Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 828
noen som vet om noen fine sider man kan laste ned norske tekster fra.. trenger til alle episodene av the simpsons ;p fant bare noen få på subscene..

takker på forhånd
Er vel bare å google.... Men her er det noen Link.
Sist endret av DenNorskeste; 21. november 2012 kl. 23:34.
Sitat av feddiriko Vis innlegg
Er vel bare å google.... Men her er det noen Link.
Vis hele sitatet...
som sagt dem har lite utvalg på subscene på tekser på the simpsons
Sitat av ridabufreaken Vis innlegg
som sagt dem har lite utvalg på subscene på tekser på the simpsons
Vis hele sitatet...
Det er nok vanskelig å finne ALLE tekster på The Simpsons på norsk... Hva med dansk eller svensk eller engelsk? Da finner du nok alle. Her er forøvrig alle tror jeg på dansk. Se litt her også. (Velg Norwegian)
Sist endret av DenNorskeste; 21. november 2012 kl. 23:42.
http://www.undertekster.net/
Norsub.com var vel den største, men den ble lagt ned.
Tror det er enklere å lære seg engelsk.
Sitat av ridabufreaken Vis innlegg
som sagt dem har lite utvalg på subscene på tekser på the simpsons
Vis hele sitatet...

Sitat av feddiriko Vis innlegg
Det er nok vanskelig å finne ALLE tekster på The Simpsons på norsk...
Vis hele sitatet...
Jeg klarer ikke å holde meg... TIL The Simpsons.
Sitat av tgod Vis innlegg
Jeg klarer ikke å holde meg... TIL The Simpsons.
Vis hele sitatet...
ja unnskyld da.. vis du mente at jeg skulle ha norsk tekst til the simpsons.. er fordi jeg har vanskeligheter for og lære andre språk..

eller fordi du syntes the simpsons er dårlig.. smak og behag..
Sitat av ridabufreaken Vis innlegg
ja unnskyld da.. vis du mente at jeg skulle ha norsk tekst til the simpsons.. er fordi jeg har vanskeligheter for og lære andre språk..
Vis hele sitatet...
har du prøvd svenske og danske undertekster? dansk skriftspråk er jo bare ikke-fornorsket dansk(eller var det kanskje omvendt ).. Svensk er noe vanskligere å lese, men burde jo kunne forstås det også...

Dette er nok den dårligste ideen jeg har kommet med på lenge, men hvorfor ikke kjøre utenlandske tekster gjennom google translate også "lage" dine egne undertekster? og selvfølgelig også dele dem på nettet (kanskje noen retter oversettningsfeilene)
Ikke for å være kjip eller noe, men det hadde vært enklere, og nyttigere av deg å lære deg engelsk... Du slipper å lete etter undertekst hver gang du skal se, og du blir flinkere i engelsk.