Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2155
Ca hvor mange mg burde jeg ta om jeg skal ta cola hver dag før skolen en stund?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en fornuftig liten dose.

Og ikke ta med på skolen. Du kommer til å drite deg ut og bli tatt.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Ca hvor mange mg burde jeg ta om jeg skal ta cola hver dag før skolen en stund?
Vis hele sitatet...
Hvorfor i helvete skal du ta coke hver dag før skolen?
Kokain er et dumt stoff å ta før skolen da. Varer jo ikke lenge nok til noe som helst. Ta 100mg med speed oralt eller noe i stedet.
da ville jeg heller tatt noe Concerta, Ritalin eller noe i stedte for å snorte coke på skolen xD
dette kommer til og skeie ut fort, daglig kola bruk, på skolen med mest sannsynelig lite til ingen inntekt.... dropp det.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Hvorfor i all verden skal du ta det før skolen? Genuint spørsmål.
Sitat av Adeith Vis innlegg
Hvorfor i all verden skal du ta det før skolen? Genuint spørsmål.
Vis hele sitatet...
ut ifra post historikk, kan det virke som en "hobby" som ikke gir seg i helga.... 17 år bare, sist alder ble nevnt.
De som vet, de vet.
aware's Avatar
1 1
Godt tips; Kok det i salmiakk, lag deg en flaskebong og røyk ca 0.15 før dagen begynner.



Takk meg senere
Som en ex-cola avhengig (jeg lyver for internett-poeng), ville jeg ikke anbefalt dette i det hele tatt. Det er et forferdelig stoff å ta om du har en skole- eller arbeidsdag foran deg, da du vil få cravings for å re-dosere etter ~40 minutter. Om du allerede er på vei _ned_ denne stien, vet du at det ikke har noe å si når du tar stoffet. PM meg om du vil snakke privat.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aware Vis innlegg
Godt tips; Kok det i salmiakk, lag deg en flaskebong og røyk ca 0.15 før dagen begynner.



Takk meg senere
Vis hele sitatet...
Ja, konge ide og anbefale røyking av crack til en 17åring..
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gjort dette her i en periode før og kan love deg at du ikke klarer å holde deg til noen få mg om dagen. Du vil føle stor trang til å gå på dassen og ta deg en nøkkel eller liner til konstant. Og om du mot alle odds klarer å holde deg til samme mengde, så tar det ikke lang tid før den mengden ikke gjør en dritt for deg. Om du vil være konsentrert så bruk heller noe annet som foreslått tidligere i tråden.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, konge ide og anbefale røyking av crack til en 17åring..
Vis hele sitatet...
Titter man på posthistorikken er det lite som tyder på at han tar til seg tips.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Titter man på posthistorikken er det lite som tyder på at han tar til seg tips.
Vis hele sitatet...
Vi har alle vært naive 17år gamle idioter engang, det handler om å bruke forståelse og være hjelpsom.
Speed/adhd medisin med prolonged release er mye bedre for deg i denne situasjonen.

Bli kvitt coken og kjøp en litt større mengde speed så har du nok til en medisink dose hver morgen neste år.
Lol. Du skal ikke dosere cola.

Du kan tøye strikken med en red bull.
Nei nei nei nei nei. Ta deg koffein heller, dritdårlig idè, men for all del kjør på
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må kanskje ta 60 - 100 mg som gir deg en wow for en time. Men så går det nedover og du vil trenge en ekstra strek for å opprettholde den gode formen.

Muligens du ikke kjenner noe virkning i det hele tatt, cola funker best i kombo med alkohol, noe som ikke er smart å blande hvis du går på skole / jobb.

Da jeg studerte på høyskolen så tok jeg litt amf i en kopp kaffe de dagene jeg trengte litt ekstra energi
Vil ikke anbefale deg å ta cola som studie-drugs...