Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1471
Hei, kjøpte noe LSD-25 som kom på blottere med bilde av sopper på.
De skulle vist være på 300ug
Prøvde en halv menst min venn tok 1, ingen effekt.

Kan legge ut bilde av lappene om dere vil?
Oppbevart i sølvpapir i en snusboks.
Kan det være noe annet som gjør dem ikke funker?
Hvis ingen av dere fikk effekt er det buffa ut, antakeligvis ingenting på de lappene, garantert ikke 300mg.
Sist endret av Relevant; 27. juli 2015 kl. 01:30.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Lsd tåler ikke å ligge i åpen luft særlig lenge før det begynner å miste effekten, lsd skal aller helst oppbevares oppbevares lufttett og kaldt.
Men virker mere som bere har blitt bøffa, fortell litt om hvordan dere tok syra rett på tunga eller?
Mistenker og at det kan ha vert 25i-nbome på de lappene da det ikke funker om man ikke inntar det på riktig måte.
Høres ut som dere ble hustla. Jeg har tatt både lsd og 25i-nbome i form av blottere (og sukkerbiter forsåvidt). Det skal mye til for at det ikke funker, uansett inntaksmetode. Det vil si, om du lar den ligge under tunga i 5 minutter og så svelger, eller bare svelger den rett ned.
Mange lar den ligge 5 min under tunga for å safe at så mye som mulig blir tatt opp gjennom kjeften.
I min erfaring hadde ikke dette noe å si, verken på lsd eller nbome (må vel være små mengder på blotteren om dette har noe å si?)

Så min konklusjon er at dere har blitt hustla, enten uheldig (dealer har fucka opp og lagra shiten dårlig, virkestoff er borte) eller rett og slett med vilje. Ganske ballsy å hustle noen med lsd :P det blir jo ganske åpenbart når man ikke kjenner noe effekt
Stor sannsynlighet at dere har blitt bøffa siden ingen av dere fikk effekt. halvparten av 300ug er en fin dose som man skal kjenne.

At ikke LSD tåler å ligge i luft lenge har jeg også hørt mange steder, men foreløpig ikke fått erfart at det stemmer. Jeg har hatt blottere ligge i bil(sol og varme), og rundt om kring uten å merke at det er stor forskjell i potens. Selv om de har blitt liggende 12 måneder og mer. Men dette er kun min erfaring.

Det er også noen som ikke får effekt av LSD. Men det høres ikke ut som dette er tilfellet hos dere da det gjelder begge.
Prøv å plugg den istede, funker fjell.