, det er vel slik at I TDM og FFA er spawning helt tilfeldig? I andre er det mer bestemt?

Forøvrig er jeg ikke skuffet over Black Ops, men veldig skuffet over folk som har kjøpt det, sier hele spillet er møkk (Refererer ikke til noen her..), for så å lage diverste tråder om hva som er epic fail i spillet osv. Om man ikke liker spillet, MOVE ON.
Sist endret av Volch0k; 16. november 2010 kl. 00:12.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Nei? jeg fikk doubble sniper kill igår på den banen med raketten

det var knakende, fikk også tre noscopes på rad i shooting range(eller noe sånt)
Vis hele sitatet...
Launch er kul ja

Men med "sniping" mener jeg da quickscope og nocscope.. Det krever faktiskt ferdigheter..
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Launch er kul ja

Men med "sniping" mener jeg da quickscope og nocscope.. Det krever faktiskt ferdigheter..
Vis hele sitatet...
30% skills 60%flaks &10% noobs motstandere
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Jeg har lyst til og spørre dere som synes spawninga er dårlig; Hvilke game mode's spiller dere?
For, det er vel slik at I TDM og FFA er spawning helt tilfeldig? I andre er det mer bestemt?
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke helt tilfeldig, men man spawner nærme ditt eget lag, selvom dette ikke alltid fungerer, siden banene er veldig små, og det er veldig mange spillere samtidig. Prøv å legg deg ned og camp litt i enden av en bane, så begynner alle på ditt lag og spawne der du ligger. Skjer i hvertfall på meg.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Jeg har lyst til og spørre dere som synes spawninga er dårlig; Hvilke game mode's spiller dere?
For, det er vel slik at I TDM og FFA er spawning helt tilfeldig? I andre er det mer bestemt?
Vis hele sitatet...
Jo, det skal være bestemt. Men, i flere tilfeller har jeg sett at spawns har "Flippet".

Eksempel: Laget ditt er i "Kamp sonen". Det andre laget spawner på A. Dere kjemper på den nordlige delen. Laget ditt spawner på B. Rett etterpå spawner motstanderene også på B, selv om halve laget ditt er i spawnsonen. De kommer da bak dem som nettop har spawnet. De spawner bak fienden, dreper de og sånn går det om og om igjen.

Har sett dette for mange ganger på baner som Array, WMD og Radiation. Array og WMD er jævlig store baner, så hvorfor skal man spawne 40 meter bak det andre laget, om og om igjen?

Edit; Dette gjelder vel egentlig bare TDM og Domination, som er imo de beste game modesene. Har også sett det på noen FFA games.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Launch er kul ja

Men med "sniping" mener jeg da quickscope og nocscope.. Det krever faktiskt ferdigheter..
Vis hele sitatet...
Neida,killene mine var ikke ferdigheter(men jeg tror ikke du skal snakke,som om du er så mye bedre)
De var mer 100 prosent flaks.

btw,alle spillerne JEG spiller mot på pc er faktisk rimelig god,i sammenligning med ps3 der jeg alltid er øverst selv om jeg spiller blacklight tango down,mw2 eller black ops.Trenger faktisk ikke spille mye engang...
Det er en del camping i black ops foreløbig ja, men tror nok det blir mindre camping etter hvert som folk blir kjent med maps osv.

Personlig synst jeg det var ett drittspill di første timene, men nå som jeg har spilt en del og blitt vant med at våpenene er så dårlige i forhold til mw2 osv synst jeg det er bra.
Er ikke så mye bullshit der heller som det er i mw2, og i tillegg er treyarch opptatt av og fikse problem med spilet i motsetning til infinity ward er/var på mw2.