Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1491
Det har seg slik at dama får ukontrollerte muskelsammentrekkninger på hendene og føttene til punktet det gjør vondt og sliten kun ved LITEN dosering fleinsopp (15 stk tørket) eller truffler (4.5g)
Også ukontrollert latter som etterhvert blir til hyl.. så slitsomt at det gjør veldig vondt. Hun har også magesmerter som gjør at hun får en bad-trip (forestiller seg monstere sitte rundt omkring).

Jeg tok vesentlig større doser av samme stasjet og merket ingen slike negative effekter.

Jeg har ikke presset henne til å prøve, hun sier hun vil selv og jeg har tenkt til å prøve syre, men selv om henne har lyst kan jeg ikke la henne prøve det pga det som har skjedd tidligere.

Noen tips eller erfaringer?
elevatormusician
sorrY's Avatar
Det kan jo fr.eks ha vært setting og sånne ting, evnt stress eller lite mat som gir henne den dårlig opplevelsen. Jeg veit ikke, for jeg har veldig liten erfaring med psykadelia i det hele tatt selv.
Men jeg tror nok rett og slett at løsningen ligger i at hun må være mentalt tilstede, og at omgivelsene trigger tryggheten hun kanskje føler før hun inntar greiene.
Eller drite i å prøve da. Om hun har det kjipt liksom.
Sist endret av sorrY; 24. juli 2015 kl. 01:15.
Alt er mentalt, Bortsett fra smertene i magen hvis hun har de utenom trippingen. Høres ikke ut som det er hennes type drog, hvor mange ganger har hun gjort det?
Sist endret av Carlozero; 24. juli 2015 kl. 04:06.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Normalt å bli dårlig i magen av flein og andre sopper. Spesielt på "oppturen". Mange som advarer mot denne effekten å det ser du gang på gang i forumet.

Det har jeg opplevd før.

Tror syre er mer behagelig, men skal ikke si det for sikkert når jeg aldri har prøvd det.
Sist endret av Alphanio; 24. juli 2015 kl. 10:52.
Hvis dette dreier seg om inntak av selve soppen, kan det være greit
å huske at rått/tørket soppmateriale, som består av kitin, er vanskelig
å fordøye. Muskelkramper kan for noen være en bivirkning av psilocybin,
men er normalt sett forbigående under "oppturen".

Det kan sikkert variere fra person til person hvordan man reagerer.
Mulig det ville fungere bedre for henne om hun brygger te, og kaster
soppmaterialet etterpå.
En anna god løsning er å klippe opp soppen slik at det ikke er like stor påkjenning for magen. Bare legg en god klyse bakerst på tunga og klem den sammen til en liten ball, før du powershotter hele dritten ned med masse vann (eller appelsinjuice for boostet opptak av psilocybinen - gammelt jungeltriks)